Xantia Hdi porneste greu vara
Moderator: Echipa Tehnica
Xantia Hdi porneste greu vara
Am si eu o problema cu Xantia motor 2.0 hdi 109 cp, de cateva zile incepe din ce in ce mai greu sa porneasca adica inainte pornea normal tinand foarte putin la automat si usor usor a crescut timpul in care tre sa tin pana porneste acum ajung ca motorul sa se invarta cam o tura jumatate. Dupa ce porneste masina totul este normal nimici diferit, merge si fuge ca inainte. Ca si evenimente care au fost in ultimul timp.. am facut revizia, deci am schimbat toate filtrele si uleiul si am avut "norocul" sa se rupa cureaua de accesorii pe care am schimbat-o. De asemea i-am facut si plinul de la Rompetrol... si sa dus cam jumate de rezervor..
Ca si sfaturi la ce as putea sa arunc un ochii sau de unde sa incep.
Ca si sfaturi la ce as putea sa arunc un ochii sau de unde sa incep.
Salut
Cu motorina nu cred sa ai probleme. Adauga un pic de ulei 2T. Ai schimbat si filtrul de motorina ? daca da ce ai pus si cum l-ai schimbat ? Poate sa fie si pompa din rezervor care porneste din greu sau nu mai poate face 3.5bar.
Cu motorina nu cred sa ai probleme. Adauga un pic de ulei 2T. Ai schimbat si filtrul de motorina ? daca da ce ai pus si cum l-ai schimbat ? Poate sa fie si pompa din rezervor care porneste din greu sau nu mai poate face 3.5bar.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
Filtrul l-am schimbat e Ufi , dar se pare ca e motorina astazi s-a oprit din mers, a pornit destul de greu si s-a aprins martorul de apa in motorina. Am cumparat un alt filtru Mann ,o sa il schimb dupa ce scot mare parte din motorina afara.. Se pare ca nu de la Rompetrol a alimentat ci de la Petrom (nu alimentasem eu ci altcineva).
Dupa ce schimb filtru iar si alimentez de la rompetrol o sa vedem cum se prezinta.. Nu stiu daca ar putea fi probleme cu pompa pentru ca dupa ce porneste merge rotund si daca o turez urca normal in turatii fara intreruperi sau altceva, merge ca inainte.
Dupa ce schimb filtru iar si alimentez de la rompetrol o sa vedem cum se prezinta.. Nu stiu daca ar putea fi probleme cu pompa pentru ca dupa ce porneste merge rotund si daca o turez urca normal in turatii fara intreruperi sau altceva, merge ca inainte.
Mann e destul de naspa... si mare grija la schimbat si la calitatea filtrului de motorina ca majoritatea motoarelor hdi se srtica din aceasta cauza... (intra inpuritati in pompa de inalte care produce span si ala infunda injectoarele, etc...)
Procedura corecta inlocuirea filtrului de motorina:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13927
Mai ales la motorina de proasta calitate ajuta mult ulei 2T
Citeste mai mult pe : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10446
Procedura corecta inlocuirea filtrului de motorina:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=13927
Mai ales la motorina de proasta calitate ajuta mult ulei 2T
Citeste mai mult pe : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10446
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
Din pacate nu sa schimbat nimic, i-am scos motorina din rezervor, am schimbat filtru, pus alta motorina plimbat cativa km mai turat.. nimic. Ce a aparut intre timp daca de exemplu merg usor cu ea totul e ok, daca sunt de exemplu in a 3-a si ii dau pana la podea urca pana pe la 2500-2600 si taie alimentarea.. se opreste motorul si se aprinde martorul de apa in motorina sau cum se numeste (primul din stanga sus), iar apoi porneste destul de greu, adica invarte motorul cateva ture pana sa o ia. O sa mergem la tester sa vedem ce zice..
Salut
Poate ca regulatorul de presiune a "inghitit" span deja... testerul o sa zica.
Daca da trebuie curatat pompa, rampa etc, daca nu dupa cateva km iaras va reaparea problema si incearca filtru bosch sau ceva de calitate. Bani economisiti pe un filtru mai ieftin nu o sa ajunga pt un regulator de presiune... (economisesti 10-20lei iar regulatorul e 700ron ! )
Poate sa fie si pompa de joasa presiune trebuie masurat 3,5bar.
Poate ca regulatorul de presiune a "inghitit" span deja... testerul o sa zica.
Daca da trebuie curatat pompa, rampa etc, daca nu dupa cateva km iaras va reaparea problema si incearca filtru bosch sau ceva de calitate. Bani economisiti pe un filtru mai ieftin nu o sa ajunga pt un regulator de presiune... (economisesti 10-20lei iar regulatorul e 700ron ! )
Poate sa fie si pompa de joasa presiune trebuie masurat 3,5bar.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
am si eu o problema similara la pornirea masinii, dar doar cand e cald motorul. la rece porneste la sfert de cheie... in schimb cand e cald motorul...dupa ce am facut un drum mai lung, sau mai dificil (gen urcatul pe munte) imi porneste tare greu masina...adica se invarte de cateva ori motorul inainte sa porneasca...ma gandesc eu, daca ar putea fi vorba de baterie? cand e cald motorul si pun contactul sa las sa se stinga toate becurile din bord am observat ca prima data pornesc ventilatoarele din fata si ma gandesc daca poate sa fie pe duca bateria? sa nu mai duca cum trebuie la pornire cand are si alti consumatori?
sergiuliku scrie:am si eu o problema similara la pornirea masinii, dar doar cand e cald motorul. la rece porneste la sfert de cheie... in schimb cand e cald motorul...dupa ce am facut un drum mai lung, sau mai dificil (gen urcatul pe munte) imi porneste tare greu masina...adica se invarte de cateva ori motorul inainte sa porneasca...ma gandesc eu, daca ar putea fi vorba de baterie? cand e cald motorul si pun contactul sa las sa se stinga toate becurile din bord am observat ca prima data pornesc ventilatoarele din fata si ma gandesc daca poate sa fie pe duca bateria? sa nu mai duca cum trebuie la pornire cand are si alti consumatori?
Dupa cum vad ai 1.9 TD si nu HDi. La tine poate sa fie pompa de injectie.
Citeste mai mult aici : http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=16359
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
Am fost la tester, ca eroare a aparut "pierde presiune pe retur" , au verificat injectoarele au zis ca sunt ok, iar ca problema ca ar fi regulatorul de presiune, pret 590 ron pe bosh (acelasi cod ca cea de pe masina). Ca parere se poate curata regulatorul?, are idee cineva daca este cu sita ( am avut la un pejo 307 tot 2.0 hdi si sa rezolvat prin suflarea sitei din regulator cu compresorul).
Ca simptomea acum porneste foarte greu pana la...numai porneste
.. Ca solutie temporara sa o aduc acasa , a pornit trasa si dat la automat in acelasi timp.
Ca simptomea acum porneste foarte greu pana la...numai porneste

Desurubeaza si uitate. Orcum trebuie curatat tot sistemul de la filtru de motorina pina la injectoare. Daca nu, o sa cumprei de doua ori regulator de presiune... si pana la urma tot va trebui curatat.
Pe 307 cred ca ai avut sistem siemens iar pe xantia ai bosch. (difera cele doua sisteme)
Pe 307 cred ca ai avut sistem siemens iar pe xantia ai bosch. (difera cele doua sisteme)
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
PORNIRE XANTIA
Marius G3 , masinuta ta e cumva una gri metalizata , break cu nr de BG ?
Oricum , daca poti suna-ma sambata cand apar si eu in Constanta la 0725924371 ,poate ne intalnim si gasim o solutie la problema aparuta !
Oricum , daca poti suna-ma sambata cand apar si eu in Constanta la 0725924371 ,poate ne intalnim si gasim o solutie la problema aparuta !
probleme la pornire (cald s-au rece)
salut sunt dan din brasov si am un citroen xantia berlina an fabricatie 2000. 2hdi 110cp si de vreo saptamana a inceput sa prezinte exact aceleasi simtome cu cea a lui marius dar exact adica daca ati citit problema lui acum o stiti si pe a mea intrebarea mea daca stie cineva care ar fi raspunsul ash aprecia enorm. va multumesc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu