citroen xantia activa 2.0 turbo
Moderator: Echipa Tehnica
pentru nic , am vb la telefon il legatura cu tastatura , a fost foarte simplu sa renunt la ea , tiam zis ca mai ramasesem cu 3 fire , am descoperit ca doar pe unul iesea tensiune cand porneam motorul , si ala se duce exact la releul de la pompa de alimentare asa ca am taiat frumos mufa de la tastatura , am pus firul ala pe contact si a pornit foarte frumos motorul .
P.S. mai am o intrebare , pe traseul de alimentare exista cumva si vreun senzor de presiune ? ca daca cu motorul pornit nu mai dadeam 12 v la releul de la pompa motorul se oprea dupa care puneam firul iar si se auzea un bazait de la pompa dupa care se oprea ca si cum ar fi ajuns la o presiune .
P.S. mai am o intrebare , pe traseul de alimentare exista cumva si vreun senzor de presiune ? ca daca cu motorul pornit nu mai dadeam 12 v la releul de la pompa motorul se oprea dupa care puneam firul iar si se auzea un bazait de la pompa dupa care se oprea ca si cum ar fi ajuns la o presiune .
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ok, ma bucur ca ai rezolvat. pune-mi te rog si mie o poza cu mufa, si spune-mi care fir a fost cel pe care a trebuit sa il alimentezi; cred ca sunt si numerotate in mufa aia. am mai gasit si eu vreo 2 masini la care nu am reusit sa anulez codul, si mi-ai fi de ajutor cu treaba asta, sa nu mai scobesc eu
.

firul se duce in jos pe sub trager , nu intra in mufa de la ecu , am sa ii fac o poza miercuri cand ajung acasa .
sa stii ca firul este verde dar problema este ca mai sunt inca vreo 20 tot verzi tot de aceeasi grosime
).
eu am sa il urmares pana ajunge la releu si iti spun care este la releu , cel mai simplu ,parerea mea :P .
sa stii ca firul este verde dar problema este ca mai sunt inca vreo 20 tot verzi tot de aceeasi grosime

eu am sa il urmares pana ajunge la releu si iti spun care este la releu , cel mai simplu ,parerea mea :P .
am reusit ieri sa dau motorul jos , si astazi mam apucat sa ma mai uit pe la el :
Am incercat o" volanta "de cutie automata de motor de 1.9 si se potriveste la fix ca marime cu cea de la xantia deci nu ar trebui sa am probleme nici cu ambreiajul .Am mai dat jos de prin furtune , am verificat turbosuflanta si am ramas surpins dupa 224 mii KM sa nu dea cu nici un pic de ulei pe traseuul de admisie
, si scormonind pe acolo am descoperit o problema , imi trebuie suport de motor ( cel din fata ) de peugeot 405 2.0 sri ( cel de citroen e prea complicat si are si prindere in 2 puncte sus acolo , iar eu am intr-un punct ).
Ma interesa daca se potriveste cumva vreun suport de pe alt model de citroen , eu vreau sa simplific lucrurile , sa renunt la A/C si la rolele alea de pe acolo . Sa il las simplu alternator si pompa de directie
Am incercat o" volanta "de cutie automata de motor de 1.9 si se potriveste la fix ca marime cu cea de la xantia deci nu ar trebui sa am probleme nici cu ambreiajul .Am mai dat jos de prin furtune , am verificat turbosuflanta si am ramas surpins dupa 224 mii KM sa nu dea cu nici un pic de ulei pe traseuul de admisie

Ma interesa daca se potriveste cumva vreun suport de pe alt model de citroen , eu vreau sa simplific lucrurile , sa renunt la A/C si la rolele alea de pe acolo . Sa il las simplu alternator si pompa de directie

gata , am demotat si cutia de transfer , ma pregatesc sa il fac la loc , am cumparat distributia : curea conitech, rola ina, si pompa de apa ruville
Insa am o problema , ce disc de ambreiaj sa aleg ?
am de ales dintre LUK VALEO si SACHS .
Mentionez ca placa de presiune este valeo ( mam suit cu piciorul pe ea si nu am putut sa o apas
) si eu am vreo 100 de kg
), rulmentul de presiune tot valeo ( nou )
Insa am o problema , ce disc de ambreiaj sa aleg ?
am de ales dintre LUK VALEO si SACHS .
Mentionez ca placa de presiune este valeo ( mam suit cu piciorul pe ea si nu am putut sa o apas


am o problema , nu gasesc disc de ambreiaj decat luk , nimeni nu poate sa aduca valeo sau sachs
ma poate ajuta cineva cu un sfat , sau vreun magazin ceva ? deci imi trebuie pentru motor de 1.9
si mai am o rugaminte , are cineva un suport pentru motor de 2 litri ? cel pe care se pune alternatorul si pompa de directie dar fara A/C .
multumesc
ma poate ajuta cineva cu un sfat , sau vreun magazin ceva ? deci imi trebuie pentru motor de 1.9
si mai am o rugaminte , are cineva un suport pentru motor de 2 litri ? cel pe care se pune alternatorul si pompa de directie dar fara A/C .
multumesc
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
disc de ambreiaj am eu unul dar nu e nou. este foarte bun, asa ca daca vrei ti-l trimit, si iti pot trimite si volanta ca am gasit-o si pare ok.
pe de alta parte, suportul ala ce vine jos pe bloc, in care sta pompa si alternatorul de la motorul de 2000 nu il am. am totusi de unde sa iti fac rost de asa ceva, pt ca in craiova e o firma ce dezmembreaza numai citroen si peugeot, dar trebuie sa ii intreb tocmai luni daca au asa ceva si la ce pret. nu stiu daca ar merge de la motor de 1.8, ca dinala am, si ti l-as putea da cu draga inima, ca si asa vreau sa imi pun baia de aluminiu sa pot pune compresorul de ac. studiez maine sa vad daca sunt compatibile, si daca da, al tau este.
pe de alta parte, suportul ala ce vine jos pe bloc, in care sta pompa si alternatorul de la motorul de 2000 nu il am. am totusi de unde sa iti fac rost de asa ceva, pt ca in craiova e o firma ce dezmembreaza numai citroen si peugeot, dar trebuie sa ii intreb tocmai luni daca au asa ceva si la ce pret. nu stiu daca ar merge de la motor de 1.8, ca dinala am, si ti l-as putea da cu draga inima, ca si asa vreau sa imi pun baia de aluminiu sa pot pune compresorul de ac. studiez maine sa vad daca sunt compatibile, si daca da, al tau este.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo