In timp ce rulam s-a aprins timp de aprox 1 secunda martorul autodiagnostic motor (conform manualului, indica un "incident de functionare al sistemului de injectie, aprindere sau antipoluare").
Concomitent cu aprinderea martorului, am simtit o pierdere de putere (ca si cum as fi intrat in frana de motor).
De fapt pierderea de putere m-a facut sa ma uit pe bord si sa constat "grozavia".
Incidentul s-a petrecut aprox la km 70 dintr-un drum de 350 km, a durat cca o secunda, dupa care totul a revenit la normal, restul drumului desfasurandu-se fara alte evenimente.
E prima oara (in cca 1 an si 8 luni) cand am "onoarea" sa fac cunostinta cu martorul respectiv.
Extra info: rulam cu cca 100-110 km/h, in accelerare usoara, cu AC + faza scurta si Radio CD-ul pornite. Benzina OMV Super 100.
Am dat telefon la ATS-receptie, explicatia primita: cel mai probabil incidentul a fost cauzat de o impuritate in benzina,
iar din cauza ca nu este o problema permanenta (martorul neramanand aprins), nu e necesar sa ma duc la service.
Mi s-a spus ca pt. un incident din acesta nu se memoreaza un cod de eroare. Asa sa fie oare?
Later edit:
Am gasit ceva aparent similar aici (tot 1.4i 8v): http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... hp?t=33197
suspectul principal fiind bobina de inductie (asta daca nu-i vreo problema Y2k6
