intr-un final am testat motorul 2.1 td de la xantia care a inceput sa faca trasnai cu lexia, si pe langa o gramada de erori intermitente care le-a luat cand am tot umblat eu pe la ea, are si o eroare permanenta si zice asa: "cam position senzor 2"
poate sa imi spuna cineva ce inseamna chestia asta, unde sa caut si ce sa ii fac?
eroare ecu xantia 2.1 td
Moderator: Echipa Tehnica
am mai studiat si eu si se pare ca nu exista senzorul de referinta pe axa. din pacate nu mai ramine decit sa bijbii pina afli de fapt la ce se refera. poate fi senzorul de pe volant sau cel de avans din pompa
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
6 e nr de aparitii al erorii, nu codul de eroare. mai sapa umpic si gaseste codul de eroare, trebuie sa fie ceva in forma P0xx sau P1xx
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
da, am elucidat. am facut rost de o alta pompa cu care nu mai da nici o eroare, pe care am conectat-o doar la ecu, mecanic nu am montat-o pe masina. sa videm zilele astea ce si cum, ca nu ma simt bine deloc. pana la urma acel senzor se afla in pompa, probabil pe capul hidraulic intre conductele de motorina de la injectoare. vom vedea cand ma voi apuca sa macelaresc 

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
am inchegat pompa, am bagat mufa, si am testat... nu mai da nici o eroare. pana aici e totul bine, dar maine cand o voi pune sus sper sa nu curga din ea.
uite si ceva poze cu bubele gasite in pompa de pe masina. mentionez ca de la pompa masinii am folosit doar jumatatea dinspre distributie pt ca acolo sunt niste reglaje si la cealalta era umblat, partea electrica cu electrovanele, si capul hidraulic. practic am pus de la pompa procurata doar partea din mijloc cumva, care regleaza avansul pt ca la mine asta era problema cea mare; piesulica aia, unde are forma aia tembela si zapacita, trebuia sa aibe filet si era bagata in rola aia mare... cred ca s-a slabit, s-a tot miscat acolo, s-a macinat pana s-a distrus, a batut in laterale de a blocat pistonul de la avans, iar mizeriile alea ce se vad pe carcasa de aluminiu sunt span si bucati din piesa aia. deci... teroare. in capul hidraulic nu am gasit nimic in neregula, era perfect, si de aia l-am pastrat pt ca macar stiu ca mergea; oricum, daca e vreo problema il pun pe celalalt, dar sper sa nu... recomand tuturor care au pompe dinastea electronice, si aud zgomote ciudate in ele, sa le demonteze instant sa vada ce se intampla acolo. mie cu cateva zile inainte sa crape detot a inceput sa trancane cand ii dadeam talpa, si ii trecea doar cand se incingea bine motorul. nu am mai apucat sa testez sa vad ce se intampla, pentru ca a crapat detot intre timp. pe deasupra, de cand am luat masina, cand o porneam si era rece, cam un minut nu regla cum trebuie avansul, deci clar... ea a tot dat semne, dar eu nu mi-am dat seama ce se intampla.

uite si ceva poze cu bubele gasite in pompa de pe masina. mentionez ca de la pompa masinii am folosit doar jumatatea dinspre distributie pt ca acolo sunt niste reglaje si la cealalta era umblat, partea electrica cu electrovanele, si capul hidraulic. practic am pus de la pompa procurata doar partea din mijloc cumva, care regleaza avansul pt ca la mine asta era problema cea mare; piesulica aia, unde are forma aia tembela si zapacita, trebuia sa aibe filet si era bagata in rola aia mare... cred ca s-a slabit, s-a tot miscat acolo, s-a macinat pana s-a distrus, a batut in laterale de a blocat pistonul de la avans, iar mizeriile alea ce se vad pe carcasa de aluminiu sunt span si bucati din piesa aia. deci... teroare. in capul hidraulic nu am gasit nimic in neregula, era perfect, si de aia l-am pastrat pt ca macar stiu ca mergea; oricum, daca e vreo problema il pun pe celalalt, dar sper sa nu... recomand tuturor care au pompe dinastea electronice, si aud zgomote ciudate in ele, sa le demonteze instant sa vada ce se intampla acolo. mie cu cateva zile inainte sa crape detot a inceput sa trancane cand ii dadeam talpa, si ii trecea doar cand se incingea bine motorul. nu am mai apucat sa testez sa vad ce se intampla, pentru ca a crapat detot intre timp. pe deasupra, de cand am luat masina, cand o porneam si era rece, cam un minut nu regla cum trebuie avansul, deci clar... ea a tot dat semne, dar eu nu mi-am dat seama ce se intampla.




- robistan25
- pasionat
- Mesaje: 537
- Membru din: Lun 13-Aug-2007 22:09
- Localitate: Ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot