the judge: Citroen Xantia, 1995, 1.8i, verde metalizat

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 04-Mar-2011 02:54

Multumesc pt. aprecieri ! Uite ce surpriza !!! Nici nu stii pe unde mai e cate un motorist !!! :lol: 8)
Da! F 650 se pare ca e un motor f. fiabil si nepretentios. Mai mult de atat...La 100Km/h am scos si consumuri de 3,2L/100...
Eu sant fan enduro, cu toate ca am cochetat o perioada si cu ideea de chopper/cruiser...Dar in primul rand imi plac drumetiile prin munti...pe drumuri forestiere...
Totusi ma pot deplasa rezonabil si pe asfalt cu el...Pot merge constant la 120-140 cu 2 pers. si bagaje pt. o sapt. ...Nici nu-mi doresc mai mult ...Dar comfortul dat de suspensiile enduro, e de mare clasa, chiar si pe drumurile din Romania. :twisted:
.......................
Ai facut o buna alegere cu VTX-ul 1300, atat in privinta marcii, cat si in privinta modelului...Honda e cel mai tare producator japonez, iar VTX-ul e o motocicleta foarte reusita..E impresionant motorul acela V2 de 1300. Trage din orice pozitie...Eu am lucrat la reprezentantza Honda-moto din Braila timp de 5 ani, ca Responsabil Service...Am vandut si am avut ocazia sa conduc VTX 1300...E foarte placut la condus.
O singura recomandare...Evita sa o pornesti des, fara sa apuce sa se incalzeasca motorul, pt. ca se uda bujiile. Daca ai pornit-o, ori mergi cu ea, ori o lasi sa functioneze pana porneste electroventilatorul...
Daca vrei sa scapi de grija asa, monteaza-i bujii NGK - Platinium...Nu Iridium !!! Sant proaste!!!
Cel pe care l-am vandut/reparat/condus eu, arata cam asa:

Imagine
Nu sant eu pe ea...E un coleg de la vanzari auto...

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente ! Nu ma asteptam sa dau de bikeri, aici...pe forumul Citroen... :lol:
Poate reusim sa ne intalnim prin plimbarile noastre...

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 04-Mar-2011 08:03

:cry: Eu nici macar nu am permis pentru categoria A. Cu toate acestea intotdeauna mi-am dorit enduro sa ma plimb cu ea prin padure (tot la nivel de vis e si acum), etc nu pe strada bineinteles. Mi se pare ca e un pic cam periculos in Cluj cu motocicleta.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Vin 04-Mar-2011 10:20

periculos este oriunde...asta depinde de tine cate de mult reusesti sa ai grija de altii sa nu intre in tine :)
Dan, ai dreptate cu pornirea, e cam defectuoasa daca o omori cu 100 de chei, ba mai mult, a mea fiind produsa in SUA, are dezavantajul ca se aprind luminile o data ce ai pus contactul, si consuma mult curent.varianta din poza ta este modelul clasic, eu am c-ul, mai dezbracat asa, fara aripi clasice, imi place mai mult, e mai pe stilul meu, mai golanistic :D
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 04-Mar-2011 18:39

mbc - Nu e greu sa obtii permisul cat.A...Te inscrii la o scoala de soferi...faci cursurile...si intr-o luna max. te prezinti la examen...
Mai greu e sa iti cumperi motocicleta...la vremurile astea...Cu toate ca s-au ieftinit mult motociocletele in ultimul an...Poti sa iti iei una care sa mai si functioneze, si cu 1000 euro...Sigur...fara pretentii...
Exact! E periculos oriunde...Poate fi mai periculos in padure sau pe munte, daca nu stii sa te dai cu motorul...Totul tine de cat de priceput esti tu la condus....de reflexe...de cat de facut esti pt. mers pe 2 roti...Sigur...nimeni nu s-a nascut invatat...Asa ca...curaj!!! :D
Cu motocicleta nu e mai periculos decat in masina...Nu-ti imagina ca 4 table in jurul tau te protejeaza mai mult...Din contra!!! Sant situatii pe sosea cand poti scapa cu motocicleta pt. ca e ingusta si te strecori...faza din care cu o masina nu ai fi scapat....
Pana la urma e chestie de noroc si de ce ti-e scris...
Oricum, ca si la masina, problemele pleaca de la viteza, intotdeauna. Daca mergi rezonabil si ai un oarecare simt al prevederii, lucrurile stau altfel...
Mie imi place si pe asfalt si pe munte...E la fel de placut sa te plimbi in amurg, pe o sosea printre dealuri...relaxat si fara graba...
E la fel de placut si incitant sa razbesti pe poteci care taie muntii...cu traversari de ape...drumuri de macadam pe unde nu a mai trecut o masina de-o luna si ai impresia ca urmeaza sa te bata ursul pe umar...pt. ca seara sa te opresti la o cabana in creierul muntilor sau sa pui cortul langa o apa...
Asa ca nu strica sa incerci si mersul pe 2 roti, daca te atrage fenomenul moto...Mai ales ca in Cluj aveti muntele acolo...sant multe motociclete in oras...educatia oamenilor e alta decat aici...

the judge - Stai linistit ca si aceea din poza era tot cu farul pe contact (se aprindeau luminile cand puneai contactul)...pt. ca s-a adoptat si in Europa aceasta norma dupa 2000 sau 2004...
Daca ai o baterie buna (iti recomand Varta) nu sant probleme cu farurile...la pornire...Nici nu le simte...
Daaa...Varianta pe care am vandut-o eu, a fost modelul clasic...E mare cat un dinozaur...cu aripile alea imense... :D . Totusi mi-a placut...
Tipul caruia i-am vandut-o, a vrut sa-i montez pe ea si faruri suplimentare ovale si cu streasina...valize din piele Hepco&Beker...crash-bar-uri...rezematoare la sa...Arata bestial dupa ce i-am montat toate acestea...iar farurile alea ovale de pe Louis bat de 2 ori mai tare decat farul original...
Cred totusi ca e mai practic modelul pe care il ai tu. E mai de strada...mai de "hulligans"... :lol:
Imi place si costumatia ta asortata cu motocicleta... 8)
Imi vine sa mor cand vad pe cate unul cu tzoale de viteza pe chopper sau pe enduro... :evil:
...................
Pe unde te-ai mai plimbat in ultimul sezon ??? De cat timp ai motorul???
Eu in ultimul sezon nu am mers deloc...Am platit asigurarea de pomana, pt. ca nu au fost bani sa plec nicaieri...Dar sper sa-mi iau revansa sezonul acesta...
Cu un an in urma am reusit sa ajung pe Transalpina...de la un cap la altul...de la Tg.Jiu, la Sebes...in Ardeal...A fost bestial !

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Vin 04-Mar-2011 20:29

Foarte frmoase pozele, vara asta intentionez sa ajung si eu pe transalpina...dar pe 4 roti :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 04-Mar-2011 21:03

Ma lasati ma cu "ciclopedele" voastre ? Aici e vorba de 4 roti , cu volan , cu hidropneumatica......cu etc. etc. etc. Huideooooo "bicherilor"...huideohuooooo.....dane...iti pot oferi o lama ?

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Vin 04-Mar-2011 21:50

Eheee... Dane, am recunoscute pozele facute de tine pe Transalpina si mi-am reamintit cu mare placere ca si eu am fost pe acolo in august 2010, la 2 zile dupa cununia civila... :D . Cateva poze facute de mine pe Transalpina gasesti si aici: http://www.clubcitroen.ro/forum/about10 ... sc-30.html

PS1: Vad ca in ultimul timp ai un chef nebun de scris... :lol:

PS2: Thunder, nu te lasa!!! :lol: :steering:
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 04-Mar-2011 22:41

Nu iti recomand s-o faci pe 4 roti, decat pe anumite tronsoane...
De la Ranca la Obarsia Lotrului, nu stiu daca treci si cu ARO sau cu Land Rover Defender...Drumul e lat doar cat lama unui buldozer, in stanga prapastie, in dreapta stanci inalte, iar pe drum sant bolovani si trepte de piatra si de 30 cm inaltime...Pe acolo au fost si baieti cu moto enduro care si-au spart baile de ulei...Eu mi-am indoit cricul motocicletei la trecerea printre 2 bolovani pe o coborare...unde din cauza bolovanisului...a nisipului...a pantei f. abrupte, nu am mai reusit sa franez la timp...
Totusi pe acolo am vazut urcand Dacia Pick-Up cu 5 locuri + bena...de la intreprindere... :lol: .Nu stiu cum urca pe acolo, dar probabil ca nu-i pasa daca o indoaie pe dedesubt...o fi avut scut metalic...Dumnezeu stie...
Pt. masina sant practicabile zonele urmatoare:
- De la Obarsia Lotrului spre Sebes (unde unele tronsoane sant asfaltate proaspat..
- De la Obarsia Lotrului spre Voineasa si Valea Oltului...E drum forestier, cu macadam...
- De la Obarsia Lotrului spre Petrosani si Tg. Jiu.
Dar intre Obarsie si Statiunea Ranca, e impracticabil pt. masini...Acolo se pravaleste muntele de 2 ori pe zi cand ploua...Se blocheaza drumul, pana vin drumarii...E rau tare...E drum prin pietrarie, mai rau ca Sinaia-Pestera, in Bucegi si f. abrupt.
Daca vrei sa faci toata Transalpina, ori pleci cu cineva cu o masina de teren zdravana, ori eviti tronsonul asta.
Totusi poti merge, de jos de la Tg. Jiu prin Petrosani (drum european) venind din Rm Valcea...Horezu (cu pesterile Polovragi si Muierii) apoi de la Petrosani spre Obarsia Lotrului e drum f. prost, dar totusi asfaltat...Se poate inopta la cabana de la Obarsie (sau in camping, la cort...cabana e de obicei full) apoi pornesti spre Ardeal si faci o portiune din Transalpina, pe la Lacul Oasa...Sugag...apoi Sebes...
Zona aia de la TG. Jiu spre Petrosani, si apoi la Obarsie, e extraordinar de frumoasa!
Pe partea cealalta...Valea Oltului...Voineasa...Obarsie, nu am fost, dar am impresia ca e un drum destul de anost, in comparatie cu ce e pe Transalpina...
E frumos si Obarsie...L.Oasa...Sugag, dar deja au inceput sa asfalteze...Cred ca multa vreme nu va mai rezista...Si oricum...se merge mult prin padure...
Cealalta parte e cea mai frumoasa (cea impracticabila...) de la Ranca la Obarsie...Sant 2 traversari de munti...pe la 2200 m altitudine...Esti doar tu si capra neagra...Esti peste plafonul de nori, de multe ori...E fantastic! Sant niste peisaje de ramai mut!Unde e pozata motocicleta mea, langa o ramasitza de zid de piatra, acolo e zona cea mai dificila...Tocmai trecusem de primul varf, coboram tocmai in vale (se vede in poza) pt. ca apoi drumul sa urce pana in acel varf (se vede) :D
Zone faine de campare sant la Obarsie si in imprejurimi...La cativa Km e un riu...lumea mai pune cortul pe acolo...
Si intre Obarsie si L.Oasa am vazut multe campinguri (cel putin 3-4...cu casute si corturi..)
Nu miza pe Voineasa !!! Pe acolo totul pare pustiu...Cazarea e execrabila...E un sg. hotel care e de obicei inchis...
Mai sant 2 traseie pe care nu le-am batut...De la Man.Polovragi...pestera...in sus...si am impresia ca duce tot in Transalpina...Cred ca e fain...
Si mai e o zona...spre Baia de Arama...De la Petrosani, mai in vest...care pare a fi frumos...
................................................
Si mie mi-ar face placere sa mai ajung pe Transalpina...sigur...cu motorul...
Oricum, ia-ti marje de timp mult mai mari decat in mod normal...Parcurgerea traseului iti va lua f. mult timp...Mult mai mult decat de obicei...Probabil o zi de dimineatza pana seara...Iar ca sa mai si vezi zona, iti recomand sa te cazezi peste noapte la Obarsie...sau prin zona (adica la jumatatea drumului)...
Eu am facut imprudentza de a pleca de la Novaci (lg. Tg.Jiu) pe la 16:00, din vina prietenilor mei care m-au incurcat...si la 19:45 abia am ajuns la Obarsie...in conditiile in care se intuneca la 20:30 in August...Se vede in poza...ca la 18:57 eram abia pe al-2-lea varf de munte...
N-am stiut ...nu mi-am imaginat ca dureaza atat sa parcurg 60 Km...
In felul asta, am parcurs cei aprox. 120 Km, de la Sud la Nord, in regim de rally-raid (mai ales a-2-a parte)...am tras de motor intr-un stil barbar...am mers mai mult in scari decat in sa...Vedeam groapa...piatra...santul la 70-80 km/h trageam gazul la max. si ma ridicam de pe sa, in scari...Am zis ca daca nu se rupe atunci motocicleta in doua, e cea mai robusta motocicleta din cate exista...Si nu s-a rupt...Si nu m-a trantit...Si m-a adus si acasa... :D .
Si chiar si in ritmul acesta, cu chiu cu vai am reusit sa ajung pe la 23:30 la Sebes, in conditiile in care serpentinele de la L.Oasa, la Sugag, le-am facut cu genunchiul la asfalt...noaptea, pe o sosea nemarcata, cu asfaltul ud, in plina padure...Bineee...Ca era sa sar in raul de pe margine la vre-o 2 viraje...asta e altceva...Face parte din deliciul aventurii acesteia... :lol: 8) .
...Au fost si tronsoane prin padure, unde nu se vedea cerul si unde ziua a trebuit sa aprind farul ca sa vad pe unde merg...Drumul (poteca) era plina de noroi, pt. ca pe acolo curgea un parau si soarele nu intra nici o data pe acolo...Acolo au fost cateva viraje stranse in coborare (140...180 grd) unde din cauza noroiului, a trebuit sa cobor cu 5 Km/h cu motorul sub relanti, ca sa am frana de motor (franele erau prea brutale)...ca sa nu ma imprastii pe jos...Iar rotile derapau in toate partile...
...A fost si o traversare de rau, printre bolovani mari, de mi-a intrat jumatate de motor in apa...Nu mai spun de cizmele mele (noroc ca sant impermeabile)...Pt. ca podul era prabusit...era in constructie...
...Au fost si momente in care am intrat in panica, pt. ca nu mai stiam unde sant...Harta nu era foarte detaliata...GPS-ul (Ioana) era in balarii...ma arata pe langa drum mult...iar in creierul muntilor sant foarte multe poteci in toate directiile...E foarte usor sa te ratacesti, intr-o astfel de zona...Nu e nici o benzinarie pe raza de 60...100 Km...Am fost tentat sa ma intorc din drum, dar era deja 19:30 si asta ar fi insemnat sa ma prinda noaptea in padure, intr-o zona salbatica...la 1800...2000m altitudine...Nu era bine deloc...
Si totul a plecat de la lipsa timpului...Dar pana la urma am gasit drumul...si a fost OK.
...Am vazut si turisti cu cortul in creierul muntilor, care se spalau la izvor...la 5 grdC... :lol: iar cortul era pus intre stanci...
.............................
Statiunea Ranca m-a surprins placut...Acolo totul e construit acum...e nou...Sant foarte multe cabane...moteluri...E exact in creierul muntilor...E o liniste de auzi musca...Acolo merita sa vii sa stai cateva zile, sa te odihnesti...Iar iarna cred ca e bestial...Sigur e zapada toata iarna !!!

Imagine

Sa speram ca si anul acesta voi reusi sa fac ceva drumetii prin munti ! Mai sant atatea de vazut...!!! Sa vedem daca ne mai da pace criza asta...!!!
Uite si 2 poze de la Pestera...cu un an in urma...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imi pare rau ca nu exista timpul sau nu am prezentza de spirit sa fac poze prin toate zonele pe unde trec...Ele rama doar in minte, ca niste amintiri super-placute...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 04-Mar-2011 23:25

THUNDER77 - Ce e man ?!? Nu-ti sta jugulara la locul ei ?!? Are o zbatere?!? :lol: He-He-He!!! :lol: :lol: :lol: Eu nu am de ce sa ma oftic...Noroc ca m-am invatat cu tine...cu faptul ca esti alergic la vehicule pe 2 roti...
Cred ca tie iti trebuie o lama !!! Sa-ti dau una??? Vezi ca s-ar putea sa-ti mai dea inca o lama si colegul the judge...si...probabil mai sant si alti bikeri "under cover" pe aici...Asa ca fereste-ti spatele...ca sa zic asaaa...frateee!!!
...Acum discutand serios...Eu??? Nu pot decat sa fiu mandru ca am o pasiune atat de frumoasa, pe langa cea pt. Citroen...Nu poti judeca omul pt. ca are pasiuni pt. lucruri frumoase...Mai saraci sant cei care nu au astfel de pasiuni !!! Citroen...Bike...Modelism...Arhitectura...Desen... Nu???

hippo - Ops!!! :shock: Nu am stiut ca Transalpina s-a asfaltat !!! Am ramas in urma!!! :oops: Neaparat la vara trebuie sa ajung pe acolo !!! E super-tare faza asta!!! Eu stiam ce era acum 2 ani...Era rupt in doua drumul...
Super-faine pozele tale !!! Ati avut noroc de vreme buna...vad ca e soare...e superb...Eu am mers numai cu costumul de ploaie pe mine...
Ii sta fain Xantiei pe drumuri de munte :D si arata super masina ta...Nu am vazut-o pana acum...in pozele astea...
Daaa! Asa este! Am un dar nebun de a scrie sute de randuri... :lol: :lol: :lol:
Scuze ca va pun rabdarea la incercare, dar nu am ce face...E fara leac...!!! :oops: 8) :lol:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 04-Mar-2011 23:26

Deci repet....iti dau o lama ? Am neste aparaturi de ras cu trei lame fiiiine , fiiiiiiineee, de tot ! Parol ! Nici nu simti ca te tai cu ele :lol:

Hippo...stii cum e....de la o varsta te lasa....incheieturile....si incepi cu scrisul :lol: :twisted: 8)

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Vin 04-Mar-2011 23:55

Nu-i bai Dane!
:off_topic: Scuze ca o mai dau pe ardeleneasca, dar 13 am crescut printre moti...Cu toate ca locuiesc in Timisoara, tot Ardealul imi este la suflet. Eu ma simt ardelean... din mama dobrogeanca si tata oltean, am iesit eu ardelean :lol: :lol: :lol:

Dane, nu toata Transalpina s-a asfaltat, dar in vara lucrau baietii de rupeau. Intr-o poza de a ta (din primul set) am recunoscut un loc in care am dat tocmai de ce spuneai tu, adica bolovanis, nisip care dadeau mari batai de cap. Cand am fost noi acolo, ne-au oprit mai bine de 1 ora pt ca dinamitau muntele pt a largi soseaua. O chestie ciudata intalnita in vara: portiunile de drum foarte bine asfaltate alternau cu cele de drum de piatra, nisip, gropi, cratere, etc. Oricum, pe traseu am intalnit foarte multe tipuri de masini

Noi am mers de la parintii Nadiei (care locuiesc la aprox 20 km de Novaci) la Novaci-Ranca si am coborat in Petrosani. Inspre Timisoara ne-am continuat drumul pe traseul obisnuit: Petrosani-Hateg-Otelu Rosu-Caransebes-Lugoj-Timisoara.

Xantiuta mea iti multumeste pt apreciere! :lol:

iti mai pun cateva poze de pe acolo. Daca vrei mai multe, iti trimit pe messenger.

Imagine


Imagine


Imagine
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Sâm 05-Mar-2011 09:02

dan1972 scrie:mbc -
Oricum, ca si la masina, problemele pleaca de la viteza, intotdeauna. Daca mergi rezonabil si ai un oarecare simt al prevederii, lucrurile stau altfel...
Mie imi place si pe asfalt si pe munte...E la fel de placut sa te plimbi in amurg, pe o sosea printre dealuri...relaxat si fara graba...
E la fel de placut si incitant sa razbesti pe poteci care taie muntii...cu traversari de ape...drumuri de macadam pe unde nu a mai trecut o masina de-o luna si ai impresia ca urmeaza sa te bata ursul pe umar...pt. ca seara sa te opresti la o cabana in creierul muntilor sau sa pui cortul langa o apa...
Asa ca nu strica sa incerci si mersul pe 2 roti, daca te atrage fenomenul moto...Mai ales ca in Cluj aveti muntele acolo...sant multe motociclete in oras...educatia oamenilor e alta decat aici...


Da, problema e ca macar la masina esti limitat la viteza maxima (pe o anumita portiune) de acceleratie. Putine sunt masinile printre oamenii de rand care pot face suta in sub 10 secunde. Chestia asta se schimba drastic la motoare pentru ca la bani putini iei motoare care fac 5-6 secunde pana la suta si multe trec de 200km/h viteza maxima.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 05-Mar-2011 11:34

ma... daca as fi sigur ca sunt intreg la cap mi-as lua si eu o motoreta ceva, dar deocamdata nu sunt prea sigur de treaba asta. imi plac si mie tare mult, si pana la urma sigur imi voi lua si eu. oricum, nu va fi vitezista, asta e calr. ceva in genul the judge, dar nu asa de sofisticat din prima... om trai si om vedea.

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Sâm 05-Mar-2011 14:01

merci pentru explicatiile despre transalpina..mai mult decat complete! Pozele...de vis...abia astept. Cat despre traseu - eu sunt ceva de genul...ce frumos este pe acolo...hai sa mergem. daca nu poate masina...facem niste poze, ne mai invartim ceva pe acolo si apoi ne intoarcem si ne cazam prin apropiere :) . La ranca, Baia de Arama, Novaci am mai fost prim martie anul trecut si era o ramada de zapada, partia de ski era deschisa.
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Sâm 05-Mar-2011 22:07

de cand se incalzeste afara, cam pun citronelu' la umbra si ma urc pe motor.asta nu inseamna ca o neglijez, insa e mult mai placut pe motor, in plus de asta, incep intrunirile moto, unde ar fi aiurea sa mergi cu masina, din moment ce ai doua roti la dispozitie.Nu polemizez pe tema asta cu colegul THUNDER, e parerea lui despre domeniul asta, insa,daca nu ti place ceva anume, nu critica pe cei care au in sange asa ceva...deci...s o lasam mai usor cu lamele.....Ca sa fiu sincer,primele roti motorizate au fost prin 97,cu un scuter, a urmat un Minsk prin 00,nici nu aveam permis, iar in 2001 a venit si acesta. Au urmat un kawasaki GPX750, Yamaha YZF 750 ( perioada vitezanelor si a capului fara minte) dupa care Yamaha Virago XV535, iar acum am VTX-ul 1300 si o Honda CB250, fabricatie 1981 :D
referitor la masina, azi mi-au venit si cauciucurile, patru la numar,Michelin Energy. Jantele Belfast asteapta deja in beci, unde am dus si cauciucurile, ca sa mai socializeze un pic cu jantele pina vine caldura.Sa speram ca nu mai e mult pina atunci, ca deja nu mai suport vremea asta, mai ales ca urmeaza un interior de Activa :D ...Nic stie mai bine :)
CITROEN...covorul fermecat


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11813
    Cel mai nou membru JackPep