problema !?!?

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
magyari
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Mar 19-Iul-2005 13:51
Localitate: Targu Mures

problema !?!?

Mesajde magyari » Mar 20-Dec-2005 11:40

Sfera verificate si incarcate, sfera centrala nou-nouta, LHM curat, rezervor curatat, si masina tot se lasa jos foarte repede, circa 30 de min - 1 ora. Ce alte cauze ar mai fii, ca nu mai stiu ce sa-i fac............:))

mersi

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 20-Dec-2005 12:30

Dozator de frina uzat?... Se aude un fisiit cind apesi frina?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Ford_V6
pasionat
Mesaje: 469
Membru din: Dum 26-Dec-2004 13:49
Localitate: Ploiesti/Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » Mar 20-Dec-2005 16:24

pierzi presiune undeva . . . nu are nici o legatura cu sferele sau cu LHM-ul murdar . . . cel mai probabil in dozatorul de frana !

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 20-Dec-2005 18:15

Dar nici nu e asa grav daca se lasa jos!
Si nu se lasa repede!
A mea lasa fundul in 10 minute...
N-am vazut BX sa nu coboare mai devreme sau mai tarziu.
Asadar, fii (mai) linistit.

Avatar utilizator
magyari
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Mar 19-Iul-2005 13:51
Localitate: Targu Mures

Mesajde magyari » Lun 09-Ian-2006 08:41

De o vreme, in curbe, m-i se aprinde becul rosu si STOP-ul. In mod normal inseamna, ca este cam putin ulei in sistem, insa m-i se aprinde doar cand virez spre dreapta, adica greutatea se pune pe partea stanga, unde aveam sfera defecta. Dupa ce mi-am schimbat sfera respectiva, cu una noua, dupa vreo 2 zile iarasi a inceput sa se aprinda becul in curbe, dar numai cand virez spre dreapta. Din ce motiv ? Ce as putea sa fac ?!
Nivelul LHM-ului este bun, si din cate am vazut, foarte rar se mai aprinde si in caz de frana brusca.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 09-Ian-2006 09:44

Nivelul de LHM se verifica astfel: se ridica masina la max si nivelul indicat de plutitor tb sa fie intre cele 2 cerculete rosii. Daca nu e mai completeaza.
Daca se aprinde la frine bruste, asta poate insemna ca la un moment dat ai o lipsa acuta de presiune. Verifica sfera centrala.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
magyari
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Mar 19-Iul-2005 13:51
Localitate: Targu Mures

Mesajde magyari » Lun 09-Ian-2006 10:07

Sfera centrala este deasemeni noua, l-am schimbat pe 14 dec. Oricum, cel mai ciudat este faptul ca se aprinde numai in curbe spre dreapta, chiar si la curbe mici, in conditiile in care, in curbe spre stanga, oricat de dure, nu se aprinde. Astept sfaturi

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Lun 09-Ian-2006 10:15

Asculta-l pe Nicu. Ai nivelul de LHM scazut. Daca te uiti cu atentie, martorul de nivel nu e pe centrul rezervorului de LHM ci este usor decalat catre dreapta, deci este normal sa se aprinda numai la curbe catre dreapta.

Avatar utilizator
balanel
pasionat
Mesaje: 403
Membru din: Joi 12-Mai-2005 14:30
Localitate: bucuresti

Mesajde balanel » Mar 10-Ian-2006 18:18

la mine avea simptomul asta (dar nu mai stiu daca era stanga sau dreapta), cand aveam o problema la servodirectie: in momentul cand viram in partea respectiva, pierdea ulei pe la un semering. culmea ca nu pierdea decat la rotirea volanului in partea aia. un alt simptom era ca mergea mai greu sa rotesc volanul intr-o parte decat in cealalta (initial credeam ca e de la geometrie).
citroen - o pasiune permanenta

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mar 10-Ian-2006 18:58

Martorii astia sunt cam aiuriti.
De exemplu, si eu am vazut becul de hidraulica aprins de cateva ori (curbe dure, cu masina incarcata), "caderi" de pe borduri mai inalte etc. Totusi, daca inalt masina la maxim, ciuperca e la linia de sus, deci ar trebui sa nu se aprinda nimic...Cum se explica?
Eu, de cele mai multe ori, tin lichidul nitel peste maxim (ciuperca peste linia de sus cand masina e urcata la max) si asa nu mai am batai de cap cu martorii de la bord. Undeva, ceva nu e in regula. Dar eu completez fff rar lichid: in 2 ani jumatate, n-am completat decat odata!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo