THUNDER77: Citroen Xantia, 1996, 1.8i-16v, 110 CP

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 06-Iul-2011 23:11

iti dai seama ca nu mai stiu ce ti-am zis data trecuta, dar orice ti-am zis a reflectat reactia din momentul acela. Sa pui scuza pentru bordul ala "se poate opri daca am chef" e de acelasi nivel cu "mi-am pus filtru de habitaclu dar oricum merg cu geamurile deschise", respectiv fara sens. Eu sunt convins ca daca facem un chestionar in legatura cu bordul tau pe care intrebam oamenii daca bordul li se pare 1. frumos si 2 urat punctul 2 o sa castige detasat. De ce? pentru ca o dai in kitsch.

Tu incerci sa aduci modificari doar sa fie modificat. Eu te inteleg ca vrei ceva diferit, dar cred ca ai pornit pe o cale gresita. Uite, ca sa iti dau o idee, pune faruri morette. Atunci intr-adevar va fi o xantia deosebita pentru ca nu sunt prea multe asa. Ce faci tu acum ar trebui interzis prin lege :(
"If in doubt, flat out!"

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 06-Iul-2011 23:15

hai ca acuma daca tot am inceput...
uita-te la poza din interior cu codul de pornire, controalele de ac si locul de cd player... ai facut mare parte in imitatie de fibra de carbon. ok. In jurul butoanelor de ac ai vopsit rama argintie. Pai daca rama aceea e argintie, nu ar trebui sa fie argintie si rama care inconjoara butoanul de pornire ac, dezaburire, avarii si ceasul? Totusi, un pic de consecventa...
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Mie 06-Iul-2011 23:45

ai dat cu ceva solutie "cromul" de pe bandoul de la usa? :) sau il ai asa lucios de la bun inceput? din cate am vazut...cu timpul se cam duce luciul. :cry:

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 07-Iul-2011 17:52

mbc scrie:hai ca acuma daca tot am inceput...
uita-te la poza din interior cu codul de pornire, controalele de ac si locul de cd player... ai facut mare parte in imitatie de fibra de carbon. ok. In jurul butoanelor de ac ai vopsit rama argintie. Pai daca rama aceea e argintie, nu ar trebui sa fie argintie si rama care inconjoara butoanul de pornire ac, dezaburire, avarii si ceasul? Totusi, un pic de consecventa...


Poate am dat-o un pic in bara cu cromajul ( nu vopsea ) de la comanda pentru ventilatie dar in mod sigur nu puteam butoanele de care spui tu din simplu motiv ca arata ca dracu' si iesea in "tabla de sah"....Partea din spatele volanului este in folie "carbon" , era logic sa se continue si pe consola centrala , nu crezi ? Cat despre iluminarea bordului , raman la solutia mea pana voi gasi unul mai destept ca mine sa imi puna LED-uri suficiente cat sa dea o iluminare buna "back light" si in alta culoare decat verdele palid al bordului de X1....La faza cu kitsch-ul.....arata-mi si mie unde e facut ? Chiar m-ai facut curios aici......Poate daca puneam "Nike" pe luneta si diverse sticker-e pe laterala masinii impreuna cu "badi chituri" era mai bine nu ? Stiu si eu de cei de la Morette si elementele de tuning care le scot pentru Xantia insa , la fel de bine , le cunosc si preturile care sunt extrem de mari si , in concluzie , nu merita investitia in asa ceva in conditiile in care cu banii pe un set de faruri si un body kit Morette iti iei o Activa de piese......In fine...nu mai continui cearta cu tine pe masina mea...Multumesc de aprecieri si critici oricum , numai bine !

Bereczy_sandor Cromul bandoului de pe usa dreapta fata este autocolant cromat , si este pus in locul celui vechi pe care l-am dat jos din cauza erodarii cromului original sub aparatoarea de plastic . Peste cel m\pus de mine nu mai e nici strat de protectie de plastic ca cel original....Deocamdata este facuta doar usa dreapta fata , intrucat nu sunt decis daca sa vopsesc bandourile si barile in culoarea masinii sau sa le refac ornamentele cromate si sa redau luciul plasticului negru . Daca aleg sa vopsesc bandourile , ornamentele vor disparea iar spatiul care ramane in bandouri va fi adus la nivel si vopsit .
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 07-Iul-2011 18:15

daca era nike pe geam sau ceva nici nu ma mai oboseam sa iti zic ceva, pentru ca de la un moment dat e irecuperabila faza.

Da, stiu verdele palid al xantiei dupa cum stiu si verdele palid al bx-ului (cam acelasi lucru) si mi se pare OK. Adica nu exceleaza, dar nici nu o e teribil de rau.

Intre leduri si becuri exista o mare diferenta, diferenta care tine de design. Becul are o lumina omnidirectionala. Led-urile normale au o lumina unidirectionala. Acesta este motivul pentru care, de exemplu, la numerele de inmatriculare e o prostie sa pui leduri in loc de becuri. Unele borduri sunt ok cu ledurile altele nu prea. Tind sa cred ca xantia nu prea.

Am asa o mica tristete ca nu mi-am luat xantia pentru ca atunci ma bagam la creatie cu ea. Asa, c5-ul imi place prea mult si nu pot sa il modific.

Bandourile alea laterale se gasesc sa le inlocuiesti cu totul. Eu asa as face.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Joi 07-Iul-2011 21:23

Mie unul nu imi place verdele palid.....la un moment dat , noaptea , din cauza oboselii incepi sa nu mai destingi bine aparatele de bord si e o chestie enervanta pentru ca sunt obisnuit sa monitorizez in permanenta bordul masinii mele.....Bandourile nu stiu cat m-ar costa second hand si nu stiu nici cat costa cele noi....insa la cele second , la marea majoritate , intalnesti aceeasi problema ca la mine : cromul oxidat , deci clar nu merita . In ceea ce priveste bandourile noi nu stiu unde as putea gasi si cred ca la pret ar fi destul de scumpe , deci iar nu merita.....Voi alege solutia de compromis care am enuntat-o mai sus...ramane sa decid...Iar in ceea ce priveste bordul , ca sa revin la "kitsch"-ul meu , este posibil ca luna viitoare sa va fac o surpriza daca nu cel tarziu in septembrie :wink:....atunci chiar va fi ceva unic pe Xantia . Pana atunci incerc sa strang banii necesari pentru investitie , documentatia si rabdarea necesara.....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Vin 08-Iul-2011 00:35

In legatura cu vopsitul nu vreau sa te opresc, poate este posibil sa vopsesti bandourile intrun mod care sa tina. Dar din cate am vazut, si am auzit, nu prea iese cand vopsesti partile de plastic a masinii, dupa un timp vopseaua sare jos de pe ornamente (sigur ai observat asta la alte masini prin orasul tau...cand are bara de plastic si este vopsita ca .... si vopseaua sare jos in mai multe locuri) Daca totusi decizi sa le vopsesti, astept parerea si observatiile! :D

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 08-Iul-2011 15:59

O sa te tin la curent ce si cum fac , fii pe pace....La masinile la care te referi tu vopseaua e data fara cap , adica doar curata plasticul si degresat si aruncat cu vopseaua pe el......Daca ma hotarasc sa vopsesc bandourile voi cere ajutorul unui profesionist ca sa nu imi bat jos , nici de banii mei nici de munca omului :wink:
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 13-Iul-2011 15:06

OPS!!! N-am mai intrat de ceva timp pe aici si am cam ramas in urma...Ma avd nevoit sa raspund... :D

mbc - THUNDER77 este intr-o faza intermediara cu modificarile...Eu am stat mai mult de vorba cu el...Deocamdata incearca diverse solutii si care ii plac raman, care nu, vor fi modificate/inlocuite. Nu are sens sa ne apucam sa-l criticam!!! Chiar e laudabil faptul ca a avut rabdarea sa ne arate ce a mesterit pe la masina lui...Multi dintre noi nu prea o facem si e urat...Eu de exemplu nu prea stiu cum arata masinile multora de aici de pe forum, care nu au fost asa de darnici cu pozele si cu descrierile...
Eu am pus ceva poze cu masina mea si cu modificarile/imbunatatirile (minore) pe care le-am facut la ea, dar in ultimul timp, datorita faptului ca nu prea am mai avut bani, nu prea am mai facut nimic pe la ea. Asa ca nu prea mai am ce prezenta....
.......................
La bordul Xantiei lui THUNDER, rama aia cromata a ramas de la modificarile anterioare. Personal as imbraca-o tot in folie-imitatie de fibra de carbon, ca sa fie tot bordul de la un cap la altul in acelasi material...Dar probabil o va face...Probabil ca nu a mai avut timp omul...Na...
......................
Kit-ul Morette e scump de te enervezi instantaneu...Baietii discuta numai de 300...500...1000 euro pt. fiecare componenta a Kitului...Nu are sens o asemenea investitie!!! Si nici nu ai de unde sa gasesti second ca la BX...unde mai gasesti cate un Kit de faruri uitat prin vre-un garaj...Xantia abia de vre-o 2 ani au inceput sa se importe mai puternic in Romania...
Personal nici nu-mi plac farurile alea rotunde si nici nu cred ca bat extraordinar, pt. ca au suprafatza care reflecta lumina prea mica.
Farurile originale ale Xaniei arata destul de frumos si se incadreaza muuuult mai bine in liniile masinii...Farurile inguste...de forma lamelara sant idee Citroen...Nu are sens sa ne batem joc de ele. In plus, cu niste becuri bune...curatzate...sau eventual cu niste Xenoane (chiar daca mie nu-mi plac Xenoanele...) bat foarte bine. Daca le completezi si cu niste proiectoare bune si bine reglate, asa cum am facut si eu si THUNDER77, practic nu mai ai nevoie de altceva...
.....................
Nici eu nu sant de acord cu luminile de bord in fatza aparatelor de bord, dar THUNDER a zis clar ca atat acestea, cat si neoanele si restul luminilor din interiorul masinii sant conectate separat prin intrerupatoare si pot fi aprinse cand doreste proprietarul...Deci nu jeneaza cu nimic, pt. ca pot fi stinse....Chiar am inteles ca de obicei merge cu ele stinse...Sant doar asaaa...de fitze...
.....................
Referitor la bord, i-am dat o idee lui THUNDER de o sa ne dea pe spate pe toti...daca o face...Eu nu am avut rabdare sa fac modificarea asta....Va fi ceva pur "Racing"...de nu va mai fi nevoie nici de back-lights...nici de nimic altceva... :twisted: ...Dar sa pastram surpriza... :twisted:
......................
bereczky_sandor - Daca bandourile sant date initial cu primer (grund pt. plastic) nu sare vopseaua de pe plastic nici sa dai cu tunul...Sta mai bine decat pe tabla...De ce de pe barele din plastic vopsite in fabrica, nu sare vopseaua...Poti avea si crash cu masina ca tot nu sare vopseaua...
Cei carora ai vazut tu ca le sare vopseaua de pe barele din plastic, sant niste cocalari care habar nu au...nu au nici rabdare si vor sa-si varuiasca repede masinile...cu cat mai putini bani (ca sant si chitrosi...) vor sa faca din _____bici si sa mai si pocneasca....N-ar da un ban in plus nici sa-i pici cu ceara....Se duc la ateliere din mahalalele lor...la coltz de strada...in garajul lui Nea Sarbatoare, le manjeste ala barele cu ceva vopsea si cu praful aferent unui astfel de atelier si gata!!! Asta e toata povestea...De aceea le sare prostanacilor vopseaua de pe bare...
Daca s-ar duce la un service specializat unde sa mai si plateasca, dar sa se faca traba cum trebuie, vopseaua sta pe plastic cum nu se poate mai bine....
In felul asta, cocalarul aferent, in loc sa dea 500 RON (ca exemplu) pt. vopsit bandourile, da doar 50 RON, pt. ca restul trebuie sa-i cheltuiasca cu "pitzi" prin cluburi...Si vin si-l strang cu usa si-l conditioneaza pe bietul vopsitor sa le vopseasca rabla, repede si ieftin...eventual fara bani...asaaa...pe ochi frumosi...ca e nasu' lu' finu'...Si vopsitorul munceste tot de atati bani...
Acei cocalari care-si cumpara Audi A8 sau BMW 7, dar se scapa pe ei ...ii ia durerea de burta ... cand e vorba sa cumpere un ulei bun pt. masinile lor si cumpara toate jegurile..."- Ce?!? Nu tot ulei este ?!?...Las' ca merge si cu asta..."Acesta e nivelul lor de cultura...de cunoastere...de intelegere...Nu le poti cere mai mult, pt. ca nu pot mai mult...
..........Acesti indivizi pe care eu ii critic aici si ii urasc din tot sufletul meu, sant niste "ieftini" si totul in viatza lor e ieftin...incepand cu mancarea pe care o mananca si terminand cu lucrurile pe care le au si le folosesc...Nu acestia ar trebui sa fie modele pt. noi...
De ce credeti ca o masina de cocalar dupa 1-2 ani arata jalnic ?!? Pt. ca tot ce fac si modul in care se manifesta e "ieftin"...Nu stiu decat sa-si spele masinile o data pe zi, sa dea pe bord si volan cu silicon din abundentza...ca sa luceasca si sa ascunda jegul produs de prezentza lor...si....sa se imbrace in alb...Pt. ca ei sant mai bronzati de fel...din nastere...Eh...Ce bine a facut Antonescu in 44'...!!!
Noi nu avem de ce sa luam drept modele acesti baietzasi "smecheri" de cartier...Acesti "giboni" pe care se umfla muschii la intersectie....Ar fi o rusine pt. un posesor de Citroen...
....A fi posesor de Citroen, inseamna a gandi altfel decat turma...a fi cu o clasa mai sus decat oamenii de rand care-si cumpara Logan, Skoda Octavia sau VW Passat 1,9 TDI (cu I-ul rosu...)... :evil:...pt. care-si amaneteaza salariul pe 10 ani.... ...Inseamna a fi in stare sa percepi...sa simti rafinamentul cu care Citroen a creat aceste masini faine...rafinate...si care ii incanta sufletul celui care e in stare sa-i desluseasca secretele...
........................................................
Imi cer scuze daca v-am plictisit iar cu consideratiile mele !!!
Sa-i uram spor la treaba lui THUNDER !!! Chiar merita tot respectul, pt. ca incearca sa faca ceva !

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 13-Iul-2011 15:09

THUNDER77 - Acum am citit...Ce ai facut cu nr. meu de tel.?!?
0745/049.052

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mie 13-Iul-2011 15:27

Mersi pentru feed back Dane :wink: si sustinere......Cat despre numarul tau de telefon il am numai in memoria telefonului principal , pe cel de rezerva nu il aveam ( il am acum ca mi la-i dat :D ) si cum pe mine ma lasa bateria cand imi e lumea mai draga la telefonul celalalt , iti inchipui ce bine ma distrez :wink:
In ceea ce priveste bordul , stii bine ca atunci cand imi intra o idee in cap nu mi-o scoate nimeni si o vom face , ramane de vazut cum ma descurc cu o "detasare" de vreo 2 zile sa nu ma simta a mea :wink: si ne apucam de treaba...doua capete sunt mai bune decat unul , stii tu....
Merci de urari oricum :wink: si , incet-incet , le voi rezolva pe toate :D
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 13-Iul-2011 15:42

@dan: Morette sunt facute tocmai pentru a bate bine. Asta e principala lor menire. Marimea blocului optic e irelevanta. Nu e nevoie de bloc optic mare pentru a avea lumina multa. Conteaza constructia / calitatea acestuia. Dupa cum observi, kitul complet costa 341 lire sterline, adica vreo 1600 lei. Ceea ce e departe de 1000 de euro cat zici tu.

aa.. linkul: http://www.autotintdesign.com/morette/C ... Xantia.htm
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 13-Iul-2011 17:00

mbc - Daaa! Oricum sant ceva bani pt. un roman de rand...Nu stiu de ce am retinut ca sant mai scumpe...In fine...
In privintza marimii oglinzii unui far, permite-mi sa te contrazic! Spre exemplu Daciile vechi cu faruri rectangulare, in comparatie cu cele cu 4 faruri rotunde...Cele vechi bateau destul de bine, chiar si cu 2 becuri amarate de 45/40 W...Celelalte cu 4 faruri nici o data nu au luminat cum trebuie, pt. ca in majoritatea timpului se mergea pe faza scurta (doar 2 faruri aprinse) iar oglinzile erau mult mai mici in comparatie cu cele ale farurilor rectangulare...
O oglinda de far mai mare, valorifica puterea si implicit lumina emisa de bec...De ce crezi ca la Citroen CX...GS...farurile erau cat niste galeti...?!? Tocmai...pt. a reflecta cat mai mult din lumina data de bec...
Ulterior tehnologia a avansat (becurile...forma oglinzii studiata pe calculator...etc...) si s-au putut micsora oglinzile farurilor...
Farurile rotunde in general sant cea mai proasta si mai neinspirata alegere...pt. ca sant in general destul de mici in diametru (pt. a se putea incadra in forma masinii) si nu fac altceva decat sa orbeasca...
Din celelalte faruri cu forma neregulata, lipsesc exact zonele de jos si de sus ale unui far rotund...Si asta pt. ca partea de jos a unui far rotund contribuie la orbire, iar partea de sus reflecta lumina chiar in botul masinii, ceeace e inutil...
La farurile dreptunghiulare sau de forma neregulata sant scoase exact aceste zone inutile, dar in plus oglinda e modelata in asa fel incat sa dea lumina exact acolo unde trebuie...Pana si proiectoarele moderne rotunde, au doar carcasa si geamul rotunde...In rest...oglinda e profilata altfel....si nu se mai comporta ca un far rotund clasic. Dar farurile Morette nu au beneficiat de oglinzi cu forma speciala (cel putin in epoca aceea (cele pt. CX...BX...XM...Xantia...). Au incercat sa monteze o lentila intre bec si dispersor si atat...
Farurile rotunde sant primitive si atat... Cu bec halogen obisnuit nu bat cum trebuie, iar daca le montezi becuri mai puternice, orbesc si consuma putere aproape dubla din instalatie...
Un far cu oglinda de forma speciala si eventual cu geam clar (fara dispersor) lumineaza mult mai bine si nu-i deranjeaza nici pe ceilalti...

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 13-Iul-2011 17:08

In legatura cu Body-Kit - ul Morette....As prefera sa-mi pun pe masina 4 cauciucuri noi Pirelli P-Zero sau altte cauciucuri care sa se comporte excelent in toate conditiile si inca un set de cauciucuri tot noi de iarna (ce se gaseste mai bun pe piatza...) decat sa dau banii astia pe un Body-Kit...Degeaba am praguri si faruri rotunde pe masina, daca o am incaltzata cu cauciucuri SH de la vulcanizarea din coltzul strazii si care franeaza cand isi aduc aminte, pt. ca sant imbatranite...Sau la prima ninsoare tamponez masina, pt. ca am niste cauciucuri de iarna proaste...Nu are logica achizitionarea unui astfel de Kit, in conditiile unui om normal, care nu are buget nelimitat...
Adica totusi trebuie sa tinem cont si de context...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mie 13-Iul-2011 18:12

Wow...maiculita ce avuta e lumea pe forumul nostru....Chiar e o bagatela pretul asta de 1600 de lei nu ? Adica , practic , sa dau salariul pe o luna pe un kit Morette pentru faruri , asa-i ? Apropos de ce ziceai mai sus mbc de regretul ca nu ai luat Xantia sa te bagi la creatie cu ea......Aici este exact ca in proverbul cu si dupa razboi sau dar un vreau sa mai intrau in polemici....Eu nu mai stau sa repet ce am spus cu cateva posturi inainte si , contrar parerilor "specialistilor" in tuning pe Xantia , mie imi place ce am facut la masina mea si pot spune ca sunt chiar mandru de ceea ce am facut in conditiile in care nu sunt multi prosti , ca mine , sa aiba curajul sa "isi bata joc " de masina ca mine . Dar , in mod logic , asta nu inseamna ca ce imi place mie trebuie sa placa tuturor si , tot in mod logic , postarile cu ce am facut la masina aici nu sunt nici ca sa primesc laude dar nici sa fiu luat "in pene" , sunt pur si simplu postari cu evolutia masinii mele....de la ce a fost si unde e acum si unde va ajunge , pentru ca in mod sigur nu ma voi opri aici . Urmatorii pasi vor fi bordul radical si un motor mai puternic , abia dupa aceea ma mai gandesc daca voi umbla si la caroserie , lucru ce nu ma prea pasioneaza intrucat , asa cum discutam cu Dan la telefon si pe forum , linia Xantiei este prea superba sa o strici cu "badi chituri" sau alt tip de faruri....Cu exceptia unui set de jante cu buza lata si , eventual , un set de praguri cu doua prelungiri discrete pe bari chiar nu ai ce sa faci la ea.....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11816
    Cel mai nou membru Jamesitats