citroen xantia activa 2.0 turbo

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 16-Apr-2011 19:38

gata , am rezolvat problema , taiasem masa de la pompa de alimentare .
am reusit sa izolez si firele de la motor si am ramas pana la urma cu 8 fire : starterul 1 , acc 2 , contact 4 ,si pompa de alimentare 1 .

inca o intrebare , pompa de benzina este in rezervor ? sau afara ?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 16-Apr-2011 22:37

in rezervor cu tot cu litrometru.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Dum 17-Apr-2011 22:17

pentru nic , am vb la telefon il legatura cu tastatura , a fost foarte simplu sa renunt la ea , tiam zis ca mai ramasesem cu 3 fire , am descoperit ca doar pe unul iesea tensiune cand porneam motorul , si ala se duce exact la releul de la pompa de alimentare asa ca am taiat frumos mufa de la tastatura , am pus firul ala pe contact si a pornit foarte frumos motorul .

P.S. mai am o intrebare , pe traseul de alimentare exista cumva si vreun senzor de presiune ? ca daca cu motorul pornit nu mai dadeam 12 v la releul de la pompa motorul se oprea dupa care puneam firul iar si se auzea un bazait de la pompa dupa care se oprea ca si cum ar fi ajuns la o presiune .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 18-Apr-2011 09:02

ok, ma bucur ca ai rezolvat. pune-mi te rog si mie o poza cu mufa, si spune-mi care fir a fost cel pe care a trebuit sa il alimentezi; cred ca sunt si numerotate in mufa aia. am mai gasit si eu vreo 2 masini la care nu am reusit sa anulez codul, si mi-ai fi de ajutor cu treaba asta, sa nu mai scobesc eu :lol: .

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 18-Apr-2011 13:32

firul se duce in jos pe sub trager , nu intra in mufa de la ecu , am sa ii fac o poza miercuri cand ajung acasa .
sa stii ca firul este verde dar problema este ca mai sunt inca vreo 20 tot verzi tot de aceeasi grosime :)).
eu am sa il urmares pana ajunge la releu si iti spun care este la releu , cel mai simplu ,parerea mea :P .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 18-Apr-2011 16:03

mai.... eu vroiam sa stiu in ce pin din mufa de la tastatura... nu unde se duce la motor... de aia ti-am cerut o poza cu mufa tastaturii, si sa mi-l marchezi cumva :lol:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 18-Apr-2011 18:57

aaa ok , se rezolva , e unul din alea 2 albastre , ii fac miercuri o poza si o pun aici .
poti sa imi raspunzi si mie la intrebarea aia de mai sus in legatura cu presiunea ?
multam mult

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 18-Apr-2011 20:11

nu stiu daca are senzor de presiune, dar are supapa care tine presiunea in rampa, sa nu o ia invers pe retur. cand pui contactul pompa merge 2 secunde sa faca presiune, apoi porneste iar cand dai la cheie, lucru pe care il face releul ala dublu maro din cutia cu calculatorul motorului.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Lun 18-Apr-2011 20:23

aham am inteles da treaba e ca daca rampa de la injectoare e goala pompa merge vreo 7 8 secunde , daca e plina merge cum ai zis tu 2 sec , deci ce ar putea sa masoare presiunea asta ? in sfarsit vad eu ce gasesc cand dau motorul jos :D .

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 18-Apr-2011 23:47

cel mai simplu ca sa scoti motorul este sa dai jos tot botul masinii, iar motorul il tragi prin fata... eu asa le-am scos pe toate cand dezmembram :lol:

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Mar 19-Apr-2011 07:25

si il scot cu tot cu punte sau trebuie sa desfac piultele de la planetare sa il scot cu tot cu planetare .
in sfarsit am sa iti mai dau un telefon :) . multam mullt de ajutor :)

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 23-Apr-2011 19:33

am reusit ieri sa dau motorul jos , si astazi mam apucat sa ma mai uit pe la el :
Am incercat o" volanta "de cutie automata de motor de 1.9 si se potriveste la fix ca marime cu cea de la xantia deci nu ar trebui sa am probleme nici cu ambreiajul .Am mai dat jos de prin furtune , am verificat turbosuflanta si am ramas surpins dupa 224 mii KM sa nu dea cu nici un pic de ulei pe traseuul de admisie :D, si scormonind pe acolo am descoperit o problema , imi trebuie suport de motor ( cel din fata ) de peugeot 405 2.0 sri ( cel de citroen e prea complicat si are si prindere in 2 puncte sus acolo , iar eu am intr-un punct ).


Ma interesa daca se potriveste cumva vreun suport de pe alt model de citroen , eu vreau sa simplific lucrurile , sa renunt la A/C si la rolele alea de pe acolo . Sa il las simplu alternator si pompa de directie :D

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Joi 28-Apr-2011 08:23

gata , am demotat si cutia de transfer , ma pregatesc sa il fac la loc , am cumparat distributia : curea conitech, rola ina, si pompa de apa ruville


Insa am o problema , ce disc de ambreiaj sa aleg ?
am de ales dintre LUK VALEO si SACHS .
Mentionez ca placa de presiune este valeo ( mam suit cu piciorul pe ea si nu am putut sa o apas :)) si eu am vreo 100 de kg :) ), rulmentul de presiune tot valeo ( nou )

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Sâm 30-Apr-2011 19:57

am o problema , nu gasesc disc de ambreiaj decat luk , nimeni nu poate sa aduca valeo sau sachs
ma poate ajuta cineva cu un sfat , sau vreun magazin ceva ? deci imi trebuie pentru motor de 1.9


si mai am o rugaminte , are cineva un suport pentru motor de 2 litri ? cel pe care se pune alternatorul si pompa de directie dar fara A/C .
multumesc
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 01-Mai-2011 01:05

disc de ambreiaj am eu unul dar nu e nou. este foarte bun, asa ca daca vrei ti-l trimit, si iti pot trimite si volanta ca am gasit-o si pare ok.
pe de alta parte, suportul ala ce vine jos pe bloc, in care sta pompa si alternatorul de la motorul de 2000 nu il am. am totusi de unde sa iti fac rost de asa ceva, pt ca in craiova e o firma ce dezmembreaza numai citroen si peugeot, dar trebuie sa ii intreb tocmai luni daca au asa ceva si la ce pret. nu stiu daca ar merge de la motor de 1.8, ca dinala am, si ti l-as putea da cu draga inima, ca si asa vreau sa imi pun baia de aluminiu sa pot pune compresorul de ac. studiez maine sa vad daca sunt compatibile, si daca da, al tau este.


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo