sorin2010 scrie:axeazate pe piesele care iti pot produce codurile de defect pe care le ai.
nici un parametru nu e foarte tare iesit din plaja.daca tot ai fost la khan ai verificat c versiune de soft ai?corespunde cu cea din documentatie?daca da schimba sonda lambda si dezactiveaza sistemul de canister.scoti furtunelul si opturezi admisia.
nu ar fi rau daca ai verifica vizual fagurele catalizatorului,sa vezi daca nu e spart.
am verificat versiunea de soft. in info rapid incepe cu 96 627 iar pe masina era cu 96 662 (era oricum o valoare mai mare)
sistemul de canister te referi sa scot furtunul din admisie nu doar canistra cum am facut pana acum? am incercat sa pornesc fara acel furtun cu admisia blocata si face la fel de urat in plus imi apare ESP/ ASR Faulty.
am mai citit pe net ca presiunea scazuta in galerie paote fi din supape care se deschid un pic prea mult si/sau din evacuare care este mai restrictiva decat ar trebui.