
Sprituitoare parbriz
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Sprituitoare parbriz
Salutare...Am o mica problema...De vreo 2 zile am probleme cu presiunea lichidului de parbriz,in sensul ca pe duzele de pe capota,imi iese cu o presiune foarte mica(abia daca ajunge pe parbriz).Duzele pentru spalarea lunetei merg ok,cat si spalatoarele de faruri.Am incercat sa suflu niste aer cu o pompa,atat pe furtunasul care duce la duzele de pe capota,cat si pe cel ce duce in rezervorul lichidului de parbriz,si a mers ok(deci am eliminat posibilitatea de infundare).Mentionez ca daca desfac furtunasul de langa coltul din dreapta jos al parbrizului,si apoi actionez comanda de spalare parbriz,lichidul are o presiune mai mica decat in mod normal,si iese cu intreruperi dese ,la intervale aproximativ egale de timp.Atasez o poza cu o pompa cu care am mai avut probleme datorita impuritatilor.Sa fie tot aceasta piesa de vina?Multumesc.


Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
posibil.
pompa are doua sensuri de functionare, directionanad astfel jetul catre luneta sau parbriz.
posibil ca pe sensul catre parbriz sa fie infundata in interior.
fa o smecherie: inverseaza furtunele care ies din ea si vezi daca e vreo diferenta, bineinteles si comenzile vor fi inversate, luneta cu parbrizul.
dar in felul asta poti vedea daca e din pompa sau din sprituitoare.
eu banuiesc sprituitoarele, chiar daca tu spui ca le-ai verificat.
pompa are doua sensuri de functionare, directionanad astfel jetul catre luneta sau parbriz.
posibil ca pe sensul catre parbriz sa fie infundata in interior.
fa o smecherie: inverseaza furtunele care ies din ea si vezi daca e vreo diferenta, bineinteles si comenzile vor fi inversate, luneta cu parbrizul.
dar in felul asta poti vedea daca e din pompa sau din sprituitoare.
eu banuiesc sprituitoarele, chiar daca tu spui ca le-ai verificat.
In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 800
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Cred ca este instalata o alta pompa....nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!



-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
urzica scrie:Cred ca este instalata o alta pompa....nickwu007 scrie:In primul rand,vreau sa imi cer scuze ca am postat in sectiunea c5-3.Multumesc messersmith pt raspuns. Dupa cum spuneam si nai sus,am scos furtunasul,care trece pe sub balamaua din dreapta capotei,si pot spune ca din rezervor vine cu presiune scazuta. Un singur lucru ma baga rau in ceata,si anume,de ce la faruri,care sunt pe acelasi traseu,presiunea si pulverizarea sunt normale?!![]()
Nu cred sa fie vorba de alta pompa, pt ca din cate stiu e doar una singura.Cel mai sigur ai furtunasele obturate pe undeva.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
pt sprituitoarele de la far, exista o a doua pompa.
eu cand spuneam sa schimbi furtunasele, ma refeream s-o faci la iesirile din pompa.
astfel, poti vedea daca in cele doua sensuri ale pompei, exista presiuni diferite.
asa cum spunea colegul mai sus, din cauza lichidului prost se pot intampla tot felul de surprize.
eu cand spuneam sa schimbi furtunasele, ma refeream s-o faci la iesirile din pompa.
astfel, poti vedea daca in cele doua sensuri ale pompei, exista presiuni diferite.
asa cum spunea colegul mai sus, din cauza lichidului prost se pot intampla tot felul de surprize.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Revin...Dupa cum spuneam,am mai avut probleme cu aceasta pompa,in sensul ca,se blocase doar pe spalare parbriz,iar cand vroiam sa spal luneta,tot pe duzele de pe capota iesea lichidul.Ceea ce ma nedumereste acum,este ca daca ar fi blocata,pe luneta,sa spunem,atunci cand vreau sa spal parbrizul,tot la luneta ar trebui sa iasa jetul,lucru care nu se intampla.Am sunat la citroen,si saracia asta de pompa e 230RON,si nu prea imi permit sa experimentez,mai ales ca data trecuta cand am umblat,fiind destept in cap,am rupt vreo doua cleme de la bara fata.Oare daca iau de aici....
http://cgi.ebay.com/Citroen-Windscreen- ... 35afc22f04
http://cgi.ebay.com/Citroen-Windscreen- ... 35afc22f04
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Scutul se scotea doar daca scoteam si ceva suruburi de la bara.Nu pot spune exact acum pe care,pt ca nu stiu pe de rost.Stiu ca a trebuit sa scot chiar si cateva suruburi de la scutul de plastic de sub motor,altfel,scutul rotii,nici nu vroia sa se clinteasca.
Trece lebedele-n zare,eu ma uit,ele dispare...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV