Buna ziua. Am postat aici ca nu stiam exact daca este o problema de mecanica sau de electrica( pompa de combustibil fiind electrica, iar cea de injectie( nu stiu ..???). aveam probleme cu masina, nu statea la relanti, se ineca, asa ca am pus inapoi instalatia de gaz pe masina. De curand am observat ca pompa de combustibil( cea din rezervor) huruie, nu mai bazaie frumos cum face la alte masini. ce am facut: cu gandul sa scot pompa, am scos mai intai acea mufa, pentru ca sa am surpriza ca firele sa fie aproape rupte (mai ales cele doua subtiri). Acum vine prima problema: nu mai stiu cum sa le pun inapoi.daca imi poate spune cineva ordinea, sau sa incarce o poza cu mufa aia si cu firele legate la ea, as fi recunoscator. Apoi cea de-a doua intrebare: ce se intampla daca merg cu masina asa, fara pompa de combustibil deloc, intrucat masina porneste la sfert de cheie direct pe gaz(stiu ca nu e indicat, insa am o instalatie de gaz Renault si imi permite sa o pornesc direct pe gaz si cand afara erau -20 de grade). Asadar ce se intampla daca merg fara pompa de benzina, pot sa mai stric ceva pe la masina, gen pompa de injectie sau altceva? Pompa de injectie ar functiona fara benzina si s-ar strica ceva? Eu stiu ca pentru a functiona masina pe gaz pompa de injectie este "taiata" din circuit.
multumesc.......
..........masina este cea din semnatura.........
pompa benzina stricata
Moderator: Echipa Tehnica
pompa benzina stricata
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
poti sa mergi asa linistit, dar ai grija sa nu faci pana prostului pentru ca gaz la sticla nu cred ca poti cumpara
ce pompa de injectie?! nu ai asa ceva. doar injectoare si pompa din rezervor. pompa nu mai merge deja, iar injectoarele oricum se belesc daca mergi pe gaz. mergi linistit asa, dar fa totusi si pompa ca sa nu ramai in drum.

ce pompa de injectie?! nu ai asa ceva. doar injectoare si pompa din rezervor. pompa nu mai merge deja, iar injectoarele oricum se belesc daca mergi pe gaz. mergi linistit asa, dar fa totusi si pompa ca sa nu ramai in drum.
Multumesc pentru raspuns. Am ramas masca ca nu am pompa de injectie, nu stiam, citisem nu stiu ce pe forum si credeam ca am asa ceva. Deci am rezolvat o problema...cea mai importanta. cine mai mai ajuta si cu mufa, cu ordinea firelor, ca am sa cumpar cred o pompa noua (asta cand am sa bani, si viitorul nu suna prea bine).
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Nu ma refeream neaparat la o pompa noua, adica din magazin. Ma refeream la o alta pompa, ca una noua tre sa imi vand vreo "3 rinichi" sa imi cumpar. Oricum mi-s duse probabil si injectoarele, si cine mai stie ce, ca nu mergea prea bininor pe benzina.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Am instalatie secventiala. Injectoarele le-am curatat o data in urma cu vreo 10 mii de km . Am fost cu ele in la Sermecom( service cu nume bunisor in Iasi), insa ce m-a intrigat este ca mi-au luat doar 80 de lei de curatat, si tot atunci mi-au zis ca injectoarele " functioneaza, nu stiu cat de bine dar functioneza", astea au fost chiar cuvintele celor de la service.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Merge brici. Am aprinderea buna, spun aici: fise de bujii noi, bujii ngk + instalatie de gaz, plaman mai bn zis Renault pe care l-am desfacut si arata brici, plus niste relee(cred) pe care nu le-am vazut pe alte masini pe gaz. Daca as avea cu ce as face o poza ca sunt curios ce rol au.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Am spus ca as pune poze cu plamanul si cu acele relee sau ce or fi, dar nu am cu ce sa le fac, ei bine uite cateva poze.
Am si eu o intrebare acum. Pe unul din cablurile de la instalatia de gaz, am un fir care nu am idee unde s-ar putea duce, insa stiu ca inainte sa dau instalatia de gaz jos era prins undeva pe la corpul clapeta sau asa ceva. Am sa pun o poza ca sa vedeti despre ce fir e vorba. Am sa spun de la ce cred eu ca ar putea fi. Inainte sa dau jos instalatia de gaz, la oprirea motorului, masina se ducea singura automat pe benzina, practic chiar daca eu mergeam pe gaz si opream masina, nu o puteam porni decat pe benzina, intrucat cand dadeam cheie, lampa care este rosie cand masina este pe benzina se aprindea( cand este pe gpl e verde). Acum nu se mai intampla asta, insa inainte sa scot pompa de benzina de tot, desi o lasam pe verde( ca sa pornesc pe gaz direct) cand dadeam cheie becul rosu clipea, insa nu trecea de tot pe benzina. Unde ar trebui legat acest fir? el vine dinspre calculatorul motorului, sau relee si ajunge pina aproape de corpul claptea. Uite poza:
E vorba despre firul de culoare gri, scuze.



Am si eu o intrebare acum. Pe unul din cablurile de la instalatia de gaz, am un fir care nu am idee unde s-ar putea duce, insa stiu ca inainte sa dau instalatia de gaz jos era prins undeva pe la corpul clapeta sau asa ceva. Am sa pun o poza ca sa vedeti despre ce fir e vorba. Am sa spun de la ce cred eu ca ar putea fi. Inainte sa dau jos instalatia de gaz, la oprirea motorului, masina se ducea singura automat pe benzina, practic chiar daca eu mergeam pe gaz si opream masina, nu o puteam porni decat pe benzina, intrucat cand dadeam cheie, lampa care este rosie cand masina este pe benzina se aprindea( cand este pe gpl e verde). Acum nu se mai intampla asta, insa inainte sa scot pompa de benzina de tot, desi o lasam pe verde( ca sa pornesc pe gaz direct) cand dadeam cheie becul rosu clipea, insa nu trecea de tot pe benzina. Unde ar trebui legat acest fir? el vine dinspre calculatorul motorului, sau relee si ajunge pina aproape de corpul claptea. Uite poza:


E vorba despre firul de culoare gri, scuze.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Mufa de la debitmetru am scos-o pentru ca este stricat, iar cand calcam ambreiajul sa ma opresc la semafor de exemplu, si masina nu mai era nici accelerata nici in viteza, relantiul era undeva intr-o suta de ture si dupa aia, greu, crestea. Asa l-am lasat intr-o pozitie fixa care imi convine cand e motorul cat de cat cald(cand e apa la 60 de grade el sta in vreo 800 -900 ture), la pornire o accelerez eu putin cu piciorul si porneste si merge binisor. Consumul nu stiu ce pot sa spun de el....pun gaz de 50 de lei si merg aproximativ 120 de km prin oras, cu cel putin 20 de orpiri si porniri. Plus ca uneori piciorul meu devine foarte greu si nu prea pot sa il ridic de pe acceleratie
( nu s eintampla foarte des, dar se mai intampla).

cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst