C5 luat de curand, diferite probleme
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
C5 luat de curand, diferite probleme
salutare!
sunt de curand posesor de c5 varI 2,0 hdi, 110hp, si am cateva porbleme mai mult sau mai putin grave.la un tester de lexia inca nu am fost dar urmeaza sa ajung si acolo.
1. soate in turatie (3000) un fum alb, miroase a motorina nearsa, nu e albastrui ca de ulei.
o sa-i schimb debitmetru si apoi o sa incerc alte variante. daca e turbina dusa da fumul acesta?
2. la avertizari mi se aprinde SERVICE, airbag fault, antipolution fault si martorul cu motorul se aprinde cand si cand nu e constant.
3. nu imi indica combustibilul, arata tot timpul ca nu am si sta becul aprins
4. nu imi aprinde pozitiile decat unul singur stanga spate si bordul, becurile sunt bune.
as dori ceva ajutor sa stiu la ce ma astept, sa nu ma duc in service si sa fiu total paralel cu ce are masina.
sunt de curand posesor de c5 varI 2,0 hdi, 110hp, si am cateva porbleme mai mult sau mai putin grave.la un tester de lexia inca nu am fost dar urmeaza sa ajung si acolo.
1. soate in turatie (3000) un fum alb, miroase a motorina nearsa, nu e albastrui ca de ulei.
o sa-i schimb debitmetru si apoi o sa incerc alte variante. daca e turbina dusa da fumul acesta?
2. la avertizari mi se aprinde SERVICE, airbag fault, antipolution fault si martorul cu motorul se aprinde cand si cand nu e constant.
3. nu imi indica combustibilul, arata tot timpul ca nu am si sta becul aprins
4. nu imi aprinde pozitiile decat unul singur stanga spate si bordul, becurile sunt bune.
as dori ceva ajutor sa stiu la ce ma astept, sa nu ma duc in service si sa fiu total paralel cu ce are masina.
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
am rezolvat treaba cu pozitiile, era o siguranta si un bec ars.
am pus-o pe tester si nu mai am nici o eroare. mecanicul zice ca totul merge bine.
DAR
1.ciudatenie tot electrica: daca am farurile pe auto, dupa ce pornesc motorul se aprind normal. semnalizare stanga si claxonul nu merge, iar daca dau dreapta imi stinge farurrile. daca e pe pozitie sau pe faruri normal merge tot cum trebuie. nu pot dezactiva farurile din automat, iar calculatorul de bord imi arata un consum mediu de 8.5% pe cand eu am facut calculul plin pe plin la 1000km si mi-a iesit consum de 6.4%.
2. tot imi fumega motorul, am scchimbat si turbo, am pus una din dezmembrare, proprietarul zice ca a mers fara probleme cu ea, avea un joc ff putin raddial, darr am consum alarmant de ulei, completez la 500km cu 2 l de ulei. ma gandesc ca sa reconditionez acest turbo, sa eleimin acest factor cu toate ca proprietarul tubinei se jura ca el nu a avut probleme cu uleiul(motorul lui zice ca avut 200.000 km)
3.la drum lung imi scade nivelul din rezervorul de la antigel, nu cu mult dar destul incat sa ma puna pe ganduri, adica la 1000km scade de la nivelul normal pana cand imi da alarma de completare cu lichid de racire. lichidul de racire nu este limpede, are un aspect tulbure, chiar am vazut ca 2 picaturi de ulei pe marginea vasului. sa am probleme cu garnitura de chiulasa?
Daca garnitura de chiulasa este dusa atunci de aici sa fie si consumul de ulei?
din ce cauxza imi consuma uleiul? motorul trage fara probleme, consum decent de motorina, nu da gaze in carterul motorului, chiar nu stiu ce sa cred.
am pus-o pe tester si nu mai am nici o eroare. mecanicul zice ca totul merge bine.
DAR
1.ciudatenie tot electrica: daca am farurile pe auto, dupa ce pornesc motorul se aprind normal. semnalizare stanga si claxonul nu merge, iar daca dau dreapta imi stinge farurrile. daca e pe pozitie sau pe faruri normal merge tot cum trebuie. nu pot dezactiva farurile din automat, iar calculatorul de bord imi arata un consum mediu de 8.5% pe cand eu am facut calculul plin pe plin la 1000km si mi-a iesit consum de 6.4%.
2. tot imi fumega motorul, am scchimbat si turbo, am pus una din dezmembrare, proprietarul zice ca a mers fara probleme cu ea, avea un joc ff putin raddial, darr am consum alarmant de ulei, completez la 500km cu 2 l de ulei. ma gandesc ca sa reconditionez acest turbo, sa eleimin acest factor cu toate ca proprietarul tubinei se jura ca el nu a avut probleme cu uleiul(motorul lui zice ca avut 200.000 km)
3.la drum lung imi scade nivelul din rezervorul de la antigel, nu cu mult dar destul incat sa ma puna pe ganduri, adica la 1000km scade de la nivelul normal pana cand imi da alarma de completare cu lichid de racire. lichidul de racire nu este limpede, are un aspect tulbure, chiar am vazut ca 2 picaturi de ulei pe marginea vasului. sa am probleme cu garnitura de chiulasa?
Daca garnitura de chiulasa este dusa atunci de aici sa fie si consumul de ulei?
din ce cauxza imi consuma uleiul? motorul trage fara probleme, consum decent de motorina, nu da gaze in carterul motorului, chiar nu stiu ce sa cred.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
destul de nasol... verdictul este clar demontarea motorului; fumul alb cel mai probabil este abur, de aia iti si dispare lichidul de racire; probabil de asta si consuma ulei, dar nu atat de mult. ceva se intampla acolo si nu e bine deloc. cu turbina care a fost pe el tot asa consuma ulei? cine a montat-o, sigur a montat-o corect?! cert este ca 99% trebuie sa desfaci motorul. poate sa fie garnitura, dar poate sa fie si por in chiuloasa, si atunci este mai nasol; pe ce tester ai pus-o? lexia sau universal?
legat de problema electrica, probabil com-ul este zapacit, adica maneta de semnalizare/lumini. nou costa destul de mult, dar daca ai drum prin craiova incerc sa ti-o repar eu.
legat de problema electrica, probabil com-ul este zapacit, adica maneta de semnalizare/lumini. nou costa destul de mult, dar daca ai drum prin craiova incerc sa ti-o repar eu.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
radu-stefan scrie:am rezolvat treaba cu pozitiile, era o siguranta si un bec ars.
am pus-o pe tester si nu mai am nici o eroare. mecanicul zice ca totul merge bine.
DAR
1.ciudatenie tot electrica: daca am farurile pe auto, dupa ce pornesc motorul se aprind normal. semnalizare stanga si claxonul nu merge, iar daca dau dreapta imi stinge farurrile. daca e pe pozitie sau pe faruri normal merge tot cum trebuie. nu pot dezactiva farurile din automat, iar calculatorul de bord imi arata un consum mediu de 8.5% pe cand eu am facut calculul plin pe plin la 1000km si mi-a iesit consum de 6.4%.
2. tot imi fumega motorul, am scchimbat si turbo, am pus una din dezmembrare, proprietarul zice ca a mers fara probleme cu ea, avea un joc ff putin raddial, darr am consum alarmant de ulei, completez la 500km cu 2 l de ulei. ma gandesc ca sa reconditionez acest turbo, sa eleimin acest factor cu toate ca proprietarul tubinei se jura ca el nu a avut probleme cu uleiul(motorul lui zice ca avut 200.000 km)
3.la drum lung imi scade nivelul din rezervorul de la antigel, nu cu mult dar destul incat sa ma puna pe ganduri, adica la 1000km scade de la nivelul normal pana cand imi da alarma de completare cu lichid de racire. lichidul de racire nu este limpede, are un aspect tulbure, chiar am vazut ca 2 picaturi de ulei pe marginea vasului. sa am probleme cu garnitura de chiulasa?
Daca garnitura de chiulasa este dusa atunci de aici sa fie si consumul de ulei?
din ce cauxza imi consuma uleiul? motorul trage fara probleme, consum decent de motorina, nu da gaze in carterul motorului, chiar nu stiu ce sa cred.
1.com-ul dus.
din ce relatezi tu, pare a fi ceva de contacte prin el, insa nu-ti recomand sa-l desfaci daca nu ai suficienta pricepere in surubarit.
2.ciudatenie mare cu uleiul, pt ca daca scoate fum alb, inseamna ca nu-l arde si ca-l pierde pe undeva.
ai verificat vizual tot motorul, pe sub el?
3.pt nivelul de lichid, fa urmatoarea verificare: scoate capacul de plastic din stanga, cel care acopera rezervoarele de ulei lds si de lichid de racire.
in jurul capacului rezervorului de antigel, pe rezervor, pune o mana de praf, dar nu f fin. pamant normal e f bun.
da o tura cu jucaria, dar forteaz-o un pic, adica viteza pe la 100, dar in sprint.
daca e dusa garnitura de chiulasa, o sa-ti arunce lichidul afara din vas si daca nu pui acel pamant, n-o sa vezi ca arunca pe la capac, pt ca se evapora sau curge.
garnitura mai pote fi dusa si altfel, insa daca nu ai apa in ulei sau invers, inseamna ca numai asa poate fi dusa.
si daca e dusa, nu e mare filozofie de schimbat.
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
multumesc de raspunsuri!
treaba sta in felul urmator, dupa tot felul de teste si vizualizari( apropo, pe lexia nu se vede problema cu disparitia uleiului si a lichidului de racire, iar fara a face un drum lung nu-mi dadeam seama ca dispare) s-a ajuns la concluzia ca ar fi cel putin garnitura de chiulasa. o sa urmeze desfacerea motorului si in functie de ce minuni gasesc pe acolo o sa actionez in consecinta.
treaba cu com-ul nu ma deranjeaza ff tare in momentul de fata, mult mai important mi se pare sa fac motorul sa functioneze in parametri apoi vad ce fac si cu ala.
un manual pt C5 var I nu imi trimite nimeni?
treaba sta in felul urmator, dupa tot felul de teste si vizualizari( apropo, pe lexia nu se vede problema cu disparitia uleiului si a lichidului de racire, iar fara a face un drum lung nu-mi dadeam seama ca dispare) s-a ajuns la concluzia ca ar fi cel putin garnitura de chiulasa. o sa urmeze desfacerea motorului si in functie de ce minuni gasesc pe acolo o sa actionez in consecinta.
treaba cu com-ul nu ma deranjeaza ff tare in momentul de fata, mult mai important mi se pare sa fac motorul sa functioneze in parametri apoi vad ce fac si cu ala.
un manual pt C5 var I nu imi trimite nimeni?
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
am rezolvat problemele prim schimbarea garniturii de chiulasa, planat chiulasa, schimbat semeringuri supape si rodat supape, am schimbat si segmentii, distributia completa cu role cu tot, cureaua accesorii. motorul merge ff bine, nu mai am problemele cu consumul de ulei, totusi vad ca mai dispare apa din vas trebuie sa mai fac niste investigatii sa vad pe unde se pierde.
poate are legatura cu urmatoarea chestie, o sa vad dupa ce repar. am desccoperit ca nu-mi merge ventilatorul de la radiatorul de racire pe nici o treapta, am desfacut motorul si am descoperit ca erau carbunii uzati. trebuie sa-i schimb stie cineva de unde gasesc?
poate are legatura cu urmatoarea chestie, o sa vad dupa ce repar. am desccoperit ca nu-mi merge ventilatorul de la radiatorul de racire pe nici o treapta, am desfacut motorul si am descoperit ca erau carbunii uzati. trebuie sa-i schimb stie cineva de unde gasesc?
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Salutare, Radu ! Ma bucur ca ai rezolvat pana la urma si s-a dovedit ca nu e de vina turbina pe care ti-am dat-o !
Cat despre ventilatorul radiatorului, il am si pe acesta pe acasa si i-am facut candva o proba si era in stare de functionare buna;daca il vrei cumva iau legatura cu sotia si ti-l trimite, pt ca eu pana in nov. nu vin in tara.In ce priveste manualul pt C 5 I stiu ca l-am cautat cel de pe masina dar nu l-am mai gasit-oricum era in franceza.Nu stiu daca gasesc in romana, dar o sa caut pe net cand o sa am timp si iti trimit unul.Numai bine ! 


- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 593
- Membru din: Lun 19-Noi-2007 21:49
- Localitate: Falticeni-Suceava
- Masina: C 5 III Tourer, 2.0 HDI,163 cai, 2014
- 2: Ex : C 5 I și C 5 II
- 3: Tel : 0745.81.83.40
Ce sa-i faci, frate?Cred ca mai avem nevoie si de ceva divertisment pe forum, ca altfel de plictisim; de ce nu initiaza administratorul (administratorii) acestui forum si o rubrica "Funny" cum e pe PSA Club?
Cred ca ar fi o sursa inepuizabila de umor- negru, bineinteles cu acest coleg.Mai era o vorba- un obstacol, cum ar fi slabul antrenament al cerebelului-ca sa nu folosesc alt termen inadecvat, mai bine il ocolesti decat sa-l sari.Numai bine ! 


Radu cel mai bun lucru nu umbla dim meserias in meserias ia legatura cu Dom.Mugurel de la Pro-Motor Ramnicu Valce ca esti din zona si sunt super meseriasi ,apropo nu mai te lua de pe forum de la unul altul ca vb numai di me experienta.
Ashea marean continue sane uimilesti incomtinuare!!!






Am scris sa intelegi numai tu.







Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo