Istoricul problemelor incepe asa:
1. la 10000km ambreajul a cedat - reprezentantii au spus - vina soferului - a condus masina prietena toti acei 10000
2. dupa schimbarea kitului complet la 25000 - a cedat iar ambreajul - dar de data asta am condus-o majoritar eu, care alerg zilnic un matiz batran de la munca si care nu are ambreajul schimbat de peste 70000 de cand o am eu, iar toyota mea a rulat mai mult pe drumuri in afara orasului, service-ul tot asa vina soferului. => alt kit platit si schimbat.
De data asta am luat piesele si le-am dus la un prieten care are un service foarte respectabil si tata inginer specializat la mazda si toyota - raspuns - placa de presiune mult prea uzata pentru 15000 de kilometri, deci nu a fost schimbat tot kitul la 10000
3. la 30000 km dupa un drum de aprox 800 km - adik mers la mare si acas- plus imprejurimi, am oprit masina si dupa nu mai mult de 10 minute in care mi-am rezolvat treaba am stat alte 10 minute dand la automat fara rost. Am tractat masina la service - constatare- computer de bord defect- asta dupa 2 saptamani de stat si asteptat- apoi inca 2 pentru comanda piesei, si in ca una pentru montat
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

4. la 35000km se aprinde martorul de la motor


5. Masina in prezent are 41200km si merge pe 6 ani, pot spune si eu k am butonul de avarie spart si mie imi intra apa in portbagaj - dar asta dupa un accident cand a intrat cineva in spata fara frana si masina a fost facuta la un service al asiguratorului. - problema insa am inteles ca este la niste " guri de vacum" adik masina are acele guri prin care iese aerul cand inchizi portbagajul - deci eventual intrebati un om mai priceput- pontul asta mi l-a dat un tinichigiu de la pegeout.
De parca toate astea nu ar fi indeajuns cred k mai am o alta problema pe care trebuie sa o rezolv. Fix pe la 1300 de ture tremura masina destul de violent - daca mai are cineva asa probleme sau a in a intampinat si ma poate ajuta ii sunt recunoscator.
Si tinand cond de kilometrii efectuati masina are discurile de frana tocite cam de 3 mm - ceea ce ma duce cu gandul ca au fost inlocuite de baietii cu dare de mana de la service-ul Toyota Sud - sau cum ii zice - adik ala de pe Chei de langa Autovit.
Asta vara am poposit pe la toyota din Pipera si din vorba in vorba tipul de la receptie mi-a spus ca primul chit trebuia schimbat gratuit fiind un defect de fabricatie stiut de toata lumea- eu nu.
IMI CER IERTARE PENTRU DIMENSIUNEA DE ROMAN A ISTORIEI