probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 11:52

sorin2010 scrie:axeazate pe piesele care iti pot produce codurile de defect pe care le ai.
nici un parametru nu e foarte tare iesit din plaja.daca tot ai fost la khan ai verificat c versiune de soft ai?corespunde cu cea din documentatie?daca da schimba sonda lambda si dezactiveaza sistemul de canister.scoti furtunelul si opturezi admisia.
nu ar fi rau daca ai verifica vizual fagurele catalizatorului,sa vezi daca nu e spart.


am verificat versiunea de soft. in info rapid incepe cu 96 627 iar pe masina era cu 96 662 (era oricum o valoare mai mare)
sistemul de canister te referi sa scot furtunul din admisie nu doar canistra cum am facut pana acum? am incercat sa pornesc fara acel furtun cu admisia blocata si face la fel de urat in plus imi apare ESP/ ASR Faulty.

am mai citit pe net ca presiunea scazuta in galerie paote fi din supape care se deschid un pic prea mult si/sau din evacuare care este mai restrictiva decat ar trebui.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 23-Feb-2011 11:58

ca sa vezi supapele trebuie sa dai jos chiuloasa,las-o pe mai incolo.
ca sa vezi catalizatorul trebuie ridicata masina si desfacut un colier ce il tine de galeria de evac.
la galerie nu ai ce sa vezi.
in lexia ai un meniu cu referinta calculator si referinta soft.
pune o poza sa putem compara cu ce zice documentul ca trebuie sa fie.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 12:01

sorin2010 scrie:ca sa vezi supapele trebuie sa dai jos chiuloasa,las-o pe mai incolo.
ca sa vezi catalizatorul trebuie ridicata masina si desfacut un colier ce il tine de galeria de evac.
la galerie nu ai ce sa vezi.
in lexia ai un meniu cu referinta calculator si referinta soft.
pune o poza sa putem compara cu ce zice documentul ca trebuie sa fie.


maine seara o sa ajung la khan pentru o serie de investigatii si mai fac poze :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 23-Feb-2011 12:47

pana atunci,demufeaza sonda si vezi cum se comporta,daca nu merge rau lasa-o asa demufata.
daca are khan dispozitive de blocat distributia puteti incerca sa vedeti daca e la punct.jos la arborele cotit e cel mai important sa intre dispozitivul in locas,pana in capat.
spor la cercetari.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 12:50

@viorelovidiu: faptul ca versiunea de la soft e mai noua nu inseamna ca e si cea potrivita pt motorul tau, pot exista mici diferente constructive de la un motor la altul chiar daca 'par la fel' (mai ales ca info rapid ti-a spus ca ultima versiune e alta, nu cea pe care o ai tu acum). asta poate explica de ce la cealalta masina a reusit. reprezentanta se fereste de astfel de chestii pt ca o fac pe raspunderea lor nu ca in cazul tuningului pe 'barba' ta. ar trebui sa insisti sa faci un astfel de update la o reprezentanta doar asa poti fi sigur ca nu este din soft. parerea mea.... altfel chinui masina, daca este o componenta stricata asta este stricata si la cald si la rece si cand e frig si cand e cald si la relanti si la turatii, viteza, sarcina, etc... o piesa defecta nu poate fi defecta doar la pornirea la rece cand e frig afara! scuza-ma te rog nu vreau sa te 'cert' dar incepe sa mi se faca mila de masinuta ta.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 23-Feb-2011 12:55

dxx!
daca e ultima versiune de soft,testerul din reprezentanta nu mai incarca inca odata softul.nu mai ai meniu de resoftare sau de incarcat o versiune mai veche.
pur si simplu iti afiseaza un mesaj de genul"soft actualizat la zi"si
asa moare pana apare o versiune si mai noua,daca o mai face cineva.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 12:56

@dxx mi s-a pus pata si o sa iau cumva o interfata de diagnoza, poate de la colegul de forum care o vinde in sectiunea dedicata. o sa trec si pe la tipul cu ecotuningul sa puna la loc softul original de injectie si o sa urmaresc.
@sorin o sa iau in calcul aceste aspecte la khan.

Si mie imi este mila de masina ca face astfel si nu-i pot da de cap... de asta ma tot incapatanez pe aici si scot la lume peri albi :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 12:57

sorin2010 scrie:dxx!
daca e ultima versiune de soft,testerul din reprezentanta nu mai incarca inca odata softul.nu mai ai meniu de resoftare sau de incarcat o versiune mai veche.
pur si simplu iti afiseaza un mesaj de genul"soft actualizat la zi"si
asa moare pana apare o versiune si mai noua,daca o mai face cineva.


asa este.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 13:11

@viorelovidiu si sorin2010: OK nu am lucrat in reprezentanta ca sa stiu. bine totusi ca tipul respectiv are backup la softul original, dar el cum o sa reuseasca sa-l mai puna la loc daca asa sta chestiunea cu versiunea de soft, poate el sa-l editeze, sa-l redenumeasca ca fiind mai nou? curios... in alta ordine de idei, vvt-ul tocmai asta face, 'defazeaza' axul cu came pe admisie pt a deschide supapele mai repede in anumite conditii, e drept mai ales la turatii mici pt a creste cuplul si a reduce emisiile.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 13:16

dxx scrie:@viorelovidiu si sorin2010: OK nu am lucrat in reprezentanta ca sa stiu. bine totusi ca tipul respectiv are backup la softul original, dar el cum o sa reuseasca sa-l mai puna la loc daca asa sta chestiunea cu versiunea de soft, poate el sa-l editeze, sa-l redenumeasca ca fiind mai nou? curios... in alta ordine de idei, vvt-ul tocmai asta face, 'defazeaza' axul cu came pe admisie pt a deschide supapele mai repede in anumite conditii, e drept mai ales la turatii mici pt a creste cuplul si a reduce emisiile.


tipu asta mi-a explicat ca sunt vreo 5 memorii diferite si e separat pentru injectie. a motivat ca update-ul s-a facut pe partea de control a motorului... oricum explicatia mi s-a parut logica :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 13:24

viorelovidiu scrie:
dxx scrie:@viorelovidiu si sorin2010: OK nu am lucrat in reprezentanta ca sa stiu. bine totusi ca tipul respectiv are backup la softul original, dar el cum o sa reuseasca sa-l mai puna la loc daca asa sta chestiunea cu versiunea de soft, poate el sa-l editeze, sa-l redenumeasca ca fiind mai nou? curios... in alta ordine de idei, vvt-ul tocmai asta face, 'defazeaza' axul cu came pe admisie pt a deschide supapele mai repede in anumite conditii, e drept mai ales la turatii mici pt a creste cuplul si a reduce emisiile.


tipu asta mi-a explicat ca sunt vreo 5 memorii diferite si e separat pentru injectie. a motivat ca update-ul s-a facut pe partea de control a motorului... oricum explicatia mi s-a parut logica :)


pai tocmai partea asta pare sa nu functioneze la tine. :D spune-i sa ti-o puna la loc. :evil: la memorie ma refer...

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 23-Feb-2011 13:59

exista o singura memorie. (punct) exista mai multe calculatoare. cel resoftat, la care s-a facut ecotuning, e cel de la injectie. probabil ca la asta se referea, ca sint 5 (x,y,t) "memorii", nu ca ecu injectiei are 5 memorii diferite, pentru ca nu are decit una. ce citeste el acolo in continuare nu poate fi decit o semnatura de la softul lui pe care Lexia nu are cum sa o stearga pentru ca nu intra pe lista de date ce se modifica odata cu resoftarea standard. cu asta, considera inchis subiectul despre faptul ca 2 Lexii nu pot sa vada daca e alta varianta de soft acolo sau nu, asta dupa ce s-a facut o rescriere. 2 la mina, la cum porneste si merge masina exclud din start urmatoarele: injectoare, pompa, supape, galerie, catalizator, neetanseitati, piese iesite din parametrii (sint iesite poate unele, dar daca Lexia le vede ca ok inseamna ca e abaterea acceptata). asta e
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 14:51

viorelovidiu scrie:@dxx mi s-a pus pata si o sa iau cumva o interfata de diagnoza, poate de la colegul de forum care o vinde in sectiunea dedicata.


nu te-as sfatui, pt ca dupa cum vad ai tendinta sa faci 'ajustari' la masina si daca o cumperi poate dauna grav sanatatii... masinii, evident. :D. in general, nu spun ca nu pot fi aduse mici imbunatatiri, de orice fel, dar fabrica a proiectat agregatul cu scopul sa functioneze timp indelungat in siguranta si in parametrii, bineinteles in limitele de calitate si pret oferite, orice modificare putand afecta negativ echilibrul existent (nu se inlocuieste o piesa sau un soft care functioneaza corect cu altele diferite pe care cineva le recomanda ca fiind 'mai bune' pt ca asa ceva nu prea exista, asta daca tii la masina bineinteles)... pt erori sau greseli de proiectare/fabricatie se fac rechemari gratuite. nu desfa toata masina daca diagnoza si controlul unui mecanic priceput nu scot in evidenta piese sau subansamble defecte. daca nu ai sa descoperi defecte mecanice, poate mai bine cumperi un nou calculator de injectie 'personalizat' de la reprezentanta.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 23-Feb-2011 14:56

@dxx, nu cumpar de dragul de a modifica parametri in functionarea motorului. ma intereseaza in special pentru diagnoza si monitorizarea parametrilor. iar in cazul de fata vreau sa urmaresc la fiecare pornire proasta a masinii pe fiecare monitorizare in parte, injectie, air intake, sondele lambda, etc cu filmarile de rigoare.

poate e vreun binevoitor cu acelasi model de motor si sa-i monitorizez pornirile sa vad ce parametri difera....

si asa poate gasim o solutie.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mie 23-Feb-2011 15:02

@viorelovidiu: eu pot fi un 'binevoitor' dar atentie :twisted: nu modificam nimic pe acolo!!! tinem legatura...


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV