probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 24-Feb-2011 15:56

dxx scrie:@viorelovidiu: eu pot fi un 'binevoitor' dar atentie :twisted: nu modificam nimic pe acolo!!! tinem legatura...


Am luat interfata si merge foarte bine:) acum o sa incep un sir lung de documentatii...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 25-Feb-2011 13:59

o sa incerc un senzor de turatie (cel de pe volanta)

defectul este foarte asemanator cu cel descris aici: http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... ost1954483
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 27-Feb-2011 10:17

codul de eroare care-mi aprindea check engine cu mesajul depollution system faulty este P1336. din ce am citit pe internet este o eroare comuna si generatia anterioara de moatoare benzina 2L si fac referire la ansamblul de aprindere. la unii a fost problema din bobina, injectoare si la altii din mizeria de pe clapeta, senzorul de pe volanta. un caz extrem a fost cu distributia putin decalata desi simptomele erau identice cu ale mele in toate cazurile mentionate :shock:

sorin2010 mi-a pus la dispozitie un inforapid din 2009 pe motorul meu care descrie aceste simptome.
De asemenea am sa urmez punct cu punct sfaturile oferite la khan.

offtopic, una alta jucandu-ma prin lexia mi-am rezolvat problema cu suspensia, am marit cu 2 steps pe fata si o schimbare uriasa! nici nu mai coboara peste noapte :)
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 02-Mar-2011 21:48

Ai calculat cum scrie in documentatie inaltimea fata /spate sau ti-a spus ca iese din toleranta si ti-a programat-o default: F-128, R-115 ?
Ce valori ti-au iesit ( in mm ) daca ti-ai calculat-o cum scrie in doc ?
p.s.
Cit ai avut programat initial Front, Rear ?

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 02-Mar-2011 21:57

C i t r o n e l scrie:Ai calculat cum scrie in documentatie inaltimea fata /spate sau ti-a spus ca iese din toleranta si ti-a programat-o default: F-128, R-115 ?
Ce valori ti-au iesit ( in mm ) daca ti-ai calculat-o cum scrie in doc ?
p.s.
Cit ai avut programat initial Front, Rear ?


o sa razi de mine :lol:

toate valorile erau cele standard specificate de mine. eu am setat pe fata 130 iar spatele 115 si s-a saltat un pic de fata si mergea minunat. dupa ce am ridicat din butoane maxim/minim s-a trecut pe valorile default. cand o sa o pot urca pe o rampa o sa ridic din pozitia potentiometrului un pic mai sus si am sa scad din valori de la 128 la 126 sa zicem pana ajunge la inaltimea corecta.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Mie 02-Mar-2011 22:07

Vezi ca nu faci bine daca incepi sa te joci la potentiometru, sfatul meu este sa nu incerci modificarea potentiometrului.
Citste documentatia cum se calculeaza inaltimea suspensiei si vei vedea formulele.

Verifica din nou ce valori ai acolo memorate acum si mai bine introduci niste valori aiurea si o sa ti-o programeze la valoarea default referinta F:128 R:115.

Eu la cele 2 masini am avut din fabrica :
Masina 1 - F:125 R:114
Masina 2 - F:125 R:112 asta am pus-o acum la default F:128 R:115 deoarece suspensia imi pare mai rigida ca la prima, o sa vad in timp cum mi se pare.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 02-Mar-2011 22:25

C i t r o n e l scrie:Vezi ca nu faci bine daca incepi sa te joci la potentiometru, sfatul meu este sa nu incerci modificarea potentiometrului.
Citste documentatia cum se calculeaza inaltimea suspensiei si vei vedea formulele.

Verifica din nou ce valori ai acolo memorate acum si mai bine introduci niste valori aiurea si o sa ti-o programeze la valoarea default referinta F:128 R:115.

Eu la cele 2 masini am avut din fabrica :
Masina 1 - F:125 R:114
Masina 2 - F:125 R:112 asta am pus-o acum la default F:128 R:115 deoarece suspensia imi pare mai rigida ca la prima, o sa vad in timp cum mi se pare.


m-am mai uitat si valorile au ramas tot cele de referinta 128 cu 115. Ceea ce-mi intareste ideea ca potentiometrul trebuie ridicat un pic (masina se salta destul) si din lexia o cobor setand undeva in jurul valorii 125. Oricum masina imi sta cam in bot si am tot studiat la alte c5-uri dupa piata si nu sunt deloc asa. e spatiu mai mare intre roata si aripa din fata in raport cu spatele la ce am vazut pe drum... am schema cu calculul inaltimii 8) .
acel potentiometru a fost inlocuit cu unul nou si nu cred ca a fost montat bine, pe fata se simt gurile de canal cand treci peste ele - un balans stanga dreapta nedorit cand am ridicat-o cu 2 steps, efectiv zbura peste ele.

Acum am alta problema, dupa ce am reusit sa refac indexarea oglinzii din dreapta la cuplare marsarier nu-mi mai bipaie senzorii din fata si arata doar o singura linie in loc sa fie full pe ecran :) pe spate merg perfect, dar ii dau de cap in weekend cand voi avea timp sa stau langa ea.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 03-Mar-2011 13:29

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 07-Mar-2011 17:44

am mai facut cateva verificari.

Distributia e la punct, galeria nu e fisurata, versiunea de soft e mai noua la injectie comparand cu info rapid legat de decedarea prematura a sondei lambda. senzor de turatie si map schimbate.

Vineri urmeaza sa verific, curat si sa reechilibrez injectoarele. Unul din ele nu pulverizeaza la fel ca celelalte si are o alta culoare partea unde vin duzele si pe langa asta tubulatura care duce la acel injector era umezita in benzina si mai curata decat celelalte.

Daca dupa verificarea injectoarelor problema persista, as apela la bunavointa voastra, in special la adresa celor care au C5 II 2.0i BVM sau BVA sa probez la rece cu bobina lor si urmarirea live a parametrilor de injectie pe masina in cauza (care nu are problemele mele). :oops:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 08-Mar-2011 20:31

vezi si aici: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/ ... sta-407-le
am impresia ca este acelasi motor.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Mie 09-Mar-2011 01:00

trebuie doar sa perseverezi,sa termini toate cercetarile si cauza va iesi la iveala.
nu au mai ramas foarte multe posibilitati

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mie 09-Mar-2011 08:53

sorin2010 scrie:trebuie doar sa perseverezi,sa termini toate cercetarile si cauza va iesi la iveala.
nu au mai ramas foarte multe posibilitati


asa e. azi dimineata nu am mai avut rabdare la relantiu si am plecat turat cu dupa loc si nu a mai dat in nas si am mers mai in forja si spre surprinderea mea nu a mai dat in nas:shock:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 11-Mar-2011 16:53

am fost si la curat de injectoare iar spre surprinderea mea unul din ele nu pulveriza fin si nu inchidea deloc, curgea ca robinetul... au fost curatate de mai multe ori la ultra sunete pana cand a iesit la nivel pe toti injectorii...

acum sa vedem maine dimineata cum porneste :roll:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 17-Mar-2011 20:30

noutati?
sau in sfarsit totul e bine

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Joi 17-Mar-2011 21:11

dupa curatarea injectoarelor s-a constatat ca unul nu inchidea tot timpul. a fost curatat pana a inceput sa inchida cum trebuie.
Problema insa a persistat a doua zi de dimineata dar in schimb la 20 de grade fenomenul nu se mai repeta, cumva inca este legat de temperatura.
Ce diferente pot fi la pornire intre 12 grade (unde face probleme) si 20 de grade? Vremea? :lol:

Am cumparat un voucher la carstrade autorizat citroen la iesirea pe autostrada soarelui in care este inclusa o diagnoza completa, verificari electrice, articulatii etc. Aici sper sa mai elimin din posibilitati.

Sambata trecuta m-am intalnit cu dxx si am pus calculatorul pe masina lui iar intre parametri singura diferenta este legata de depresiunea in galeria de admisie, este mult mai mica la mine si sub valorile specificate de lexia. in momentul in care accelerez depresiunea in galerie sare brusc la 800-900milibari dupa care scade si se se aude clapeta deschizandu-se - este un lag care la dxx nu l-am observat iar depresiunea scade usor nicidecum urca la valori mari.

Nu prea mai am idei...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV