probleme clima partea stanga a masinii
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Problema este ca in ambele cazuri de defect adica ruperea axului clapetei sau ruperea canelurilor de angrenare de pe axul clapetei, clapeta insasi este itepenita sau are frecari foarte mari si oricum cel mai bun lucru este sa fie demontata sa fie gresata sau inlocuita asa ca ramane la latitudinea fiecaruia, dar aceasata operatiune nu se poate face fara demontarea bordului masinii, succes. ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
la fel se auzea si la mine inainte de a se bloca complet.
Acum am intrat in casa si sunt bucuros ca am reusit sa demontez motorasul fara sa dau bordul jos.Problema e ca motorasul este bun ,sunt olarite canelurile de la clapet.Am bagat degetul in canelurile olarite si am invartit un pic.Merge foarte usor.Acum am reusit sa inchid clapetul sa ma pot bucura de aerul conditionat atata timp cat va mai fi caldura in vara asta.Am sa cumpar un motoras cu axul mai lung sa/l inlocuiesc pe cel cu axul scurt.Ma poate ajuta cineva sa/mi spuna cum gasesc acel motoras?Daca se ocupa cineva cu asa ceva il rog sa/mi spuna si/l cumpar de la el.
Multumesc colegului Urzica ptr pozele postate,mi/au fost de mare ajutor.Daca este cineva in Galati,Braila si are aceasta problema il pot ajuta cu demontarea mtorasului respectiv...gratis bineinteles.
Acum am intrat in casa si sunt bucuros ca am reusit sa demontez motorasul fara sa dau bordul jos.Problema e ca motorasul este bun ,sunt olarite canelurile de la clapet.Am bagat degetul in canelurile olarite si am invartit un pic.Merge foarte usor.Acum am reusit sa inchid clapetul sa ma pot bucura de aerul conditionat atata timp cat va mai fi caldura in vara asta.Am sa cumpar un motoras cu axul mai lung sa/l inlocuiesc pe cel cu axul scurt.Ma poate ajuta cineva sa/mi spuna cum gasesc acel motoras?Daca se ocupa cineva cu asa ceva il rog sa/mi spuna si/l cumpar de la el.
Multumesc colegului Urzica ptr pozele postate,mi/au fost de mare ajutor.Daca este cineva in Galati,Braila si are aceasta problema il pot ajuta cu demontarea mtorasului respectiv...gratis bineinteles.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
viorelovidiu scrie:am desfacut cele 2 motorase pe partea dreapta si nici pic de uzura atat in clapeta cat si pe motoras... mai intru diseara cu lexia sa actionez motorasele...
motorasele merg insa unul din ele face un click la capat de cursa si de montat la loc n-am reusit sa montez unul..... aveti idee se poate roti axu la motoras cat sa-mi intre pe pozitie?
zgomot ca si cum ar scapa vine de la recycling flap....
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
Trebuie sa rotesti clapeta ca sa se potriveasca la pozitie cu motorasul, motorasul avand reductor nu poti sa-l invarti. Daca se monteaza in alta pozitie nu o sa mai ai distributia sau amestecul aerului corect. Motorasul are o singura pozitie de cuplare cu axul pentru ca are o canelura mai mare si cred ca este imposibil de pus in alta pozitie doar fortat... 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
urzica scrie:Trebuie sa rotesti clapeta ca sa se potriveasca la pozitie cu motorasul, motorasul avand reductor nu poti sa-l invarti. Daca se monteaza in alta pozitie nu o sa mai ai distributia sau amestecul aerului corect. Motorasul are o singura pozitie de cuplare cu axul pentru ca are o canelura mai mare si cred ca este imposibil de pus in alta pozitie doar fortat...
Pai oricat as roti clapeta nu reusesc sa nimeresc, e decalat cu un dinte. O sa verific daca el era motorasu care facea zgomote la capat de cursa il pot suspecta de defectiune motiv pentru care-mi baga cu cateva grade mai cald decat pe stanga. probabil o sa mai actionez ori din lexia ori din bord poate nimeresc pozitia...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
urzica scrie:Trebuie sa rotesti clapeta ca sa se potriveasca la pozitie cu motorasul, motorasul avand reductor nu poti sa-l invarti. Daca se monteaza in alta pozitie nu o sa mai ai distributia sau amestecul aerului corect. Motorasul are o singura pozitie de cuplare cu axul pentru ca are o canelura mai mare si cred ca este imposibil de pus in alta pozitie doar fortat...
Pai oricat as roti clapeta nu reusesc sa nimeresc, e decalat cu un dinte. O sa verific daca el era motorasu care facea zgomote la capat de cursa il pot suspecta de defectiune motiv pentru care-mi baga cu cateva grade mai cald decat pe stanga. probabil o sa mai actionez ori din lexia ori din bord poate nimeresc pozitia...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
urzica scrie:Problema este ca in ambele cazuri de defect adica ruperea axului clapetei sau ruperea canelurilor de angrenare de pe axul clapetei, clapeta insasi este itepenita sau are frecari foarte mari si oricum cel mai bun lucru este sa fie demontata sa fie gresata sau inlocuita asa ca ramane la latitudinea fiecaruia, dar aceasata operatiune nu se poate face fara demontarea bordului masinii, succes.
Referitor la motorasul deasupra aerotermei: ce este afectat daca ramane blocata clapeta intr-o pozitie oarecare?
Multumesc
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 165
- Membru din: Vin 22-Iul-2011 18:32
- Localitate: Galati
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
viorelovidiu scrie:urzica scrie:Problema este ca in ambele cazuri de defect adica ruperea axului clapetei sau ruperea canelurilor de angrenare de pe axul clapetei, clapeta insasi este itepenita sau are frecari foarte mari si oricum cel mai bun lucru este sa fie demontata sa fie gresata sau inlocuita asa ca ramane la latitudinea fiecaruia, dar aceasata operatiune nu se poate face fara demontarea bordului masinii, succes.
Referitor la motorasul deasupra aerotermei: ce este afectat daca ramane blocata clapeta intr-o pozitie oarecare?
Multumesc
Cred nu mai ai posibilitatea sa alegi intre aer proaspat sau recirculat iar daca ramane pe aer recirculat iarna o sa-ti abureasca parbrizul atata tot.

Înapoi la “Electrica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo