pompa benzina stricata

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 15-Mar-2011 20:49

consumu e simplu,regula de 3 simpla de la matematica sau ai chiulit? :D de 50ron cu 2,8litru gpl vin 17.85litri gpl.acum 17,8litri faci 120km deci x llitri egal 17,8 x 100/120 egal 14.88 litri gpl/100km.simplu de calculat.cu firu nam inteles prea bine treaba,cand era pus inainte mergea intai benzina dupa care trecea pe gpl singura,acum sa inteleg ca merge direct gpl nu?o sa ma uit la instalatia mia undei senzorul de temperatura la gpl dar normal este pus pe un furtun de apa si cand a ajuns apa la 30gr trece pe gpl(pt a proteja membrana de la tulumba gpl)

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mar 15-Mar-2011 21:18

Cand am spus ca nu stiu ce pot sa spun despre el nu ma refeream la asta :razz:, ;a faptul ca nu stiiu cat ia la suta. Ma refeream la faptul ca nu tsiu cum e, pt ca sincer mie mi se pare cam marisor. In iasi e cam 3.1 lei litrul de gaz. Ce vroiam sa spun cu firul ala: eram sigur ca nu o sa inteleaga lumea.....acel fir venea legat undeva prin zona corpului clapeta sau chiar de el, are un papuc din ala rotund care intra pe un surub de 4, si plus ca acel fir vine in acea zona cu alte fire, si nu ajunge decat pina prin zona corpului clapeta. Cablurile le-am tras la loc fix pe unde erau puse inainte si acel fir nu era suspendat. Sunt sigur. Individul care mi-a pus instalatia inapoi zice ca acel fir nu face nimic, ca e in plus.

Referitor la intrebarea ta, Mexic, am sa incerc sa explic printr-un exemplu: Inainte: masina era oprita - puneam contactul - era aprins becul rosu care indica faptul ca masina functioneaza pe benzina - incercam sa apas butonul care imi trecea masina pe gaz( asta cu motorul oprit), degeaba fara succes, becul ramanea rosu - porneam masina, si imediat dupa pornire puteam sa comut gaz-benzina - lasam masina pe gaz( becul era verde si indica faptul ca e pe gaz da?!?!) si o opream - cand puneam contactul sa o pornesc automat becul se facea rosu, practic trecea singura de pe gaz pe benzina, orice as fi facut nu o puteam porni pe gaz inainte.

Acum sper ca s-a inteles.:D . sunt curios care e treaba cu firul ala. am sa dezizolez toata instalatia sa vad unde se duce exact.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 15-Mar-2011 21:20

NUI vreo masa?

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mar 15-Mar-2011 21:22

Pai o masa am. Am un fir care se duce la alternator si e prins de un surub de la suportul de la alternator, ma gandesc ca aia e masa. E posibil sa mai fie vreun fir caresa vina pus pe corpul clapeta?
Mersi
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 15-Mar-2011 21:25

nu ar avea nici o legatura ,ce are in corpu clapei e senzorul de aer(acolo poate)dai burlanu ala de plastic care vine din filtru si intro parte vezi ca un bob de orez poate de acolo

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mar 15-Mar-2011 21:28

Cred ca spui de chestia aia neagra dintr-o parte, stiu care. Nu mai tin minte unde ducea acel fir. Oricum acolo ajunge. mai departe nu. In alta parte decat pe la corpul clapeta nu vad unde ar mai putea sa fie pus.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 15-Mar-2011 21:31

exact,parca in partea stanga cum stai in fata motorului este,dar nu inteleg ce treaba ar avea instalatia sa stie cum este aeru aspirat?ca oricum motorul trage aer rece din bot(nui ca la cela pe carburatie care iarna le pui sa traga de pe galerie) nu se vede nici o urma de unde a fost?

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mar 15-Mar-2011 21:37

Nu se mai vede, ca eu dat instalatia jos in noiembrie si am pus-o inapoi in ianuarie. Cand spun dat jos instaltie, ma refer numai la plaman, butelie, furtune si conducta. La partea electrica nu am umblat, numai cat am ascuns undeva firele pe dupa carcasa de la calculator.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 15-Mar-2011 21:38

vb maine cu un tatae carei guru in gpl sa vad ce zice si te anunt


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu