Ca sa incep direct, am si eu un citroen BX 17 din 1987, versiunea cu ace pe bord nu cu tamburul acela pe post de chilometraj. Si asi avea o problema sau chiar doua. Masina nu a mai fost pornita de vreo 2 ani, a avut un retur de la telescoapele pe fata rupt, le-am inlocuit pe amandoua cu altele noi, am complectat cu ulei LHM: 1 -fata masinii este rigida, nu amortizeaza cum trebuie, masina se ridica si coboara la toate treptele de pe maneta.
2 - Masina coboara ffoarte repede dupa ce opresc motorul, in 15-20 minute.
In rest masina ii exceptionala, nu am nici un repros.
Please help
Thank You
Fata rigida - pica fffoarte repede
Moderator: Echipa Tehnica
Fata rigida - pica fffoarte repede
BX 1.7d 1985-1987
eu le-am schimbat ca erau vechi si coapte si mi s-o rupt un furtun de la unu. ideea e masina seridica repede cand o pornesc, dar dupa ce e oprita pica in 20 min.I-am schimbat pompade frana, adica aia pe care apasa pedala, ca mi-a curs ulei in masina pe langa pedala si acuma cand apas frana face un ssit. Sa fie de la pompa de frana sa nu mai stea sus, dupa ce o opresc. Iar partea cu rigiditatea am inteles ca e de la sfere, oricum ma duc maine sa le incarc si o sa vad ce e diferit.
BX 1.7d 1985-1987
Am incarcat toate sferele. Imediat s-a simtit diferenta, masina nu mai era rigida. Am cumparat membrana pt pompa de frana. am schimbat si pompa. ACUMA PROBLEMA E CA IMI PICA FATA, LA MASINA!!!! dupa ce opresc motorul la 1 minut pica fata. Pompa de frana are un surub bagat acolo unde trebuia sa fie aerisitorul (asa a fost din totdeauna). Surubul(aerisitorul) e in partea de sus. Asa trebuia sau am pus-o invers??
P.S. Nu am aerisit franele dupa ce am schimbat pompa.
P.S Acuma nu mai sasaie frana si nici pompa hidraulica deabia o mai aud, foarte rar.
Pls HELP.
P.S. Nu am aerisit franele dupa ce am schimbat pompa.
P.S Acuma nu mai sasaie frana si nici pompa hidraulica deabia o mai aud, foarte rar.
Pls HELP.
BX 1.7d 1985-1987
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
franele trebuie aerisite, asta e clar; daca pica fata repede, ai 2 posibilitati: ori corectorul pierde mult, ceea ce nu prea cred, ori vreun telescop din fata sau chiar ambele pierd presiune destul de mult. poti verifica asta scotand colectorul de retur din fiecare, iar daca iese ulei mult pe acolo este clar ca e uzat...
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO