Am si eu o problema ce ma macina de ceva vreme la AX-ul meu diesel, probleme legate de frana fata, ramane putin blocata cand merg cu ea mai mult, dar cand este rece nu ramane blocata, adica daca o pornesc si merg 10-20 minute prin oras si tot pun frane merge lin dupa ce iau piciorul de pe pedala de frana.Masina cand este rece lucreaza la o turatie mai crescuta, iar cand se incalzeste ii scade turatia si ramane constanta, s-ar putea sa fie din cauza turatie sa nu mai faca presiune pompa de vacum in servo frana, sau care ar putea fi cauza.
Daca ma poate ajuta cineva cu lamuriri a-si fi recunoscator.
Frane fata semi blocate
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Frane fata semi blocate
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003
din cate stiu eu cand sa dus pompa de vacuum se intareste pedala , in nici un caz nu ramane blocata , verifica etrierii , mie imi ramanea un etrier pe spate blocat cand era rece , iar cand se incalzea isi dadea drumu , am descoperit ca era din cauza franei de mana ( masina este un pug 405 )
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Mie imi ramane putin infranata doar fata, pe spate fiind totul nou, cilindri, saboti, cabluri frana de mana merge lin, se invart rotile usor.Dar pe fata am schimbat garniturile la pistonase pe ambele parti, si garniturile la ghiduri(cele pe care lucreaza etrierele) pistonasul de la etrier se impinge usor, cand apas pedala de frana revine la loc cand este luat piciorul de pe frana.Lichidul de frana este schimbat recent, si inainte de a schimba lichidul si toate pe spate tot asa mergea dupa un anumit timp, infranata fata.Infranare se simte doar la plecarile de la semafoare si cand pui frana si dai drumul la pedala nu are o oprire lina, sau daca este intr-o rampa lina nu o ia inapoi.
Mai astept raspunsuri.Multumesc anticipat.
Mai astept raspunsuri.Multumesc anticipat.
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu cred ca rezista vaselina siliconica. Mai dgraba suspectez ceva vaselina de inalta temperatura cu adaos de cupru. Dar mai bine sa-l lasam pe JOY sa desluseasca misterul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Este o pasta care rezista intre -30 si +1100 de grade, adica asa scrie pe tub care are vreo 200ml, dar din pacate nu i-am retinut denumire.O sa-i fac o poza cat de curand si o voi posta.
Si problema cu frana tot nu i-am dat de cap, tot merge infranata un pic de tot, dar nu ca pana sa-i ung glisierele, adica mai putin.Cineva imi zicea ca trebuie sa-i fac ceva reglaj la pompa de frana, o fi avand legatura cu tija aceea de la pompa de servo frana care am vazut ca ar avea niste piulite in capat, sa fie vreun reglaj de facut, sau poate sa fie o problema din pompa de servo frana sau cea de vacum?Cine poate sa-mi spuna daca s-a intalnit cu asa ceva il astept sa ma lumineze.
Si problema cu frana tot nu i-am dat de cap, tot merge infranata un pic de tot, dar nu ca pana sa-i ung glisierele, adica mai putin.Cineva imi zicea ca trebuie sa-i fac ceva reglaj la pompa de frana, o fi avand legatura cu tija aceea de la pompa de servo frana care am vazut ca ar avea niste piulite in capat, sa fie vreun reglaj de facut, sau poate sa fie o problema din pompa de servo frana sau cea de vacum?Cine poate sa-mi spuna daca s-a intalnit cu asa ceva il astept sa ma lumineze.
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003
In mod cert trebuie sa ai un joc intre tija pedalei si pompa de frana. Daca mai tii minte la Oltcit, jocul ala se regla din contactul de frana. :P Sigur ai ceva similar si aici. Verifica daca ai joc la pedala. Apasa cu mana pe ea si o sa simti daca merge putin in gol sau nu.
Sau cred ca mai e posibil sa nu iti apese tija de la servo fix pe mijlocul pistonasului din pompa. Daca nu isi fac cursa de revenire completa pistonasele din pompa, nu se descarca complet presiunea din instalatier, prin supape. 


Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
-
- pasionat
- Mesaje: 272
- Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO