Engine Management System Faulty
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Engine Management System Faulty
Buna seara. Sunt de cateva luni posesorul unui Citroen C5 III, 2.0 HDI, motor DW10BTED4 cu FAP, an 2008, achizitionat second. Pana acum aproximativ o luna totul super - masina visurilor mele, insa au aparut ceva avertismente (menite probabil sa ma trezeasca din visare). Pe scurt, pentru a nu plictisi chiar de la primul post:
- Depolltion system faulty - doar avertisment in bord fara nici un alt simptom - scadere de putere sau orice altceva. Cum sunt genul stresat de becurile din bord, am zis sa nu o las sa se invecheasca, prin urmare tester, - P0088 impreuna cu frate'su P0087 - concluzie mecanic regulator presiune pompa injectie - deci schimbat piesa cu pricina.
Bonus de la mine - dupa ce am mai studiat forumuri si indicatii pretioase din Backup - vizita la reprezentanta si facut update de soft.
- Totul excelent, pana acum cateva zile cand pur si simplu s-a pornit Engine Management System Faulty cu aceleasi simptome ca si eroarea precedenta, adica fix nici un simptom, mai putin becul galben.
Vreau sa mai amintesc ca in momentul la care am primit masina, tot datorita voua, pasionatilor de pe acest forum, am fost in reprezentanta la un test general ca sa zic asa, in plus verificat FAP - totul brici - si completat cu Eolys (asta acum aproximativ 8000 km).
Stiu ca sunteti departe de mama Omida si pe masura ce vor mai aparea noutati voi completa, insa cine stie, poate cineva, in vreo imprejurare... Am mai vazut eroarea aparuta la doi colegi de pe forum insa la motoare pe benzina, de aia mi-am si permis sa deschid un topic nou.
- Depolltion system faulty - doar avertisment in bord fara nici un alt simptom - scadere de putere sau orice altceva. Cum sunt genul stresat de becurile din bord, am zis sa nu o las sa se invecheasca, prin urmare tester, - P0088 impreuna cu frate'su P0087 - concluzie mecanic regulator presiune pompa injectie - deci schimbat piesa cu pricina.
Bonus de la mine - dupa ce am mai studiat forumuri si indicatii pretioase din Backup - vizita la reprezentanta si facut update de soft.
- Totul excelent, pana acum cateva zile cand pur si simplu s-a pornit Engine Management System Faulty cu aceleasi simptome ca si eroarea precedenta, adica fix nici un simptom, mai putin becul galben.
Vreau sa mai amintesc ca in momentul la care am primit masina, tot datorita voua, pasionatilor de pe acest forum, am fost in reprezentanta la un test general ca sa zic asa, in plus verificat FAP - totul brici - si completat cu Eolys (asta acum aproximativ 8000 km).
Stiu ca sunteti departe de mama Omida si pe masura ce vor mai aparea noutati voi completa, insa cine stie, poate cineva, in vreo imprejurare... Am mai vazut eroarea aparuta la doi colegi de pe forum insa la motoare pe benzina, de aia mi-am si permis sa deschid un topic nou.
ai cumva si navigatie si/sau cutie automata? eu am avut asa ceva pe motor benzina acum un an insa problema s-a rezolvat de la sine si nu a lasat erori in calculator ca sa stiu de ce a aparut. Intreb pt ca si colegul care a mai avut asa ceva avea tot motor pe benzina+navigatie+cutie automata din ce am retinut (si ma gandesc ca mesajul este specific pt o astfel de combinatie)...
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Chestia referitoare la EGR e intre prioritati, chiar pe primul loc. Masina are in jur de 150.000 insa Dumnezeu cu mila, fiind second, iar in povesti cu mosi, doctori, plimbat catei, nu cred de ceva vreme.
Tocmai vin de la tester (general, nu Lexia) si au aparut noutati, sa le zicem P, respectiv 0094, 2131 si 1607.
In plus, tocmai mi-a spus mecanicul ca a facut un test de injectoare si se pare ca doua dau ceva mai mult pe retur.
Sa imi schimb prioritatile? Injectoare 1, EGR 2?
Tocmai vin de la tester (general, nu Lexia) si au aparut noutati, sa le zicem P, respectiv 0094, 2131 si 1607.
In plus, tocmai mi-a spus mecanicul ca a facut un test de injectoare si se pare ca doua dau ceva mai mult pe retur.
Sa imi schimb prioritatile? Injectoare 1, EGR 2?
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Iti multumesc foarte mult pentru raspuns.
Asa m-am decis sa fac si eu, adica sa curat EGR. Masina nu scoate fir de fum, merge intins, trage, parca nici eu nu m-as baga la injectoare pentru un bec in bord, fie el si galben. Despre coduri am citit si eu in Citro Backup sa vad ce face fiecare, insa departe de mine sa am pretentii de a fi vreun priceput, si am zis ca e normal sa postez toate datele pe care le am si eu daca am cerut ajutorul, poate combinatia de coduri spune ceva celor experimentati.
Despre EGR, poate suna aiurea, nu prea am idee ce ar trebui sa desfac - adica partea din fata (privind spre motor) unde (banuiesc din cauza furtunasului de vacuum) ca se afla o clapeta si care ale legatura cu galeria de admisie sau partea din spate a motorului, spre habitaclu, unde am vazut ca se mai afla niste chestii botezate tot EGR prin program insa care par mai inspaimantatoare dat fiind faptul ca au legaturi cu circuitul de racire.
Asa m-am decis sa fac si eu, adica sa curat EGR. Masina nu scoate fir de fum, merge intins, trage, parca nici eu nu m-as baga la injectoare pentru un bec in bord, fie el si galben. Despre coduri am citit si eu in Citro Backup sa vad ce face fiecare, insa departe de mine sa am pretentii de a fi vreun priceput, si am zis ca e normal sa postez toate datele pe care le am si eu daca am cerut ajutorul, poate combinatia de coduri spune ceva celor experimentati.
Despre EGR, poate suna aiurea, nu prea am idee ce ar trebui sa desfac - adica partea din fata (privind spre motor) unde (banuiesc din cauza furtunasului de vacuum) ca se afla o clapeta si care ale legatura cu galeria de admisie sau partea din spate a motorului, spre habitaclu, unde am vazut ca se mai afla niste chestii botezate tot EGR prin program insa care par mai inspaimantatoare dat fiind faptul ca au legaturi cu circuitul de racire.
io as zice intii sa pui Lexia, nu un tester oarecare. ai mult mai multe sanse sa afli exact ce are masina. iar la EGR asigura-te ca mecanicul ala stie sa il si adune inapoi in cutiuta lui, ca altfel unu nou e scump
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Fara a reusi sa remediez ceva la masina, am fost nevoit sa fac un drum de aproximativ 4.000 km. Eroarea a aparut de cateva ori, si am putut observa urmatoarele:
- aparent, aparitia mesajului nu are nici o urmare in functionarea masinii. Acum la drum intins am constatat insa ca dupa aparitia erorii masina creste greu in ture si trage ceva mai greu in vitezele superioare (nu stiu cum sa explic exact parca pierde cativa cai, simte dealul ca sa spun asa).
- la aparitia erorii se decupleaza pilotul automat,
- cu toate ca avertismentul cu motorul galben nu dispare de pe bord, sunt momente destul de lungi in care masina isi revine, trage cum trebuie si pilotul poate fi cuplat,
- ca fapt divers, am condus vreo 500 km noaptea, pe racoare (cam 16 gr), si eroarea nu a aparut nici o secunda,
- dupa oprirea / repornirea masinii eroarea ramane sau nu memorata dupa bunul sau plac.
Maximul erorii, daca pot sa spun asa, a fost atins insa acum cateva zile, cand la un plecat poate mai sportiv de la semafor, a aparut eroarea insa impreuna cu ea au aparut fugitiv o gramada de alte erori (cat am putut sa observ):s-au aprins avertizarile de ESP, ABS, frana de mana, iar pe ecran au aparut o gramada de texte, unul dupa altul Depollution..., Engine... si poate si altele pe care nu le-am observat. Rezultat final - SERVICE aprins - motor oprit. Fiind in intersectie, nu am avut de ales, am dat la automat, masina a luat-o firesc la sfert fara nici un mesaj de eroare nici pe bord, nici pe CHECK si functioneaza asa si in zilele noastre, adica bine si fara erori.
Am aflat ca mecanicul nu a schimbat regulatorul de presiune de pe pompa ci numai l-a curatat cu oarece ultrasunete.
Din pacate nu am reusit sa ajung la nici un tester in ultima perioada si nici de vreo Lexia prin zona nu am cunostinta.
- aparent, aparitia mesajului nu are nici o urmare in functionarea masinii. Acum la drum intins am constatat insa ca dupa aparitia erorii masina creste greu in ture si trage ceva mai greu in vitezele superioare (nu stiu cum sa explic exact parca pierde cativa cai, simte dealul ca sa spun asa).
- la aparitia erorii se decupleaza pilotul automat,
- cu toate ca avertismentul cu motorul galben nu dispare de pe bord, sunt momente destul de lungi in care masina isi revine, trage cum trebuie si pilotul poate fi cuplat,
- ca fapt divers, am condus vreo 500 km noaptea, pe racoare (cam 16 gr), si eroarea nu a aparut nici o secunda,
- dupa oprirea / repornirea masinii eroarea ramane sau nu memorata dupa bunul sau plac.
Maximul erorii, daca pot sa spun asa, a fost atins insa acum cateva zile, cand la un plecat poate mai sportiv de la semafor, a aparut eroarea insa impreuna cu ea au aparut fugitiv o gramada de alte erori (cat am putut sa observ):s-au aprins avertizarile de ESP, ABS, frana de mana, iar pe ecran au aparut o gramada de texte, unul dupa altul Depollution..., Engine... si poate si altele pe care nu le-am observat. Rezultat final - SERVICE aprins - motor oprit. Fiind in intersectie, nu am avut de ales, am dat la automat, masina a luat-o firesc la sfert fara nici un mesaj de eroare nici pe bord, nici pe CHECK si functioneaza asa si in zilele noastre, adica bine si fara erori.
Am aflat ca mecanicul nu a schimbat regulatorul de presiune de pe pompa ci numai l-a curatat cu oarece ultrasunete.
Din pacate nu am reusit sa ajung la nici un tester in ultima perioada si nici de vreo Lexia prin zona nu am cunostinta.
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
stiu ca alarma care apare la tine e pe filtru de particole, ca si la mine apare si dispare si am testato cu alarma aparutacu lexia a spus sa schimb senzorul ,dar de atunci am spalat cu apa filtru si alarma a disparut (motorul mergea perfect cu alarma) ,dar sa nu mergi niciodata cu motorul subturat ca se infunda filtru de particole si apare alarma si trebuie putin fugarita cu turatia peste 3500 rotati in treapta mica.pentru lamuriri 0744482293/0766734944.
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Salut. Ma bucur ca nu a fost uitat postul meu, mai ales ca problema inca nu e chiar rezolvata. Spun ca nu e chiar rezolvata pentru ca, desi nu a mai aparut de ceva vreme, simt eu ca eroarea e acolo si asteapta momentul sa se manifeste. Ultima oara cand a aparut urcam pe un munte ceva mai abrupt, si am fortat putin in rampa. Atunci a aparut eroarea. Pe Lexia e P0094, eroare fugitiva (parca asa se cheama, in mod sigur nu e eroare permanenta). A fost stearsa cu Lexia si de atunci nu a mai aparut (sunt cateva luni de atunci). Insa repet, credinta mea e ca eroarea a disparut momentan insa cauza nu a fost indepartata.
Cred in continuare ca eroarea este in legatura cu regulatorul de presiune, pentru ca dupa ce fostul mecanic a reparat prin curatare piesa si nu prin inlocuire s-a schimbat erorile din P0087 (parca) in P0094 (eroarea actuala), ambele erori avand legatura cu piesa pe care o suspectez. Ca sa am eu chestia asta (care poate fi gresita de altfel) foarte adanc intiparita in cap, pe Citdiag la mesajul asta de eroare este dat ca remediu schimbarea regulatorului.
Voi tine cont si de sfatul tau, in situatia in care eroarea va persista dupa ce voi schimba regulatorul de presiune de pe pompa (ceea ce sincer sper sa nu se intample). Piesa o am, nu am avut insa timpul necesar sa ma ocup de schimbarea ei.
Multumesc si pentru sfatul de a nu subtura masina. E foarte, foarte, foarte, just ce spui. Am facut aseara la un drum mai lung un pic de "forja" dupa cum ai sugerat si chiar se simte mai bine masina dupa.
In momentul in care voi fi sigur 100% ca am rezolvat problema voi face publica solutia pe forum, insa nu voi ezita sa cer indrumare pe parcurs sau sa scriu despre pasii care cred ca au dus la rezolvarea unei probleme. Oricum, orice sfat este mai mult decat binevenit.
Respect,
Cred in continuare ca eroarea este in legatura cu regulatorul de presiune, pentru ca dupa ce fostul mecanic a reparat prin curatare piesa si nu prin inlocuire s-a schimbat erorile din P0087 (parca) in P0094 (eroarea actuala), ambele erori avand legatura cu piesa pe care o suspectez. Ca sa am eu chestia asta (care poate fi gresita de altfel) foarte adanc intiparita in cap, pe Citdiag la mesajul asta de eroare este dat ca remediu schimbarea regulatorului.
Voi tine cont si de sfatul tau, in situatia in care eroarea va persista dupa ce voi schimba regulatorul de presiune de pe pompa (ceea ce sincer sper sa nu se intample). Piesa o am, nu am avut insa timpul necesar sa ma ocup de schimbarea ei.
Multumesc si pentru sfatul de a nu subtura masina. E foarte, foarte, foarte, just ce spui. Am facut aseara la un drum mai lung un pic de "forja" dupa cum ai sugerat si chiar se simte mai bine masina dupa.
In momentul in care voi fi sigur 100% ca am rezolvat problema voi face publica solutia pe forum, insa nu voi ezita sa cer indrumare pe parcurs sau sa scriu despre pasii care cred ca au dus la rezolvarea unei probleme. Oricum, orice sfat este mai mult decat binevenit.
Respect,
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Acelasi mesaj l-am primit si eu deseori pe primul c5, la care nu am filtru de particule.
Acest mesaj are 5 mii de cauze probabile, iar faptul ca nu ai niciun alt simptom, ar trebui sa te faca sa fii f linistit.
Eu am avut un experiment f urat cu cei de la Champion Bucuresti, care au incercat sa-mi bage pe gat acelasi regulator de care vorbesti tu, pt o suma destul de mare.
Evident ca am refuzat, pt ca nici eu nu aveam niciun alt simptom.
Masina atunci avea vreo 150 miikm.
Acum masina are 350 mii si nu am schimbat nicio piesa de acest gen, desi mai apare acel mesaj din cand in cand si pe care-l sterg cu lexia.
Apoi, in timp, am observat ca eroarea aparea in cateva situatii:
-atunci cand alimentam de la lukoil, unde am inteles ca motorina ar avea un continut mare de parafina;
-atunci cand porneam motorul si nu o lua din prima(s-a intamplat doar de doua ori si nu sunt convins ca am tinut bine cheia in contact :P )
-atunci cand opream motorul si imi facea autoaprindere(stiu ca e un termen specific benzinarelor, dar de cateva ori, luam cheia din contact si motorul continua sa mai dea cateva ture)
Eu sunt convins ca atunci cand nu apare niciun simptom, este ceva de la calitatea amestecului sau managementul opririi si pornirii.
Acest mesaj are 5 mii de cauze probabile, iar faptul ca nu ai niciun alt simptom, ar trebui sa te faca sa fii f linistit.
Eu am avut un experiment f urat cu cei de la Champion Bucuresti, care au incercat sa-mi bage pe gat acelasi regulator de care vorbesti tu, pt o suma destul de mare.
Evident ca am refuzat, pt ca nici eu nu aveam niciun alt simptom.
Masina atunci avea vreo 150 miikm.
Acum masina are 350 mii si nu am schimbat nicio piesa de acest gen, desi mai apare acel mesaj din cand in cand si pe care-l sterg cu lexia.
Apoi, in timp, am observat ca eroarea aparea in cateva situatii:
-atunci cand alimentam de la lukoil, unde am inteles ca motorina ar avea un continut mare de parafina;
-atunci cand porneam motorul si nu o lua din prima(s-a intamplat doar de doua ori si nu sunt convins ca am tinut bine cheia in contact :P )
-atunci cand opream motorul si imi facea autoaprindere(stiu ca e un termen specific benzinarelor, dar de cateva ori, luam cheia din contact si motorul continua sa mai dea cateva ture)
Eu sunt convins ca atunci cand nu apare niciun simptom, este ceva de la calitatea amestecului sau managementul opririi si pornirii.
-
- simpatizant
- Mesaje: 30
- Membru din: Vin 18-Feb-2011 00:00
- Localitate: Botosani
Pai eu am apucat sa iau regulatorul (de, am fost mai usor de convins), insa tot aman sa-l pun exact din motivul pe care il spui tu - nu ma deranjeaza masina. Probabil, la un moment dat il voi schimba (ma tot incurc cu el prin torpedo) insa momentul respectiv e chiar greu de anticipat in momentul asta.
M-ai pus pe ganduri cu Lukoil-ul. Cu toate ca eu stiam ca tine, daca stau sa ma gandesc, ultima oara cand a facut figuri eram "plin" cu Ecto.
M-ai pus pe ganduri cu Lukoil-ul. Cu toate ca eu stiam ca tine, daca stau sa ma gandesc, ultima oara cand a facut figuri eram "plin" cu Ecto.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats