Candva am fost posesorul unei dacii Nova Gti de grupa A, am montata atat evacuarea cat si admisia de inox.
Cei de la Pilot Pitesti va pot face orice:
http://www.pilotauto.ro/magazin/contact ... -4/pitesti
Atentie mare la filtrele sport......mai ales cand se monteaza pe o masina cu injectie multipunct (diagramele admisie evacuare, amestec aer...) si nu pe un cu carburatie, care e mai putin sensibila .
Cat despre consum......
Filtru de aer care scade consumul/creste puterea
Moderator: Echipa Tehnica
Folosesc un asemenea filtru pe Xsara 1,6 109 cp.
Din calculele mele consumul parca a scazut putin de la 7,6 l/100 km. pe la 6,9 l/100 km.
Nu stiu daca puterea este cumva influentata. Cu siguranta sunetul motorului este altul in mopmentul in care trece de 2500 ture.
Asa arata filtrul montat pe masina..
Din calculele mele consumul parca a scazut putin de la 7,6 l/100 km. pe la 6,9 l/100 km.
Nu stiu daca puterea este cumva influentata. Cu siguranta sunetul motorului este altul in mopmentul in care trece de 2500 ture.
Asa arata filtrul montat pe masina..
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Dum 10-Apr-2011 08:19
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
Salut,
nu vad de ce nu ar merge si pe Saxo, cel mai bine ar fi sa iei informatia direct de la sursa
Uite aici gasesti inventatorul: http://www.corneliugroup.ro
nu vad de ce nu ar merge si pe Saxo, cel mai bine ar fi sa iei informatia direct de la sursa
Uite aici gasesti inventatorul: http://www.corneliugroup.ro
-
- just curious
- Mesaje: 19
- Membru din: Dum 10-Apr-2011 08:19
- Localitate: Drobeta Turnu Severin
-
- pasionat
- Mesaje: 520
- Membru din: Lun 31-Mai-2010 20:27
- Localitate: Ploiesti
Am cateva intrebari tehice mai mult din curiozitate:
- am vazut ca sau facut diferite teste si s-a afirmat ca filtrul este foarte permisiv,cat de permisiv este, ce marime au particulele care trec de acest filtru?
- partea cu motorul trage mai mult aer cu filtru decat fara suma ilogic dar am vazut multe lucruri ilogice la viata mea care functionau. Inrebarea este: foloseste o geometrie specifica sau hartia are proprietati speciale?
- banuiesc ca trebuie facut in asa fel incat filtrul sa primeasca aer cat mai rece ca sa fie la eficienta maxima?
- conteaza unghiul curentilor de aer?
Cred ca o sa ma opresc aici.
Inainte sa cumpar acest filtru astept feedback-ul utilizatorilor cu motoare TD.
- am vazut ca sau facut diferite teste si s-a afirmat ca filtrul este foarte permisiv,cat de permisiv este, ce marime au particulele care trec de acest filtru?
- partea cu motorul trage mai mult aer cu filtru decat fara suma ilogic dar am vazut multe lucruri ilogice la viata mea care functionau. Inrebarea este: foloseste o geometrie specifica sau hartia are proprietati speciale?
- banuiesc ca trebuie facut in asa fel incat filtrul sa primeasca aer cat mai rece ca sa fie la eficienta maxima?
- conteaza unghiul curentilor de aer?
Cred ca o sa ma opresc aici.
Inainte sa cumpar acest filtru astept feedback-ul utilizatorilor cu motoare TD.
stefanb scrie:Folosesc un asemenea filtru pe Xsara 1,6 109 cp.
Din calculele mele consumul parca a scazut putin de la 7,6 l/100 km. pe la 6,9 l/100 km.
Nu stiu daca puterea este cumva influentata. Cu siguranta sunetul motorului este altul in mopmentul in care trece de 2500 ture.
Asa arata filtrul montat pe masina..
Va salut,
Revin cu informatii:
In ultima vreme am folosit mai mult Xsara (cealalta masina este intr-o perpetuua reparatie la baietii de la Serus Militari care in cardasie cu cei de la Groupama sunt teroare)
Mergand zi de zi cu Xsara si alimentand la aceiasi statie si aceiasi pompa am facut un calcul simplu si am ajuns la concluzia ca am un consum de 10l/100 km in oras, asta in conditiile traficului lejer din luna august....Am revenit la carcasa originala in care bineinteles am pus un filtru nou si surpriza.... consumul a revenit la cel stiut 8.5l/100 km in Bucuresti si asta in luna Septembrie cand traficul este altul. Bucureastenii simt deja asta
L-am informat si pe Dl Corneliu Bartok despre concluziile mele si astept inca un raspuns.
Filtrul "supraaspirant" se gaseste in balconul meu.
Daca cineva doreste sa-l testeze sunt dispus sa-l imprumut.
Asa arata dracia..
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
Se pare ca la Citroen creste consumul.
Explicatia primita de la ”creator” a fost ca aerul absorbit este prea cald (desi m-am fortat si am facut o priza de aer care venea din bara)
sau ca am talpa prea grea
Concluzia mea? Bani aruncati.
Acum cateva zile am auzit iar la radio despre dorinta Domnului Birtok de a produce si comercializa filtrul la nivel national.
Vom vedea ce se intampla.
Explicatia primita de la ”creator” a fost ca aerul absorbit este prea cald (desi m-am fortat si am facut o priza de aer care venea din bara)
sau ca am talpa prea grea
Concluzia mea? Bani aruncati.
Acum cateva zile am auzit iar la radio despre dorinta Domnului Birtok de a produce si comercializa filtrul la nivel national.
Vom vedea ce se intampla.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187674
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru bern