Mesajde vitalix » Vin 10-Iun-2011 08:48
Multumesc pentru raspuns.
Aveam capacul de deasupra crapat, chiar daca era lipit cu poxipol - tot curgea motorina, plus ca si tubuletele laterale erau rupte si furtunele originale nu se prindeau si aveam niste furtune improvizate.
L-am luat din dezmembrari de pe un peugeot 406 si am dat 200 ron pe el. Are id-ul piesepeugeot406, poate mai are.
Am verificat inainte de a-l cumpara si am vazut ca este identic cu ce am pe Xsara , dar cand sa-l schimb am descoperit ca la Xsara mai are si senzorul ala.
Nu stiu cum sa fac. Pe de o parte e bine cu capacel-ul ala, ca poti da drumul la apa adunata la fundul vasului de filtru, pe de alta parte e bine si cu senzor (daca mai functioneaza) ca sa ma avertizeze cand s-a atins nivelul maxim admis de apa in vas. Inca nu am aflat cum pot fi avertizat de asta, dar presupun ca ar trebui sa am un martor pe bord.