alte probleme turbo
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
alte probleme turbo
Sunt si eu de curand posesorul un c5 2.0 hdi 2005, si a aparut o problema la turbo. Intrucat aveam pornirea greoaie, am fost nevoit sa bucsez electromotorul, insa in momentul in care am repornit , am constatat ca nu-mi mai merge turbo. Am facut un test cu lexia si mi-au aparut urmatoarele erori: P 1598 electrovalva cu termostat scurtcircuit plus;p0102 semnal aparat de masurat masa aer. Frecventa prea inalta;p0113 senzor temperatura aer admisie; p2562 supapa magnetica reglare presiune supraalimentare . Cam multe probleme aparute dintr-o data, avand in vedere, cum v-am spus ca inainte de a repara electromotorul , totul functiona normal. Ma gandesc ca poate am atins totusi ceva pe acolo pe la motor. Trebuie sa va mai spun si ca am schimbat de mai multe ori bateria de acumulatoare si am mai luat curent si de la alta baterie pana mi-am dat seama ca era de fap electromotorul de vina. Aaaaaaaaa, si sa nu uit: tipul care a pus testerul pe masina a incercat sa stearga erorile si a si reusit, motorul fiind oprit insa. In momentul in care am repornit, acestea au reaparut. Va multumesc anticipat tuturor celor care ma pot ajuta cu un sfat, si in special domnului khan, pe care l-am vazut dand povete documentate!
citi km avea motorul de a trebuit bucsat? cine a luat decizia asta? ce s-a gasit in el cind s-a desfacut? s-a luat o compresie inainte? ce valori au fost? chiulasa in ce stare era (supape, scaune...)?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
am citit aiurea, corect. atunci retrag. verifica sigurantele cum a spus si sorin2010, e singura legatura directa intre cei 2 senzori, inafara de calculator. pe de alta parte, exista cumva probabilitatea sa fi pus cablurile de curent invers, chiar si pentru un timp ff scurt?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Am verificat siguranta F10 si, din pacate, este buna! Adresa mea de e-mail: augustinluca123@yahoo.com.Cred ca am un prieten electrician auto . Nu este exclus sa fi inversat cablurile, dar eu nu am cunostinta sa fi facut asa ceva. Stiu ca am incercat sa fiu atent cand am umblat la curent! Va multumesc inca o data pentru timpul pierdut pentru mine!
alte probleme turbo
Am mai discutat intre timp cu un mecanic priceput si a ramas sa ma intalnesc sambata cu el pentru a verifica niste furtunase. Am vorbit si pentru schema electrica, dar se va uita la masina dupa mecanic! Respect!
Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!
agu123 scrie:Am intrat doar sa vad ce mai faceti, insa timpul nu lucreaza in favoarea mea asa ca pana acum nu am inca nici un raspuns. Oricum va voi tine la curent! Intre timp am mai observat ceva foarte interesant : am observat ca daca nu pui la loc capacul de plastic de la motor iti apare un avertizor : antipollution fault , parca asa scria! Initial ma speriasem, dar am vazut ca a disparut dupa ce am montat capacul la loc: foarte interesant!
cred ca este doar o coincidenta. nu vad ce legatura are capacul cu antipollution fault.
in sfarsit
ei bine, problema a fost doar un furtunas care nu era montat in pozitia corecta. 'reparatia' a durat cam 3 minute pana ce s-a dumirit mecanicul ca era un furtunas inversat sau ceva de genul asta. Probabil ca subsemnatul era de vina pentru incurcatura ca altcineva nu umblase pe acolo. Multumesc si scuzati de uitare!
Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo