probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 21-Feb-2011 14:36

sorin2010 scrie:nu cred ca ii o idee buna,poate ramai cu pedala de frana tare. :D


vroiam sa o verific doar pe loc daca mai apare oscilatia de relanti. sa anulez orice vacuum pentru a fi sigur ca nu e de acolo problema. furtunul care vine de la capacul culbutor poate fi anulat? sau nu e o idee buna:)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 21-Feb-2011 14:46

asa nu imi dau seama de care zici,de aici.
dar cauta furtunul cu numarul 6 din poza trimisa si scoate-i partea care intra in admisie si obtureaza admisia.
din cate vad in figura e singurul furtun intre electrovalva si admisie.restul deocamdata nu conteaza.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 22-Feb-2011 08:51

sorin2010 scrie:asa nu imi dau seama de care zici,de aici.
dar cauta furtunul cu numarul 6 din poza trimisa si scoate-i partea care intra in admisie si obtureaza admisia.
din cate vad in figura e singurul furtun intre electrovalva si admisie.restul deocamdata nu conteaza.


am pus capacel ieri seara inainte de a pleca si dupa prima cheie la un minut s-a manifestat exact la fel... atat de rau incat n-am mai rezistat si am oprit motorul. inainte de a opri a aparut si mesajul esp/asr faulty.

astept sa schimb senzorul map... consumul plin la plin mi-a iesit 11% mers numai in oras - nu pare exagerat dar ma asteptam sa fie mai mic pentru ca pana la munca si inapoi e drum lung dar putine semafoare si frana de motor folosita tot timpul (posibil sonda lambda?) ar merita verificata.

electrovana aceea ar fi cam 150lei... e mai indicata inlocuirea ei pentru ca nu stiu cum altfel o pot verifica.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 22-Feb-2011 10:01

sper doar ca ai scos furtunul care trebuie.
cel mai sigur asa e sa schimbi electrovana.
sondele se vad pe masura parametri in lexia.
baietii din service nu te-ar ajuta?sa-i dai mai repede de cap

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 22-Feb-2011 10:04

sorin2010 scrie:sper doar ca ai scos furtunul care trebuie.
cel mai sigur asa e sa schimbi electrovana.
sondele se vad pe masura parametri in lexia.
baietii din service nu te-ar ajuta?sa-i dai mai repede de cap


da, este cel indicat, ca se urmareste usor unde intra. cei din service bmw nu au aparatura pentru citroen... nu ramane decat sa-si dea cu presupusul :)
oricum opinia lor e tot un vacuum vinovat.
in opinia celui care-mi facuse ecotuning ar fi de vina senzorul map, electrovana, sonda lambda.
apropo, e cineva pe aici pe nume marian cu c5 II benzina din bucuresti care a facut ecotuning la tipul asta care are nr de telefon 0734143000
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 22-Feb-2011 10:15

@viroelovidiu: daca senzorul map este defect ar trebui sa creasca si consumul, 11% pare normal. sunt posibilitati de a verifica senzorul map daca functioneaza inainte sa-l schimbi. elecrovana se poate verifica cu lexia ca mai tot ce este electric. apropo, o talpa ai dat sa vezi cum trage la viteze mai mari?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 22-Feb-2011 10:19

dxx scrie:@viroelovidiu: daca senzorul map este defect ar trebui sa creasca si consumul, 11% pare normal. sunt posibilitati de a verifica senzorul map daca functioneaza inainte sa-l schimbi. elecrovana se poate verifica cu lexia ca mai tot ce este electric. apropo, o talpa ai dat sa vezi cum trage la viteze mai mari?


la viteze mari merge fenomenal :) de asta se exclude aici injectia, bobina si pompa de benzina

o fi regulatorul de relantiu? are asa ceva? :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 22-Feb-2011 10:24

@viorelovidiu: intra pe citroen service sa vezi ce piese are acolo pe alimentare aer si benzina poate o sa-ti faci o idee!? intreaba colegii de la bmw ce rol are fiecare, poate te ajuta sa-ti dai seama. senzorul map nu are legatura numai cu relanti-ul iar daca zici ca la forja trage super bine, nu vad de ce ar fi defect?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 22-Feb-2011 12:45

@dxx nu au ei timp sa se uite pe scheme si alte chestii...

in schimb poate reusesc diseara sau maine sa cumpar o ora de acces pe info`s din citroen service sa copiez tot ce are legatura cu motorul meu si apropiat de acel defect, poate gasesc vreo solutie...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mar 22-Feb-2011 13:41

ti-am mai trimis ceva,legat de acelasi cod de defect provocat de sonda lambda
ma mai documentez sa vad tot ce pot gasi.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 08:47

am schimbat senzorul aseara si azi dimineata masina a facut la fel. iese din discutie si senzorul map...
pun un filmulet cu info pe sonde lambda http://www.youtube.com/watch?v=IW2i6vE2ebE
pare sa fie ok la cald

m-am uitat cu khan mai atent la valorile pe air intake pe anumite valori si am observat:

manifold pressure: oscileaza la relantiu intre 370 si 386 (conform lexia ar trebui sa fie in jur de 400milibari)
fara sarcina la 3000 de ture inregistreaza fix 218milibari (conform lexia ar trebui sa fie 280milibari)

legat de electrovalva cu inchiderea/deschiderea ei se face cand trebuie dar in schimb canistra arata mereu valori procentuale mult mai mari decat cele indicate de lexia (daca canistra ar fi goala trebuia sa apara un procent de maxim 20% iar pe masina trece si de 40%)

camshaft dephasing angle la mine este pe idle 10-15% in loc sa fie maxim 5% ....
nu-mi explic totusi de ce e presiune mai mica decat in mod normal in galerie. poate pierde pe undeva?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 09:56

camshaft dephasing angle este reglat de fulia defazoare de la VVT. dupa cum vad, atat timp cat nu ai 'rattle' zgomot la fulie si in plus acei parametrii nu indica ce ar trebui, poate ar trebui sa te gandesti ca este totusi doar o problema de soft cum s-a mai mentionat. mai ales dupa cate am inteles din acest post face doar la temperaturi scazute si a inceput numai dupa ce ai facut ecotuning si/sau update la ecu. ca sa piarda presiune in galeria de admisie trebuie ca aceasta sa fie fisurata sau etansata necorespunzator dar pare putin probabil pt ca aceste lucruri se vad. incearca sa iei legatura cu o reprezentanta citroen dispusa si comisa sa faca un update la soft 'profesional' cu calculator licentiat si cu legatura la baza de date de pe serverul din Franta.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 23-Feb-2011 11:36

axeazate pe piesele care iti pot produce codurile de defect pe care le ai.
nici un parametru nu e foarte tare iesit din plaja.daca tot ai fost la khan ai verificat c versiune de soft ai?corespunde cu cea din documentatie?daca da schimba sonda lambda si dezactiveaza sistemul de canister.scoti furtunelul si opturezi admisia.
nu ar fi rau daca ai verifica vizual fagurele catalizatorului,sa vezi daca nu e spart.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 23-Feb-2011 11:39

P.S.
cand mai filmati,filmati si ecranul cu valori,ca laptopuri am mai vazut :lol:

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 11:41

@dxx, in prima faza mi-a facut khan update de soft, dar problema a reaparut dupa cateva zile. Am dus masina la SD Prestige - reprezentanta Citroen in Berceni unde au zis ca update-ul e la zi....
tipul cu ecotuningul e ferm convins ca nu e de la soft, a mai pus acelasi soft pe un c5 ca al meu saptamana trecuta si merge foarte bine de aceea intrebam pe forum de acest tip marian cu c5 II 2.0i. in plus el sustine dupa update-ul de la citroen ca softul lui a ramas nemodificat pe injectie in timp ce restu lumii citroen spune ca nu are cum sa ramana acolo.

ma gandeam sa dau jos galeria si sa verificam tot pe acolo, eventual ceva la supape etc... poate pierde pe la vreo garnitura
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV