
acele locuri marcare erau pline de ulei... dupa mine era ulei care a curs pe la capacul culbutori, daca reapare atunci avem alta problema...

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
viorelovidiu scrie:
acele locuri marcare erau pline de ulei... dupa mine era ulei care a curs pe la capacul culbutori, daca reapare atunci avem alta problema...
sorin2010 scrie:nu am auzit niciodata de rodarea sondei.din cate stiu reinitializarea adaptativelor se face la rece.mai incearca odata.
ca fapt divers ce bujii ai si la cat este reglata deschiderea dintre electrozi?
o deschidere mai mare inseamna scanteie mai mare,la rece conteaza.
exista de la bosch o serie mai speciala cu electrodul de sus in forma de V.sunt similare cu seria v-line de la NGK.
sunt cele mai potrivite pentru motoarele care circula in oras.se incalzesc repede si dau o scanteie circulara.
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori