Xantia Hdi porneste greu vara

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Xantia Hdi porneste greu vara

Mesajde MariusG3 » Joi 04-Aug-2011 23:15

Am si eu o problema cu Xantia motor 2.0 hdi 109 cp, de cateva zile incepe din ce in ce mai greu sa porneasca adica inainte pornea normal tinand foarte putin la automat si usor usor a crescut timpul in care tre sa tin pana porneste acum ajung ca motorul sa se invarta cam o tura jumatate. Dupa ce porneste masina totul este normal nimici diferit, merge si fuge ca inainte. Ca si evenimente care au fost in ultimul timp.. am facut revizia, deci am schimbat toate filtrele si uleiul si am avut "norocul" sa se rupa cureaua de accesorii pe care am schimbat-o. De asemea i-am facut si plinul de la Rompetrol... si sa dus cam jumate de rezervor..

Ca si sfaturi la ce as putea sa arunc un ochii sau de unde sa incep.

majestiqe
pasionat
Mesaje: 284
Membru din: Mar 18-Ian-2011 19:38
Localitate: turnu magurele

Mesajde majestiqe » Vin 05-Aug-2011 07:28

pai e posibil sa fie din cauza motorinei ......... alt ceva nu prea are ce sa aiba .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 05-Aug-2011 08:58

motorina de la rompetrol e ok in principiu. xantia hdi 110 din semnatura tot rompetrol papa de cand e in familie.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Vin 05-Aug-2011 09:39

Salut
Cu motorina nu cred sa ai probleme. Adauga un pic de ulei 2T. Ai schimbat si filtrul de motorina ? daca da ce ai pus si cum l-ai schimbat ? Poate sa fie si pompa din rezervor care porneste din greu sau nu mai poate face 3.5bar.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Vin 05-Aug-2011 13:50

Filtrul l-am schimbat e Ufi , dar se pare ca e motorina astazi s-a oprit din mers, a pornit destul de greu si s-a aprins martorul de apa in motorina. Am cumparat un alt filtru Mann ,o sa il schimb dupa ce scot mare parte din motorina afara.. Se pare ca nu de la Rompetrol a alimentat ci de la Petrom (nu alimentasem eu ci altcineva).

Dupa ce schimb filtru iar si alimentez de la rompetrol o sa vedem cum se prezinta.. Nu stiu daca ar putea fi probleme cu pompa pentru ca dupa ce porneste merge rotund si daca o turez urca normal in turatii fara intreruperi sau altceva, merge ca inainte.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Vin 05-Aug-2011 14:15

Mann e destul de naspa... si mare grija la schimbat si la calitatea filtrului de motorina ca majoritatea motoarelor hdi se srtica din aceasta cauza... (intra inpuritati in pompa de inalte care produce span si ala infunda injectoarele, etc...)

Procedura corecta inlocuirea filtrului de motorina:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13927

Mai ales la motorina de proasta calitate ajuta mult ulei 2T
Citeste mai mult pe : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10446
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Sâm 06-Aug-2011 16:56

Din pacate nu sa schimbat nimic, i-am scos motorina din rezervor, am schimbat filtru, pus alta motorina plimbat cativa km mai turat.. nimic. Ce a aparut intre timp daca de exemplu merg usor cu ea totul e ok, daca sunt de exemplu in a 3-a si ii dau pana la podea urca pana pe la 2500-2600 si taie alimentarea.. se opreste motorul si se aprinde martorul de apa in motorina sau cum se numeste (primul din stanga sus), iar apoi porneste destul de greu, adica invarte motorul cateva ture pana sa o ia. O sa mergem la tester sa vedem ce zice..

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Lun 08-Aug-2011 11:02

Salut
Poate ca regulatorul de presiune a "inghitit" span deja... testerul o sa zica.
Daca da trebuie curatat pompa, rampa etc, daca nu dupa cateva km iaras va reaparea problema si incearca filtru bosch sau ceva de calitate. Bani economisiti pe un filtru mai ieftin nu o sa ajunga pt un regulator de presiune... (economisesti 10-20lei iar regulatorul e 700ron ! )
Poate sa fie si pompa de joasa presiune trebuie masurat 3,5bar.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Lun 08-Aug-2011 11:25

am si eu o problema similara la pornirea masinii, dar doar cand e cald motorul. la rece porneste la sfert de cheie... in schimb cand e cald motorul...dupa ce am facut un drum mai lung, sau mai dificil (gen urcatul pe munte) imi porneste tare greu masina...adica se invarte de cateva ori motorul inainte sa porneasca...ma gandesc eu, daca ar putea fi vorba de baterie? cand e cald motorul si pun contactul sa las sa se stinga toate becurile din bord am observat ca prima data pornesc ventilatoarele din fata si ma gandesc daca poate sa fie pe duca bateria? sa nu mai duca cum trebuie la pornire cand are si alti consumatori?

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Lun 08-Aug-2011 11:33

sergiuliku scrie:am si eu o problema similara la pornirea masinii, dar doar cand e cald motorul. la rece porneste la sfert de cheie... in schimb cand e cald motorul...dupa ce am facut un drum mai lung, sau mai dificil (gen urcatul pe munte) imi porneste tare greu masina...adica se invarte de cateva ori motorul inainte sa porneasca...ma gandesc eu, daca ar putea fi vorba de baterie? cand e cald motorul si pun contactul sa las sa se stinga toate becurile din bord am observat ca prima data pornesc ventilatoarele din fata si ma gandesc daca poate sa fie pe duca bateria? sa nu mai duca cum trebuie la pornire cand are si alti consumatori?


Dupa cum vad ai 1.9 TD si nu HDi. La tine poate sa fie pompa de injectie.
Citeste mai mult aici : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=16359
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Lun 08-Aug-2011 14:39

Am fost la tester, ca eroare a aparut "pierde presiune pe retur" , au verificat injectoarele au zis ca sunt ok, iar ca problema ca ar fi regulatorul de presiune, pret 590 ron pe bosh (acelasi cod ca cea de pe masina). Ca parere se poate curata regulatorul?, are idee cineva daca este cu sita ( am avut la un pejo 307 tot 2.0 hdi si sa rezolvat prin suflarea sitei din regulator cu compresorul).
Ca simptomea acum porneste foarte greu pana la...numai porneste :).. Ca solutie temporara sa o aduc acasa , a pornit trasa si dat la automat in acelasi timp.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Mar 09-Aug-2011 09:10

Desurubeaza si uitate. Orcum trebuie curatat tot sistemul de la filtru de motorina pina la injectoare. Daca nu, o sa cumprei de doua ori regulator de presiune... si pana la urma tot va trebui curatat.

Pe 307 cred ca ai avut sistem siemens iar pe xantia ai bosch. (difera cele doua sisteme)
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mie 10-Aug-2011 23:24

daca e turbo diesel e capul hidraulic de la pompa garantat

iliescu sorin
pasionat
Mesaje: 225
Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
Localitate: Constanta
Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
2: CX 2,0 Break. an 1989
3: Xsara 1,4 i , an 2002

PORNIRE XANTIA

Mesajde iliescu sorin » Joi 11-Aug-2011 08:21

Marius G3 , masinuta ta e cumva una gri metalizata , break cu nr de BG ?
Oricum , daca poti suna-ma sambata cand apar si eu in Constanta la 0725924371 ,poate ne intalnim si gasim o solutie la problema aparuta !

MAGMUM044
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Dum 14-Oct-2012 10:01
Localitate: brasov

probleme la pornire (cald s-au rece)

Mesajde MAGMUM044 » Dum 14-Oct-2012 11:01

salut sunt dan din brasov si am un citroen xantia berlina an fabricatie 2000. 2hdi 110cp si de vreo saptamana a inceput sa prezinte exact aceleasi simtome cu cea a lui marius dar exact adica daca ati citit problema lui acum o stiti si pe a mea intrebarea mea daca stie cineva care ar fi raspunsul ash aprecia enorm. va multumesc


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu