Hidractive 3 Versus Hidractive 3+
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
poate are cineva un manual de utilizare a scaunului.sa vada si el de unde se regleaza si pe sina scaunul dar si spatarul.
by the way are si cotiera daca nu e varianta cheala.
mie mila de el o sa isi dea toti banii la kinetoterapeuti sa nu-l mai doara spatele.
dar vai stiati ca se regleaza si volanul?
ii uram bafta cu scaunele electrice de pe vw.am auzit ca alea se folosesc cu un burete ud in gura
by the way are si cotiera daca nu e varianta cheala.
mie mila de el o sa isi dea toti banii la kinetoterapeuti sa nu-l mai doara spatele.
dar vai stiati ca se regleaza si volanul?
ii uram bafta cu scaunele electrice de pe vw.am auzit ca alea se folosesc cu un burete ud in gura

bytzu scrie:confirm, si a mea face la fel, la hopurile peste autostrada si denivelari; cred ca asa fac toate, suspensia asta n-are nici o legatura cu cx-ul cu care am mers; nu stiu frate cum ai luat tu curbele tare, poate ai alte roti, pe 17, eu am rotile si cauciucurile originale pe 16 si are un comportament subviratoriu extrem, pe serpentine eu luam curba si ea se ducea taras pe cauciucuri drept, are greutate f mare pe bot, la cantar 1 tona are pe bot si 500-600kg pe spate, extrem de nebalansata greutatea; o simti cum se inclina, si dc o fortezi pleaca pe cauciuri si intervine esp, dar cam tarziu si cateodata violent; eu merg tare cu masinile, am 530d, dar cu asta n-ai unde sa mergi nici 3 sferturi din cat merg cu ala, si ala nu e nou! dar merg mai usor, consum mai mic, acum ma gandesc sa schimb scaunul soferului ca am probleme cu spatele si asta e un jeg nenorocit, si ala de la loganul nou e mai bun, mai buna pozitia, asta are sezutul scurt, e inalt, si reglaje..pe inaltime si atat..jeg! vreau sa ppun de vw electrice dc gasesc...
e o masina doar de mers, si atat...

wtf? oare ai gresit masina? sau forumul?

Daca nimeni n-ar face nimic pentru ca nimeni nu face nimic, atunci nimeni n-ar face nimic!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
mai baieti, eu cand ma dadeam cu citroenul voi va-ncaltati cu fesul, cum de nu-mi zice khan nimic, si sariti voi cu gura? auzi-l si p-ala, face misto de mine cu buretele ud...no comment ca nu-i cazul, dar ca idee, eu cand zic tare, zic 1 ora 30min-o ora35 bucuresti craiova; si va mai dau un singur exemplu: de ce cand iei viraj maxim pe loc si pleci si accelerezi putin masina pleaca pe cauciucuri in lateral?...pt ca este subviratoare total...
eu atat am spus, ca nu-i masina de mers tare si mult, atat tot...
si ca numar de km parcursi...am la sufa si cu spatele cat n-aveti multi dinte voi cu fata...va stiti voi comentatorii...
si intr-adevar, nu, nu stiu daca exista reglaj al scaunului la nivelul sinei, voi verifica, desi nu cred...si nu stiu de ce vi se pare criminala faza, pur si simplu scaunele sunt neprofilate, atat...eu fac cam 5000km /luna timp de 6 luni si 10-12000km alte 6 luni...voi ii faceti intr-un an?
eu atat am spus, ca nu-i masina de mers tare si mult, atat tot...
si ca numar de km parcursi...am la sufa si cu spatele cat n-aveti multi dinte voi cu fata...va stiti voi comentatorii...
si intr-adevar, nu, nu stiu daca exista reglaj al scaunului la nivelul sinei, voi verifica, desi nu cred...si nu stiu de ce vi se pare criminala faza, pur si simplu scaunele sunt neprofilate, atat...eu fac cam 5000km /luna timp de 6 luni si 10-12000km alte 6 luni...voi ii faceti intr-un an?
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
de acord cu bytzu. lucrez la un dealer bmw la iesirea pe autostrada bucuresti pitesti si avem un sediu in craiova. acest drum il faci cu un seria 3 sau seria 5 in aproape 2 ore cu statia si 200km/h pe autostrada. odata am mers cu un x5 din 2004 in spate - pur si simplu ma lipea de usi pe serpentine cu 100-110km/h. in vecii vecilor nu faci asta cu un c5
cum zicea odata jeremy clarkson despre c6 pe pista masini F1: "I'm a fat, ugly and soft citroen" sau ceva de genul - pur si simplu nu e facuta pentru asa ceva iar targetul tinta este cu totul altul decat cel urmarit de bmw.
legat de scaune nici mie nu-mi plac, nu stiu cum sa opresc jocul din sinele scaunului ca ma exaspereaza si fara sa dau 700lei pe ele cat costa la citroen:(, buretele se rupe usor... in rest sunt sunt confortabile dar atat...

legat de scaune nici mie nu-mi plac, nu stiu cum sa opresc jocul din sinele scaunului ca ma exaspereaza si fara sa dau 700lei pe ele cat costa la citroen:(, buretele se rupe usor... in rest sunt sunt confortabile dar atat...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Deci asa se incearca masinile daca sunt subviratoare? Pe loc cu maxim de volan, hmm, e bine de stiut, ma duc sa anunt lumea
Apropo, iti arat un Volvo care la volan maxim pune torile aproape la 90 de grade si are tractiune spate, ghici cum pleaca de pe loc in situatia asta. Asta cum e, puternic subvirator sau cum?

Apropo, iti arat un Volvo care la volan maxim pune torile aproape la 90 de grade si are tractiune spate, ghici cum pleaca de pe loc in situatia asta. Asta cum e, puternic subvirator sau cum?
mna, hai sa nu ne laudam care cati km am condus cu fatza, cu spatele sau in drift.
am condus la viata mea zeci de c5 si zeci de bmw.
o comparatie se poate face dar nu e corecta.aceste branduri nu tintesc acelasi target de clienti.
bmw-motor puternic,suspensii rigide si precise,scaun de compozitie tare mulat pe corp, la drum lung nu foarte comod.
c5 - motor de putere medie si capacitate mica(comparativ cu cele de 2.5,3.0d de la nemti),suspensii soft,scaun cu burete moale confortabil, comod la drum lung cu viteze medii,pentru cei care nu se grabesc.
ca sa nu mai vorbim ca nu le putem compara nici la atacarea curbelor datorita faptului ca una are tractiune pe puntea fata si alta pe puntea spate fiind mult mai stabila.
dar un bmw cu rotile virate la maxim cum va pleca puternic de pe loc?cu fundul inainte.si?de aici deducem comportamente sub sau supraviratoare?
dar pana una alta in topic era vorba de diferente intre H3 si H3+.
din cunostintele mele H3+ are 2 sfere in plus,un buton sport la suspensie pe care daca il apesi se va rigidiza suspensia nefacand balans in curbe.
am condus la viata mea zeci de c5 si zeci de bmw.
o comparatie se poate face dar nu e corecta.aceste branduri nu tintesc acelasi target de clienti.
bmw-motor puternic,suspensii rigide si precise,scaun de compozitie tare mulat pe corp, la drum lung nu foarte comod.
c5 - motor de putere medie si capacitate mica(comparativ cu cele de 2.5,3.0d de la nemti),suspensii soft,scaun cu burete moale confortabil, comod la drum lung cu viteze medii,pentru cei care nu se grabesc.
ca sa nu mai vorbim ca nu le putem compara nici la atacarea curbelor datorita faptului ca una are tractiune pe puntea fata si alta pe puntea spate fiind mult mai stabila.
dar un bmw cu rotile virate la maxim cum va pleca puternic de pe loc?cu fundul inainte.si?de aici deducem comportamente sub sau supraviratoare?
dar pana una alta in topic era vorba de diferente intre H3 si H3+.
din cunostintele mele H3+ are 2 sfere in plus,un buton sport la suspensie pe care daca il apesi se va rigidiza suspensia nefacand balans in curbe.
si intr-adevar, nu, nu stiu daca exista reglaj al scaunului la nivelul sinei, voi verifica, desi nu cred...si nu stiu de ce vi se pare criminala faza, pur si simplu scaunele sunt neprofilate, atat...eu fac cam 5000km /luna timp de 6 luni si 10-12000km alte 6 luni...voi ii faceti intr-un an?[/quote]
uite aici:
levierul numarul 2 e pentru reglaj pe sina
numarul 10 e bratul de cotiera
numarul 9 e pentru spatar
si numarul 6 pe care zici ca l-ai descoperit e pentru reglaj inaltime.
aici ai incercuita maneta de unde iti reglezi volanul,pe inaltime si adancime
nu cred ca cu toate aceste reglaje nu poti sta comod in masina indiferent de statura ta.
uite aici:

levierul numarul 2 e pentru reglaj pe sina
numarul 10 e bratul de cotiera
numarul 9 e pentru spatar
si numarul 6 pe care zici ca l-ai descoperit e pentru reglaj inaltime.

aici ai incercuita maneta de unde iti reglezi volanul,pe inaltime si adancime
nu cred ca cu toate aceste reglaje nu poti sta comod in masina indiferent de statura ta.
ma frate, nu-i vorba de asta, e vorba ca sezutul, ala pe care stai cu poponeata, nu poate fi ajustat, aplecat spre inainte, cum vrei tu sa-i zici; la scaunele electrice, sezutul are 2 motoare, unul in fata unul in spate, si il poti aduce paralel cu linia masinii sau chiar inclina putin in fata, astfel incat buza scaunului sa nu-ti mai blocheze sangele sub genunchi; aripioarele laterale ale spatarului sunt ca si inexistente, nu ai pic de sustinere laterala
ontopic: ce altceva inafara de 2 sfere are 3+ in plus? si cum sta pe sosea? adica 3 e ceva intre soft si sport de la 3+/
acum ma gandesc sa pun roti pe 17 sau 18 astfel incat sa sa mai compensez la stabilitate...
care volvo are tractiune spate? din astea mai noute ma refer....
in curbe sau serpentine, la spate imi dadea sa plece fundul, si o tineam din gaz sau frana, la citroen cand am intrat nitel mai tare intr-o serpentina m-am dus taras pe cauciucuri pana aproape de parapet, esp n-a intrat....trebuie avut grija cu ea la mers tare...
ontopic: ce altceva inafara de 2 sfere are 3+ in plus? si cum sta pe sosea? adica 3 e ceva intre soft si sport de la 3+/
acum ma gandesc sa pun roti pe 17 sau 18 astfel incat sa sa mai compensez la stabilitate...
care volvo are tractiune spate? din astea mai noute ma refer....
in curbe sau serpentine, la spate imi dadea sa plece fundul, si o tineam din gaz sau frana, la citroen cand am intrat nitel mai tare intr-o serpentina m-am dus taras pe cauciucuri pana aproape de parapet, esp n-a intrat....trebuie avut grija cu ea la mers tare...
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
bytzu scrie:ma frate, nu-i vorba de asta, e vorba ca sezutul, ala pe care stai cu poponeata, nu poate fi ajustat, aplecat spre inainte, cum vrei tu sa-i zici; la scaunele electrice, sezutul are 2 motoare, unul in fata unul in spate, si il poti aduce paralel cu linia masinii sau chiar inclina putin in fata, astfel incat buza scaunului sa nu-ti mai blocheze sangele sub genunchi; aripioarele laterale ale spatarului sunt ca si inexistente, nu ai pic de sustinere laterala
ontopic: ce altceva inafara de 2 sfere are 3+ in plus? si cum sta pe sosea? adica 3 e ceva intre soft si sport de la 3+/
acum ma gandesc sa pun roti pe 17 sau 18 astfel incat sa sa mai compensez la stabilitate...
care volvo are tractiune spate? din astea mai noute ma refer....
in curbe sau serpentine, la spate imi dadea sa plece fundul, si o tineam din gaz sau frana, la citroen cand am intrat nitel mai tare intr-o serpentina m-am dus taras pe cauciucuri pana aproape de parapet, esp n-a intrat....trebuie avut grija cu ea la mers tare...
In ce priveste scaunele, ca sustinere laterala sunt perfect de acord; oricum, nu sunt tip scoica precum la noul C 5 III, caruia nu cred ca ar putea careva sa-i reproseze prea multe, dar totusi trebuie sa fim realisti ca , C 5 este o masina axata mai mult pe comfort decat sportivitate (cu toate ca am "facut " si destule bemeveuri daca i-am dat in barba, fara sa mai vorbesc de alte marci, pt ca e offtopic ).Astea sunt masini de familie, pe care le poti conduce linistit si comfortabil pe distante f lungi.Personal , am fost cu sotia si fetita pana in nordul Germaniei(cand aveam C 5 I) si vreau sa spun ca nu m-am simtit obosit decat de.... viteza !La cele cu scaune manuale, nu cred ca poti regla-citez- pozitia "poponetului", dar la cele electrice poti sa gasesti pozitia ideala.In ce priveste capacitatea de virare, sunt iarasi de acord-estefoarte mare; la parcari in spatii inguste e belea, ai ce trage de volan si face manevre, dar asta e, nu le poti avea pe toate.In ce priveste Volvo, inca nu am auzit de un model cu tractiune spate-corectati-ma daca gresesc.Oricum, cand va veni timpul cu siguranta urmatoarea masina va fi tot un C5 , dar modelul III, cu toata lipsa de imagine si toate carcotelile unora care nu cred in aceasta marca, chiar daca nu e perfecta-de ce sa nu recunoastem, dar odata ce-ti intra in sange....colegii stiu de ce !!!

Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu