probleme pornire la rece

Forum de discutii generale despre Citroen C5 I-II (2001-2008). Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Joi 17-Mar-2011 22:26

:idea:
ti-ar da dxx galeria de admisie pentru o saptamana?la schimb evident.
este din teflon si nu-i exclus sa ai o microfisura si de aceea sa fie mai mica depresiunea.(trage aer fals)
iar cu diferenta de temperatura si sonda lambda are legatura si senzorul de temperatura lichid racire.
pacat ca se incalzeste vremea acum.

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Joi 17-Mar-2011 22:32

am mers cu masina lui viorelovidiu si parerea mea este ca motorul functioneaza bine, cel putin cat timp am mers cu ea.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Vin 18-Mar-2011 12:43

te cred dxx, merge cand vrea ea bine... o sa merg asa cu ea pana crapa de tot
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Vin 18-Mar-2011 15:05

stai linistit nu are ce sa crape. atunci cand nu va mai merge trebuie sa te agiti. :D

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Sâm 26-Mar-2011 23:11

am fost la Carstrading, reparator autorizat Citroen cu voucherul de pe net pentru diagnoza completa si... stupoare nu puteau decat sa citeasca codurile de eroare si sa ramana muti :)) E deschis nou chiar la pasajul peste soseaua de centura cu autostrada soarelui...

nu le mergea nu stiu ce pe citroen service si fara asta nu puteau gasi "How to do" dupa acele coduri de eroare. nu aveau setul complet pentru derivatoare ca sa verifice un presupus scurt pe niste fire care duc la servodirectie asa ca am cerut amanarea pentru saptamana viitoare cand vor avea tot ce trebuie

Am mai facut un test de noxe cu motorul cald si rezultatele sunt perfecte atat idle cat si la 3000rpm.
Azi dimineata am turat-o ca de obicei si mi-a zis cineva a iesit fum pe esapament. am mai accelerat si intr-adevar e un fum inchis la culoare aproape negru, usor albastrui si miros puternic de benzina. fumul apare numai cand da in nas si detonatii moment in care incercam sa o accelerez.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Dum 27-Mar-2011 17:36

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine


m-am mai invartit pe langa masina, am dat jos injectoarele si nici o diferenta de culoare intre ele. am dat jos bobina si am observat niste crapaturi pe partea unde vine bobinajul... am scos o bujie si iar s-a prelins ulei pe ele de la capacul culbutori probabil cand a curs mai demult. am apucat sa scot doar o bujie si era cam afumata...

bobina e ok structural sau e defect?
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Dum 27-Mar-2011 17:44

pai daca bobina este crapata atunci trebuie schimbata, cred ca de aici si problemele tale. e crapata recent?, pt ca s-a mai atras atentia in acest post despre verficarea bobinei. bujia daca e afumata clar ca este o problema ca nu scanteieste cum trebuie probabil din cauza bobinei defecte care posibil fura curent pe la crapaturi. de aici si mirosul de benzina pe esapament, fumul negru si rateurile. din ce stiu daca curge ulei pe la capacele culbutorilor acestia trebuie schimbati cu totul pt ca nu exista de vanzare garnituri separate.

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 28-Mar-2011 20:38

nu as putea sa ma exprim daca e defecta datorita fisuri care se vede.nu stiu cat de profunda e fisura.
incearca o bobina pentru cateva zile.
bujia mi se pare ok.toate sunt putin arse ca doar e explozie inauntru.
o bujie afumata arata mult mult mai rau decat ce ai scos tu.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 28-Mar-2011 20:49

sorin2010 scrie:nu as putea sa ma exprim daca e defecta datorita fisuri care se vede.nu stiu cat de profunda e fisura.
incearca o bobina pentru cateva zile.
bujia mi se pare ok.toate sunt putin arse ca doar e explozie inauntru.
o bujie afumata arata mult mult mai rau decat ce ai scos tu.


o scot acum de pe masina si incerc sa vad cat de adanci sunt crapaturile si sa le astup cu un adeziv special. sunt curios daca cu bobina calda (la temperatura camerei) va face probleme pe masina. daca tot face probleme... ramane sonda lambda cea mai probabila ca defect
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 28-Mar-2011 21:15

sa ne lamurim.daca a puscat bobina poate e ceva topit in interior.lipirea ei nu rezolva nimic ca doar apa nu intra acolo.
schimba-o de proba cu una pentru cateva zile.
daca tot asa face inlocuiesti sonda.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 28-Mar-2011 21:38

sorin2010 scrie:sa ne lamurim.daca a puscat bobina poate e ceva topit in interior.lipirea ei nu rezolva nimic ca doar apa nu intra acolo.
schimba-o de proba cu una pentru cateva zile.
daca tot asa face inlocuiesti sonda.


e usor de zis sa fac schimb cu o alta bobina :)

pana una alta o sa astup acele crapaturi ca rau nu poate face si am scos bujiile pline de ulei... dar nu cred ca uleiu adunat deasupra bujiilor poate dauna in vreun fel dar am curatat lacasurile cu multe servetele ca sa vad daca mai se aduna ulei acolo.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

sorin2010
pasionat
Mesaje: 456
Membru din: Vin 05-Mar-2010 17:37
Localitate: Romania

Mesajde sorin2010 » Lun 28-Mar-2011 21:41

i-a fa tu o poza unde ai ulei la bujii.
in camera de ardere mai ajunge de la simeringurile de la supape sau adus de segmenti,dar la bujie nu prea imi explic.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Lun 28-Mar-2011 21:54

sorin2010 scrie:i-a fa tu o poza unde ai ulei la bujii.
in camera de ardere mai ajunge de la simeringurile de la supape sau adus de segmenti,dar la bujie nu prea imi explic.


maine o sa incerc sa fac o poza inainte de a monta bobina ca sa-ti indic locul unde era uleiul adunat. bujiile erau murdare la fel, am curatat o crusta dupa ele.
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)

dxx
pasionat
Mesaje: 236
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 15:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde dxx » Mar 29-Mar-2011 07:47

@viorelovidiu: bobina aia daca e crapata nu vad de ce te incapatanezi sa o tii. lipitul ei e ca frectia la picior de lemn parerea mea. in plus daca uleiul miroase puternic a benzina e clar ca bobina nu mai face servici. eu zic sa cumperi alta bobina ca tot la asta o sa ajungi pana la urma. daca nu, chiar ai sanse mari sa defectezi si sonda care poate inca este buna, nu vad de ce sa se fi dus sonda asa de repede.

Avatar utilizator
viorelovidiu
pasionat
Mesaje: 788
Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)

Mesajde viorelovidiu » Mar 29-Mar-2011 07:56

dxx scrie:@viorelovidiu: bobina aia daca e crapata nu vad de ce te incapatanezi sa o tii. lipitul ei e ca frectia la picior de lemn parerea mea. in plus daca uleiul miroase puternic a benzina e clar ca bobina nu mai face servici. eu zic sa cumperi alta bobina ca tot la asta o sa ajungi pana la urma. daca nu, chiar ai sanse mari sa defectezi si sonda care poate inca este buna, nu vad de ce sa se fi dus sonda asa de repede.


uleiul nu mirosea a benzina, era ulei curat. m-am uitat mai atent la bobina inainte sa astup crapaturile - nu erau deloc adanci si nici nu intra unghia acolo. bineinteles ca a facut exact la fel cand am plecat de dimineata cu bobina incalzita la temperatura camerei. Mai intai o sa schimb sonda lambda dar nu inainte de a primi raspunsul final la carstrading.

Pana la urma o sa schimb pe rand piesele, luna viitoare sonda lambda cealalta luna bobina apoi clapeta si tot asa... :lol:
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 8)


Înapoi la “Citroen C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187794
    Total subiecte 18659
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV