am schimbat senzorul aseara si azi dimineata masina a facut la fel. iese din discutie si senzorul map...
pun un filmulet cu info pe sonde lambda
http://www.youtube.com/watch?v=IW2i6vE2ebE
pare sa fie ok la cald
m-am uitat cu khan mai atent la valorile pe air intake pe anumite valori si am observat:
manifold pressure: oscileaza la relantiu intre 370 si 386 (conform lexia ar trebui sa fie in jur de 400milibari)
fara sarcina la 3000 de ture inregistreaza fix 218milibari (conform lexia ar trebui sa fie 280milibari)
legat de electrovalva cu inchiderea/deschiderea ei se face cand trebuie dar in schimb canistra arata mereu valori procentuale mult mai mari decat cele indicate de lexia (daca canistra ar fi goala trebuia sa apara un procent de maxim 20% iar pe masina trece si de 40%)
camshaft dephasing angle la mine este pe idle 10-15% in loc sa fie maxim 5% ....
nu-mi explic totusi de ce e presiune mai mica decat in mod normal in galerie. poate pierde pe undeva?