the judge: Citroen Xantia, 1995, 1.8i, verde metalizat

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Dum 06-Mar-2011 11:09

The judge, in mod sigur Thunder il tachina pe Dan vis-a-vis de motoare. Si eu imi tachinez prietenii amatori de motoare. Adevarul este ca pe 2 roti ai o senzatie de libertate mult mai mare si in plus, te poti bucura mult mai bine de ce-i in jurul tau.
Experienta mea pe 2 roti se rezuma doar la trotineta :lol: si la bicicleta...

Au incercat niste prieteni sa ma aibe ca pasager pe motoarele lor, dar cum eu am un talent nebun de a incerca sa anulez legile fizicii (pe motor), au renuntat, atat ei, cat si eu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Poate ca daca as invata sa conduc un motor, altfel ar sta lucrurile, dar pana atunci,...
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 06-Mar-2011 14:23

The judge mie imi place sa-i dau foc lui Dan pentru ca stiu cat tine la motor - dovada ca nu l-a vandut in ciuda problemelor personale cu care se confrunta , dupa cum si lui ii place sa imi dea foc vis-a-vis de masina mea si tot ce fac la ea.....Este o chestie care ne-am permis-o reciproc printr-un acord tacit , in urma sutelor de ore vorbite la telefon despre toate si despre tot iar cand am facut referire la "biker"-i adresarea a fost pentru el imbracata cu o poleiala de general . Daca te-ai simiti ofensat inseamna ca nu stii de gluma si nu mai avem ce discuta , frumos , elegant si matur . Pentru toata explicatia mea asta il poti suna pe Dan care o sa iti confirme sau nu amicitia si glumele noastre si dupa lamurire actionezi in consecinta . Ca idee il sun pe Dan pentru o discutie legata de masini , ajungem la motoare si dupa aceea deviem la avioane , rachete , femei de casa si curve . Cu asta sper ca m-am facut inteles si am incheiat . Bafta !
dan1972- cum ramane dilica pana la urma , iti trimit lamele alea ?

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Dum 06-Mar-2011 15:36

nu cred ca trebuie sa te enervezi.ideea nu a fost sa dau in tine cu vreo replica aiurea, dar daca te aprinzi asa repede...sorry!...nu am intentionat sa te supar,doar ca ai sarit la jugulara imediat ce ai vazut ca se discuta despre motoare. :)
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 06-Mar-2011 18:06

Man , saritul meu a fost pentru mistocareala , ca se aprinde repede dilica :lol: Inainte sa imi iau prima masina pusesem ochii pe o Jawa de 250 :razz: asa ca nu sunt departe de "microb" . Ulterior a ramas la stadiul de admiratie si atat , cu atat mai mult cu cat s-au inmultit dobitocii atat la volan cat si la ghidon si au impresia ca sunt pe circuit sau la motocros , nu pe sosea. Pe mine ma ingrozeste ca vine vremea calda si or sa apara iar "bididii" de anul trecut cu cine stie ce scutere , motociclete salvate de la casat si ATV-uri printre blocuri , unde or sa se "spectaculeze" din nou iar cand ai un copil si il scoti pe afara , il scoti sa se plimbe , sa te joci u el , sa se joace cu alti copii nu sa joci "v-ati ascunselea" si "ratele si vanatorii" cu "desteptii" amintiti mai sus. Aici este of-ul meu pe motoare si "motoristi" dar care nu se aplica in cazul lui Dan sau cei ce merg cu motorul din pasiune si placere .

P.S. Stai linistit ca mai devreme nu eram nervos....doar un pic "turat" :wink:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 06-Mar-2011 18:56

E totul amuzant pana cineva e ranit...
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Dum 06-Mar-2011 19:08

Da mbc , amuzant pentru respectivii "biker"-i...pentru noi ceilalti nu....Si nu e o incantare sa stai cu inima ghem cand esti la serviciu si copilul e pe afara cu bunicul , bunica , bona.....Daca un eventual accident s-ar solda doar cu "mototolirea "biker"-ului de pcazie totul ar fi in regula , dar cand apar victime nevinovate situatia se schimba radical....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Dum 06-Mar-2011 21:37

Wow!!! Ce s-au aprins spiritele pe aici !!! :lol: dar ajungem si la subiectul acesta...8)

hippo - Cand am fost eu pe Transalpina, tot asaaa...au dinamitat muntele...a fost circulatia oprita...fiindca tocmai se prabusise o bucata de munte, in drum...Se vede intr-una din poze...Dar oricum...drumul era muuult mai prost decat ce vad in pozele facute de tine...
Era asfaltat impecabil de la Novaci (aproape) si pana la Ranca, dar apoi era dezastru...cei aprox 20 Km pana la Obarsie...
Am mai vazut si eu masini pe acolo, dar nu in portiunea de la Ranca la Obarsie...Aia era cea mai rea...Nu am vazut decat 2 Nissan Pick-up cu niste roti mari...
Acum s-ar putea sa fie amenajata deja zona...Macar nivelata, daca nu asfaltata...
Dar nu uitati !!! E f. frumoasa si zona de la Obarsie spre Ardeal...pana la Sugag...L.Oasa...Acolo e multa vegetatie...padure...ape...In plus, te trezesti in creierul muntilor, printre brazi, la 1600 m alt. pe o sosea ca-n palma, de ai impresia ca te afli in Alpi...in Austria sau Elvetia...Te incita sa te dai cu motorul cu genunchiul la asfalt, pe viraje... :oops:
Iar peisajul de la L.Oasa este de vis...Pana acolo, se poate ajunge fara nici o problema, pe asfalt, din Ardeal...cu orice vehicul...
Acolo am intalnit si eu portiuni asfaltate bine, alternate cu portiuni de 50-100 m cu macadam...gropi...noroaie...santuri...etc....nesemnalizate...De nu-ti mai ajung rotile sa franezi...Pt. ca vii tare cu 80-90 Km/h si trebuie sa traversezi zonele alea cu 20-30...ca sa nu-ti indoi rotile...Si nu te astepti la asemenea gropi...mai ales ca erau de multe ori, in zone fara vizibilitate...viraje...poduri...etc...Dar poate pana acum deja s-au asfaltat...
...Tot inspre Ardeal, de la L.Oasa pana la Sugag, se merge printr-un defileu f. ingust, dar asfalat excelent, unde soseaua este de multe ori suspendata deasupra apei, iar copacii se impreuneaza de vu se vede cerul...E fain tare pe acolo...
..................
Imi place mult masina ta!!! Seamana mult cu a mea ! :D
Multumesc frumos pt. poze, dar am in calculator zeci de mii de poze (la propriu) salvate...Aproape ca nu se mai misca cum trebuie calculatorul...Multumesc frumos oricum !!!
Vreau sa vad zona la fatza locului !!! :wink: Lasa-mi surpriza! :lol:

mbc - La motociclete, tocmai asta e fain...Faptul ca au demarajul foarte puternic...Chestia asta te ajuta mult in trafic...uneori chiar sa scapi din situatii dificile...Dar nu te obliga nimeni sa demarezi la maxim sau sa prinzi viteza maxima !!! Tu controlezi motocicleta, nu ea pe tine !!!
E adevarat...Nu e bine sa te sui pe una foarte nervoasa de prima data, pt. ca intr-adevar va face ea ce vrea cu tine !!! Practic nici nu vei invatza sa mergi cum trebuie ca ea, pt. ca iti va fi frica de ea...Trebuie sa incepi cu una mai moale...mai bleaga...ceva de 125cmc si 12-15cp...usoara (90...130 Kg). Va fi suficienta si vei avea timp sa inveti miscarile corpului, pt. a putea contracara reactiile motocicletei...Iti vei forma reflexele...
....Nici macar legislatia nu-ti permite sa conduci in primul an, o motocicleta mai puternica de 35 Kw !!! Lucru pe care multi il ignora...
Trebuie sa ai rabdare, altfel ai toate sansele sa-ti rupi gatul sau vei sta permanent cu motocicleta prin service ca sa o repari...Operatie deloc ieftina tinand cont ca o bucata de carena de la o moto de viteza de 600 cmc costa 300...350 euro !!! Doar o bucata !!! O carena e comusa din 12-15 parti !!!
In principiu, nu te sfatuiesc sa iti iei o moto de viteza. Probabil una naked (clasica) sau un enduro mai mic...poate de 350 cmc...In felul asta o sa-ti satisfaci si microbul cu drumetiile pe munte... :D

dj01fad - Pai e cineva de aici intreg la cap ?!? :lol: 8) . Numai faptul ca avem Citroen-uri spune totul. :lol:
Stai linistit! Faptul ca te pricepi sa conduci masina bine, te va ajuta mult sa inveti sa mergi pe motor ! Va trebui sa translatezi reflexele de la masina, pe 2 roti si sa le corelezi cu mentinerea echilibrului...Fiindca faptul ca tragi de acceleratie sau de ambreiaj, modifica echilibrul...Trebuie sa stii cand sa accelerezi...cand sa mentii motorul cuplat si cand sa debraiezi...Nu e ca la 4 roti!!! Toate aceste manevre afecteaza echilibrul motocicletei...Putini instructori moto, stiu sa explice aceste lucruri...De aceea ies atatia afoni...kamicaze...donatori de organe...sau cum vrei tu, in trafic !!!...fara sa stie sa conduca...
Asa este! Motoarele de viteza nu sant indicate pt. soselele si traficul de la noi...Totusi nu te arunca pt. inceput mai sus de 400-500 cmc...E destul !!! 40-50 cp sant arhi suficienti pe 2 roti...Poate chiar prea multi pt. inceput !!!

the judge - :D . Si la mine Citronelul incepand de primavara, someaza...Uneori nu merg cu el decat o data pe sapt. Dar asta nu numai datorita motocicletei, ci si faptului ca de ceva timp am dezgropat o mai veche pasiune...aceea a mersului pe bicicleta...Incepand cu deplasarile prin oras cu treburi, si terminand cu drumetiile de sfarsit de saptamana, de cate 70-100 Km/zi pe bicicleta, in care e inclusa si o ascensiune pe munte...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Atat timp cat e vremea frumoasa, consider ca e o tampenie sa tarasc dupa mine 1 Tona de fier, prin oras...In plus fac miscare...mersul pe bicicleta e sanatos...si imi si place sa ma plimb cu bicicleta...E superb sa iesi primavara, fie prin parcuri, fie prin zona veche a orasului, sa te plimbi fara pera multa graba...doar de placere...
Asa ca mi-am cumparat o bicicleta buna si in felul asta, ma pot bucura de plimbare, fara sa-mi fac nervi sau sa dau la pedale ca eroul...
In turele de week-end in schimb, se merge tare...La sosea (pana ajungem in munte...20...30 Km) se merge in fortza...cu 30...35Km/h constant...apoi escaladarea muntelui, care include lungi portiuni de "push-bike", pt. ca la coborare sa se atinga viteze fantastice (pt.bicicleta)...50...60 Km/h printre crengi cazute...bolovani...sleauri de pamant...Simti ca se rupe bicicleta sub tine... :twisted:
Dupa coborarea din munte si o pauza de realimentare (cu sucuri...apa...mancare...dulciuri...fructe...batoane energizante...) iar se incing "baietzii" la asfalt si dau in pedale de parca abia atunci a inceput plimbarea...Si iar se merge cu 30 Km/h constant...de simti ca-ti pleznesc venele de la gat...simti cum ti se umfla muschii de la picioare si ti se taie rasuflarea...
Daca treaba asta nu o faci cu o bicicleta buna si cu antrenament treptat prealabil... risti sa nu te mai poti intoarce acasa, sau in cel mai fericit caz, sa fii rupt o saptamana... :lol: .
Oricum, e o chestie superba...Nu-mi pare rau deloc ca mi-am luat bicicleta...
In cursul saptamanii iesim la plimbare aproape in fiecare seara, ori prin parc, ori pe faleza...ori pe malul Dunarii...Stam de vorba...ne aerisim...ne laudam cu imbunatatirile facute la biciclete...E o modalitate excelenta de relaxare si de a face miscare...Cativa din prieteni, le-au cumparat biciclete si nevestelor si vin si ele cu noi (in plimbarile usoare)...uneori chiar si cu copii pe biciclete mai mic...E super si nu consuma nimic!!! Am o satisfactie imensa cand vad ca imi rezolv treburile...ma deplasez...si nu trebuie sa trec pe la PECO sa bag benzina... :lol:
...............................
Revenind la motociclete...La mine povestea e mai lunga...
A inceput cu o bicicleta Pegas, pe care am montat un motor de Mini-Mobra pe care l-am cumparat de la Mangalia...intr-o excursie la mare...prin 1986...Nu se gaseau astfel de motoare...
Am mers cu acea bicicleta cu motor vre-un an...pana i-am strambat cadrul... :lol:
...Sezonul urmator a urmat o Mini-Mobra (prin 1988)...care era muuult mai evoluata...Avea suspensii...frane pe tambur...Era altceva...Totusi in scurt timp a devenit prea lenesa pt. mine...
...Astfel am inceput sa tanjesc dupa Mobra Hoinar...Ii facusera reclama in revista Autoturism...si la scurt timp a aparut si in magazinele Moto-Velo... :D ...La Braila era expusa una in vitrina la care salivam cat nu pot exprima in cuvinte...Treceam in fiecare zi pe acolo si nu ma mai saturam privind-o...Eram la liceu in perioada aceea...Dupa prima ora, fugeam de la scoala, impreuna cu un alt coleg pasionat si ne zgaiam la Mobra, pret de o ora...
Cand se terminau orele, mai trageam o tura pana acolo sa ne mai uitam, pt. ca seara cand ieseam prin oras, sa mai trec cu un alt prieten (si el pasionat) sa ne mai uitam la motoreta...
Dar a venit si ziua cand am reusit sa strang toti banii (11.500 lei vechi) si m-am dus sa-mi cumpar motoreta mult-visata...
A fost fantastic sentimentul pe care l-am avut cand am scos motoreta din magazin...mai ales pe timpul lui Ceausescu...cand nu prea iti permiteai sa-ti cumperi asa ceva...nou...din magazin...
...Am mers un an de zile fara permis cu ea, pt. ca nu aveam varsta (in 1989 eram la liceu, in clasa a 11-a...aveam 17 ani neimpliniti...)....Am inceput sa invat sa merg cu ea, dupa care am inceput sa ies in trafic (fara permis)...O data chiar am fost si la Galati...M-a fugarit Militia de 3 ori, dar de fiecare data scapam...ori pe scari...ori prin parcuri sau pe linii de tren...Dadeam probe de motocross pe malul Dunarii spre Galati...prin padure...ne mai fugareau cainii... :lol:
...Dar am facut varsta si mi-am luat din prima permisul...Au urmat multe plimbari lungi, dar frumoase...La Sibiu...la Mare...etc...
La Revolutie alergam ca tampitzii cu Hoinar-ele printre gloante...(eram o gashca de 18-20 Hoinari in Braila...)
Prin 1991, am avut un accident cu un pieton si m-am cam speriat...am vandut Hoinar-ul...Mare greseala...pt. ca banii s-au cheltuit si greu am mai reusit sa strang altii sa-mi iau iar motor...
...Dar in 1993 mi-am cumparat de la Bucuresti un CZ 175 Sport...modificat...cu roti din aliaj...cu frane discuri...cu carene de Honda VF...Era regina la vremea aia...Apoi au urmat iar plimbari prin tara...Dar era totusi prea batrana si se strica mai mereu cate ceva la ea...Cand si-a dat obstescul sfarsit, am schimbat-o...
...In 1995 mi-am luat o JAWA 350 TS cu 8900 Km in bord...Era aproape noua...Era superba...A fost prima motocicleta cu care pot spune ca m-am plimbat cu adevarat...Am tinut-o pana in 2005 (10 ani si aprox.50.000 Km...)...A fost o motocicleta f. fiabila...Stiam...La drum, nu conta...ca era ploaie...ceatza...noapte...frig...etc...ajungeam cu ea la destinatie, fara sa deschid trusa de scule sau sa fac macar o pana...
Schimbarea s-a lasat asteptata multa vreme, din cauza banilor...din cauza vremurilor...din cauza faptului ca am vrut si masina (am schimbat 2 Oltcit-uri in perioada asta...in 10 ani...
....Totusi in 2005, am reusit sa fac rost de bani (multi bani atunci...2800 euro) si mi-am luat actuala motocicleta...BMW-ul...de care sant f. multumit si nu ma gandesc sa o schimb in urmatorul interval de timp...
Nu este pretentioasa, e usor de reparat...toate sant accesibile..., consuma putina benzina, e in stare f. buna, mi-am luat si f. multe accesorii originale BMW pt. ea (valize touring...parbriz inalt...crash barr-uri...etc...)...Are cauciucuri noi, baterie noua Varta, placutze de frana noi...totul gresat...O cunosc de la un cap la altul si ar fi pacat sa o schimb...In plus e f. potrivita pt. drumurile si traficul din Romania...potrivita chiar si pt. mine, chiar daca e un pic cam micutza pt. cei 1,95m ai mei... :lol: .
E fantastic cum demareaza mono-cilindrul asta de 652 cmc si 48...51 cp...Am impresia ca sant calare pe un motor de taiat lemne cand o turez...Vibreaza, dar asta nu ma deranjeaza...O simt ca are caracter... :lol: E fantastic cand plezneste si bubuie "gamela" aia de 652 cmc cu piston de 10 cm diametru...E rea tare pana la 120...140 km/h...In plus e f. usor de condus...Ciclistica are unghiurile astfel alese, incat ai impresia ca vireaza singura acolo unde doresti...Suspensia e moale (dar reglabila) astfel ca iti iarta gropile pe care nu le vezi in timp util...
Daca nu aveam motocicleta asta, la un drum la Sibiu noaptea, pe ploaie, ma curatzam de 3 ori...
- In Codlea, mergeam in spatele unei masini (pt. ac era noapte..ploua...nu vedeam nimic...) care a luat o canalizare fara capac printre roti, pe care eu am luat-o (sau mai precis am sarit-o) in plin, fara sa patzesc nimic...si nici motocicleta...
- Dupa Codlea, soseaua era nemarcata si in lucru si pt. ca era noapte si ploua torential...M-au orbit masinile din spate si din fatza si nu am mai vazut drumul...Pret de cativa metri am mersi pe acostamentul cu pietris ud...noroi si gropi...fara sa-mi dau seama ca am iesit din drum...Dar motocicleta mi-a permis sa revin pe asfalt, fara sa patzesc nimic...
- Aproape de Fagaras, era circulatia restrictionata pe un sens...cu semafor...Masinile din fatza oprite la semafor in coloana ne orbeau cu farurile lasate aprinse...Stopurile celor din fatza pe frana iar orbeau...Asfaltul era ud si negru, fara marcaje...etc. Si m-am trezit ca la iesirea din acea restrictie, masina din fatza pe care eu o urmam, a incalecat un mal de asfalt de 20 cm...diferentza de nivel...care era evident ud...Si a facut-o in lung... Mi-au derapat ambele cauciucuri, dar pt. ca motocicleta e f. manevrabila, e usoara si are cauciucuri enduro (mult mai potrivite pt. mizeria de pe soselele noastre...) am iesit in picioare si din acea faza...E meritul Bavarezului meu !!! Sant mandru de el si nici prin gand nu-mi trece sa il schimb...
........Daca as avea sa-i reprosez ceva, e faptul ca suspensia spate e un pic cam la limita...Daca o incarc cu 2 pers si bagaje mai grele, suspensia bate in cap...Dar toate F650-urile fac asa...E clar!!! E semn ca trebuie sa-mi iau o nevasta slaba si mica... :idea: :lol: 8) .
.........................................
the judge - Stii ce am remarcat eu de-a lungul timpului ?!? Toti cei care au mers o perioada fara permis, conduc f. bine motocicletele...Nu stiu care e misterul...Probabil faptul ca sant dispusi sa riste oricat, doar de dragul de a se plimba cu motorul, evidentiaza pasiune apt. mersul pe 2 roti... :D .
..................
Ai si un CB 250 ?!? E super-tare!!! :lol: Pt. oras e mult mai bun si mai stabil decat un scooter...Cred ca e o bijuterie!!!
..................
Esti un fericit ca ti-ai luat 4 cauciucuri de marca noi pt. masina !!! Si eu am in plan sa-mi cumpar 4 Dunlop SP-01 pt. vara, dar sa vedem cum voi face rost de bani...
Asa este!! Si pe mine ma enerveaza teribil vremea asta...Nu se mai duce o data frigul asta !!! E deja 6 Martie si e ger noaptea de crapa pietrele...
Intre timp s-au facut si strazile praf....Nu stiu cum e prin alte orase, dar in Braila nu mai sant decat 2-3 strazi fara cratere...Iti rupi masina in doua....Nu ma grabesc sa-mi pun rotile de vara din aliaj...pana nu asfalteaza astia strazile...
Astea de iarna au cauciucuri inalte, iar jantele din tabla sant mai elastice si oricum pot fi indreptate/roluite in caz de ceva...mult mai usor decat celelalte...
..............................
In legatura cu THUNDER77...stai linistit...Asa e el !!! Nu ai ce sa-i faci!!! :lol: :supz: :yahoo: :weedman:
Se aprinde repede, din principiu, dar nu e rau intentionat...nu e baiat rau...Pamantul e rau ca.... :lol:
Realitatea e ca si pe mine ma enerveaza la culme cocalarii astia de pusti cu scootere si ATV-uri, care nu au nici o limita...Nu respecta nici o regula de circulatie...multi din ei consuma etnobotanice...circula cu scooterele cu tobele gaurite si cu viteza printre blocuri si masini parcate....Iar pt. cineva din afara fenomenului moto...toti bikerii sant la fel...
Tot cei care nu au legatura cu fenomenul...cand vad ca un motociclist se inclina cu genunchiul la asfalt, sau se strecoara prin trafic...spun ca e inconstient....Pt. ca nu-si dau seama ca vehiculul (motocicleta) iti permite asemenea manevre, fara sa risti prea mult...Asta pt. ca o motocicleta buna, este f. stabila, are o tinuta de drum excelenta, are frane excelente...cauciucuri cu alta compozitie decat cele auto...
De ce oare un cauciuc de motor costa cat doua de masina...sau poate cat 3...???
De ce o motocicleta noua, costa cau o masina noua...??? Pt. ca are un sasiu studiat mii de ore...niste frane supuse la ceme mai severe teste....materiale aproape identice cu cele din F1...etc....

THUNDER77 - Mai...ce sa-i faci ?!? De la o varsta incolo te apuci de scris... :lol: Eu totusi la aproape 40 de ani, ma dau cu motorul...fac performantza pe bicicleta...Sa te vad pe tine la 40 de ani !!! Cred ca trebuie sa-ti pregatesti un baston...:lol: :lol: :lol:
....Sa-ti trimit o lama prin Posta ?!? :mrgreen: [-(

:lol: :lol: :lol:

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 06-Mar-2011 22:07

dane... am mers pe bicicleta mai mult decat cu masina, gandeste-te ca de la 5 ani pana la 18 ani mergeam non stop cu bicicleta, si la sfarsit de saptamana faceam drumuri de 80-100 km pe bicicleta, doar pentru fun; stiu sa merg si pe motoreta, dar era sa ma fac praf odata din cauza unui mos cretin ce mi-a iesit in cale printre blocuri; am culcat motorul la pamant (era chiar o Jawa de 250), si m-am ales cu o ditamai julitura pe tot piciorul drept, de sus pana jos, asta ca sa nu intru peste el in masina. oricum, o sa vina si vremea motorului, mai mult ca sigur. oricum, lumea e plina de idioti, asa ca o poti pati la tot pasul, fie pe motor, fie in masina. in masina ai un sentiment de siguranta, dar.... pe motor sau pe bicicleta sau scuter, sau ce o fi, dar sa nu fi baricadat, simti totul altfel... simti cum poti sa controlezi tot, simti cum totul este natural, cum te inclini pe interior in curbe, si asa mai departe. totusi, in spate nu stiu sa merg pe motor. mi se pare totul pe dos... si nici nu imi place. daca imi iau motor... nu va fi in nici un caz cu multi cai, ca nu am ce sa fac cu ei prin oras pe unde vreau eu sa il folosesc. oricum, il am pe to'arashul Judge aproape si imi gaseste el ceva daca o sa ma hotarasc :lol:

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Dum 06-Mar-2011 22:11

cu CB-ul merge tata mai mult...eu m-am invatat cu bivolul :D.
THUNDER..e normal sa fii turat...doar esti 16v nu? :)
azi am dat de o alta belea la masina dupa bobina de sptamana trecuta...nu mi se mai opreste ventilatorul din habitaclu, si merge pe treapta maxima. Dr.Nic spune ca ar fi niste tranzistori de la motorasul ventilatorului. Nic..oare cu tranzistorii aia imi pot face un radio? :)
CITROEN...covorul fermecat

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Lun 07-Mar-2011 00:25

Dan - cred ca de data asta ti-ai depasit recordul :)). Astazi am avut si eu ocazia sa ma murdaresc din cap pana in picioare pe un ATV. Am cochetat un pic cu offroad-ul. Am incercat mai intai cu un Duster 4X4 ( care s-a descurcat remarcabil as zice ) si apoi m-am suit pe ATV. Tot azi am tras concluzia ca offroad-ul nu e de mine, cand se punea masina/ATV-ul de-a latul si apoi revenea pe sleauri mi se oprea inima in loc :). Proprietarul mi-a zis ca e greu pana te obisnuiesti, ca apoi prinzi microbul si ala esti :)).
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 07-Mar-2011 01:56

Dane stai relax man ca am militarie multa si daca la 34 de ani arat ca la 20 inseamna ca sunt bine :lol: si duc multa vreme de aici incolo :wink: La tine insa e cam albastra situatia...cu tente spre violet :lol:

The judge asa e :wink: 16v -le suntem mai tuarti :lol:....In legatura cu ventilatorul din habitaclu....cam aceeasi faza facea si al meu pana sa cedeze definitiv si irevocabil si a trebuit schimbat pana la urma....Eu am avut "noroc" - s-a dus motorul...de tot :D Si daca nu merge facut radio din tranzistorii aia o punem de o statie de emisie-receptie si luam legatura cu E.T. poate ne ajuta sa exploatam Rosia Montana :lol:

dj01fad cand te-oi vedea pe motocicleta te dau in fapt la Emil....plus ca nu ma voi putea abtine sa nu rad de fiecare data cand te-oi vedea "de-a'n calare" pe "harmasar"....:lol: :lol: :lol:

Mike........cred ca te-ar "aranja" mai bine microbul hidro-pneumaticii :wink:...e mai sanatos :lol:

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Lun 07-Mar-2011 10:48

Asa ma gandeam si eu... mai ales ca sunt mai firav de felul meu...sa nu ma rup :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 07-Mar-2011 13:05

Dupa cum spunea si Nic, si eu am folosit bicicleta pt relaxare, ce-i drept, nu asa mult ca el, dar totusi... La mine drumurile se limitatu la 20 km. Impreuna cu inca 2 prieteni faceam astfel de drumuri in week-end. Era super fain sa pedalezi vara, in zori de zi... In ciuda faptului ca noi eram echipati si semnalizati corespunzator, am constatat ca f multi soferi soferi nu ne respectau, mai mult de ignorau. Chiar daca noi de cele mai multe ori mergeam in afara partii carosabile, ei veneau foarte aproape de noi. Era frustrant. Din pacate la mersul cu bicicleta am renuntat pt ca mi-a fost furata din garajul unui prieten foarte bun... Super tare a fost cand politistii care au venit sa faca CFL-ul (cercetarea la fata locului) m-au intrebat daca nu cumva tocmai el mi-a furat-o ... Razand, le-am spus ca nu avea cum sa fie el. Printre hohote le-am explicat ca am fost si colegi de facultate si ca mi-l si imaginez imbracat in roba calare pe bicicleta dand ture prin instanta... :lol:
Ei bine, recunosc ca nici eu nu iubesc biciclistii batuti in cap (si asta de cand un biciclist fiind oprit la semafor facea echilibristica in fata mea... ii era lene sa coboare de pe ea pana se facea verde... mai "fain" a fost cand cand s-a facut gramada si s-a pravalit in fata masinii si a "disparut" din raza mea vizuala :)
In privinta motociclistilor pe sosea, eu consider ca se impart doua categorii (ca si soferii):
- cu bun simt, care respecta regulile si pe ceilalti participanti la trafic;
- motociclistii "kamikaze" carora nu le pasa de nimic
Oare cum vor aia sa fie respectati in trafic daca le lipseste orice urma de bun simt?
Dan, The judge, voi sunteti printre putinii care respectandu-i pe celalti(atunci cand sunteti pe motoare), castigati respectul celorlati!
Dane, , poze nu vrei, am inteles, dar daca totusi vre sa-ti mai clatesti ochii si sa-ti stabilest cateva destinatii, "rasfoieste" paginile topicului care l-am postat ceva mai devreme pt ca vei vedea poze facute de mine in Retezat si pe Cheile Nerei.
Sa nu uit si de Thunder... sa nu creada ca numai l-am "intaratat"... Cred ca esti in asentimentul meu cand spun ca si tu urasti carutele si tractoarele nesemnalizate... :twisted:

PS: Dan, daca vei mai merge pe Transalpina pe traseul Targu Jiu-Novaci-Ranca-etc., sa ai grija in localitatile Tetila si Lazaresti pt ca acolo tiganii au prostul obicei de a-si lasa caii nesupravegheati. Nu-i deloc placut sa te trezesti ca sare gloaba-n drum.
Si pana la Novaci este bine sa mergeti cu viteza legala pt ca pun radarele foarte des pe acel drum.

PS2: Mike, vad ca noi gandim la fel: ne simtim mai in siguranta pe 4 roti... In privinta off-road-ului, pe mine ma tenteaza foarte tare sa ma "dau" cu un IMS... 8)
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Lun 07-Mar-2011 14:54

Asa e hippo , aceeasi ura o am si eu...ca sa nu mai zic de masinile cu sisteme de iluminare necorespunzatoare care ma dispera la fel ca si tractoarele sau carutele nesemnalizate....

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Lun 07-Mar-2011 17:05

Thunder, daca la Daciile 1300-1310 mai am intelegere fata de reglajul farurilor (un "felinar" in plop, altul direct in ochii participantilor la trafic, iar restul pe unde da Domnul), la masinile de generatie mai noua imi vine sa-i bat cu basca uda :lol: :lol: :lol:

Aaaaa... cred ca unii dintre cei mai tari si care ma irita sunt cei care desi stiu ca nu le arde unul dintre becurile pe faza scurta, pt a compensa acest lucru, pornesc faza lunga si bineinteles farurile de ceata, uitand sa le stinga atunci cand din sens opus vin alte masini.
Stiu ca nu este frumos, dar in unele situatii, mai ales daca atentionati fiind nu catadicsesc sa revina la normal, le arat ca am si faza lunga, faza scurta, faruri de ceata +calxon bonus...

Mica paranteza vis-a-vis de carute si nu numai: In urma cu 8-10 ani am mers cu un fost sef in zona Vanatori, Macesu, Piatra Mare, Maglavit, Bailesti... Toate bune si frumoase pana cand m-au uimit cateva lucruri:
- drumuri foarte bune (chiar si cele judetene);
- cu toate ca existau trotuare in stare foarte buna si curate, lumea circula pe mijlocul drumului;
- daca ii atentionai ca circula pe mijlocul drumului, tot ei erau foarte ofensati;
- faza cu caruta 1: in fata mea o caruta, cu 2-3 oameni, inclusiv conducatorul atelajului... In spatele carutei, un carucior de genul celor cu care se cara buteliile in care se afla un televizor marisor. Toate bune si frumoase, dar nici acum n-am inteles de ce un nene statea atarnat in spatele carutei si tinea de carucior... Puteau sa-l urce in caruta, nepunandu-se problema ca n-ar fi fost loc sau daca nu vroiau sa faca efort, il puteau lega de capatul din spate al oistii...;
Faza cu caruta2: La plecare, in Maglavit... Duminica, targ, lume multa, carute multe... In centrul localitatii, intre trecerile de pietoni un nea agentu' de la circulatie si carute oprite pe carosabil pe ambele sensuri... Stau cuminte, mai stau... Cand am sesizat ca nea carutasul de pe sensul meu de mers discuta cu cel aflat pe celalalt si cu nea agentu', iau fos si ma proptesc in caxon... Cu chiu cu vai, carutasul imi face semn sa-l depasesc pe dunga continua, pe trecere de pietoni si cu nea agentu' de la circulatie in mijloc... Om politicos si cu dorinta de a ramane cu permisul si cu banii in buzunar, ma mai infig in goarna... Bingo! Cred ca am reusit sa- enervez agentu' care prin niste gesturi pline de lehamite mi-a facut semn sa trec...

Va rog sa nu va simtiti lezati daca sunteti din zona, n-a fost nimic cu 'dedicatie". Nu uitati ca eu desi locuiesc in Timisoara, sunt ardelean (dovedesc cu acte :P :lol: valabile )... din mama dobrogeanca si tata oltean :lol: :lol: :lol:

PS: Il rog pe Dan sa nu se supere ca am incercat sa "atentez" la recordurile lui in ale tastaturii! \:D/
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen