Suspensie mai rigida pe fata

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Suspensie mai rigida pe fata

Mesajde mist3rm » Lun 04-Apr-2011 00:07

Cum problema cu nepornitul masinii nu era suficient, am mai constatat ceva. Suspensia pe fata s-a intarit. O sa imi spuneti ca s-a discutat in cel putin 10 topicuri asta. Ei bn, am citit fiecare topic legat de xantia, numai ca cele cu problema asta erau destul de vechi. Inca mai am suspensie, masina se lasa de fata de ambele parti, insa cam cat se lasa la o masina normala, cu arc spiral(am verificat suspensia cu motorul pornit, bineinteles), si mai are inca o problema: daca o dau pe treapta imediat urmatoare, masina se ridica la maxim, adica atunci cand o dau pe ultima treapta ea nu se mai ridica deloc. Am citit ceva legat de un corector( un plastic alb) si totodata am citit de faptul ca daca sferele ar fi fost incarcate cu altceva inafara de azot, suspensia ar varia in functie de temperatura, insa acuma s-a incalzit, deci daca ar avea aer normal in sfera ar fi o presiune mai mare, deci o cursa a suspensiei mai mare, si nu invers cum e la mine. Am LHM suficient in instalatie, servodirectia merge perfect, frana perfect, masina nu face nici un fel de figuri cand calc frana cum au patit alti utilizatori. Peste noapte masina se lasa foarte putin, am lasat-o si cateva zile si tot nu s-a lasat pina jos, de ridicat se ridica inapoi imediat cum pornesc, maxim 10 secunde, poate mai putin, acel tacanit se aude cand se ridica si dupa aia inceteaza, se mai aude la cateva zeci de secunde, un minut, chiar nu mi-o dat prin cap sa cronometrez. Sper ca am furnizat suficiente informatii si rog si eu putin ajutor. Multumesc

LE: Masina parca ar sta putin mai ridicata de fata, am sa fac exact poze, sau poate e o iluzie creata de faptul ca i-am pus aripi pe fata ce ACTIVA care sunt putin mai bombate. Am sa fac si poze, si mai ales am sa o pornesc si am sa masor cu ruleta distanta de la prag si pina la sosea in partea din fata si apoi acelasi lucru in partea din spate. ma gandesc ca ar trebui sa fie egale.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Lun 04-Apr-2011 00:24

Ciocane usor in tije si in piesa ce este actionata de tije , corector cred ca se numeste ...s-au intepenit...asa era si la mine si am rez cu ciocanitul de rigoare si mult degripant.

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Lun 04-Apr-2011 00:30

Maine am sa trag masina peste un sant ;)) sa nu cada pe mine, si am sa iau un ciocanel si am sa bat in tije alea si am sa ii dau si cu niste spray. Problema este ca in iasi nimeni nu se pricepe si sa merg pina la bacau si sa fie ceva minor nu prea imi da mana, probabil ca oricarui utilizator de pe acest forum.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Lun 04-Apr-2011 09:33

Mai mult ca sigur ca sant alea intepenite...unde se termina tija se conecteaza cu o bieleta mica de plastic si apoi cu un fel de butoias...acolo dai cu degripant la greu si ciocani tija sa vezi tu ca lucreaza acolo...spor la treaba ca nu e greu

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Lun 04-Apr-2011 23:28

Am batut si cu ciocanu in tije, am dat si cu un spray intreg, insa nimic. Intr-adevar a curs rugina si mizerie de acolo de nu imi imaginam. Sa va zic exact cum sta treaba acum: in pozitia normala masina sta putin mai sus de fata si spatele sta ok. Coborata de tot , masina se lasa numai fata, spatele doar foarte putin, adica daca te apesi pe ea de spate are cursa amortiozrul cam fix la fel ca in pozitia normala. O ridic inapoi se ridica cum am zis mai sus, cu fata putin mai sus decat spatele. O dau pe pozitia 3 adica cea imediat dupa cea normala de mers, masina se ridica de fata la maxim, spatele nu se intampla nimic cu el. O dau pe ultima pozitie, se ridica spatele la maxim si atat. Daca incerc sa o las din pozitia asta in pozitia normala, spatele nu vrea sa coboare, si trebuie sa o las jos de tot dupa care sa o ridic in pozitia normala.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Lun 04-Apr-2011 23:35

uite niste poze cu masina in pozitie normala:
Imagine

Imagine
am si masurat si e cu vreo 2-3 cm mai sus de fata:|
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mie 06-Apr-2011 00:13

mai joaca-te un pic cu ea sus jos ca la mine si-a revenit singura, daca nu tre sa o duci la un mester

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mie 06-Apr-2011 00:22

Am schimbat intr-o zi bucsele de la bratul inferior fata, si atunci mecanicii mi-au desfacut bieletele antiruliu de bara stabilizatoare si au tras pe acolo de ea ca sa poata scoate bratul. Nu cred ca mai vazuse in viata lor masina de genul asta pentru ca unul dintre ei ii spune la un moment dat celuilalt " ce sunt bilele astea( sferele)" la care celalalt ii zice " pai asta e cu perna de aer". I-am lasat in pace pentru ca la restul masinilor se pricep, eu personal am mai fost la ei si cu alta masina si nu am avut nici un fel de problema. Spun ca au tras de bara si daca nu s-a stricat ceva, pentru ca am vazut ca are o brida, o chestie legata de bara, si stiu si eu, cand au tras de ea sa nu fi indoit ceva, sau sa fi stricat ceva. Acele plastice albe le am si sunt in stare buna, nu au nici un joc, stau chiar destul de fixe. M-am jucat cam juma de ora cu masina, am ridicat-o si lasat-o cam de 20 de ori si tot face pe nebuna. Multumesc de ajutor
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mie 06-Apr-2011 07:42

am avut si eu o intrebare pentru baieti tot in legatura cu intarirea suspensiei si miau zis sa scad presiunea in sfere ca sa se intareasca , poate si la tine a scazut presiunea de e mai rigida .

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 06-Apr-2011 07:49

Cred ca trebuie refacut reglajul inaltimii. N-ar strica sa fie controlata si presiunea din sfere.

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mie 06-Apr-2011 08:58

@Retro- si cum se face reglajul inaltimii ?

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mie 06-Apr-2011 09:01

Tot ce e posibil. Trebuie sa merg cu masina "prin vecini" ca in iasi nu este nimeni care sa se priceapa, ar mai fi fost o varianta daca era cineva la Bistrita, ca eu sunt nascut la Vatra Dornei si merg de Paste acolosi era foarte aproape. Am sa ii mai dau azi o repriza de flotari si niste degripant, ca se pare ca asta e cam tot ce pot sa-i fac eu deocamdata.
Chiar asa;)), cum se regleaza?:D
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Mie 06-Apr-2011 16:16

Pe bara antiruliu este o brida care comanda prin intermeduil bieletei din plastic, corectorul de inaltime. E cam mult de spus si destul de greu de explicat, asa, la sec. In mare, se roteste intr-un sens sau altul acea brida pana se obtine inaltimea dorita. La Xantia, pe fata, ar trebui sa fie de aprox 155 +/-10 mm, masuratoarea facandu-se intre punte si sol. . Operatia trebuie facuta cu masina pe un canal (groapa) sau pe un elevator cu 4 coloane (rotile sa nu fie in aer).

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Mie 06-Apr-2011 19:23

Catalin are dreptate... Este mai usor de efectuat reglajul inaltimii, decat de explicat!
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mie 06-Apr-2011 19:29

Am inteles. Multumesc tuturor celor care care s-au oferit sa ma ajute. Maine ma duc cu masina la Bacau, la domnul Valentin Stan, intrucat in Iasi, dupa cum am mai zis, nu este nimeni care sa se ocupe de asa ceva, iar cea mai apropiata locatie este Bacaul(130 km). Maine cand ma intorc am sa postez exact ce reparatii, reglaje s-au facut masinii.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11820
    Cel mai nou membru livio