Nu pot controla directia la c5 II 136 cp
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
Nu pot controla directia la c5 II 136 cp
Am un C5 II 2.0 hdi, din 2005, daca o calc mai tare dintr-o data imi pare ca nu mai am control asupra volanului, si o las mai usurel, chiar daca merg sa zicem cu 40 km/h si sprintez pana la 70 km/h ca sa depasesc ceva, apoi daca merg sa zicem pe autostrada de la 140 km/h am o senzatie de nesiguranta. Vreau sa zic ca am mai avut inainte un C5 I 2.0 hdi din 2002, dar nu am patit asa ceva . Oare sa imi fie praf directia ???
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mesersmith scrie:posibil da patineze cureaua de accesorii.
poti te rog sa detaliezi?
@szilaro: motivele pot fi multiple, jocuri in directie (capete de bara, pivoti, bielete de directie), in basculele spate (rulmenti terminati), joc in coloana volanului, etc
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
- Localitate: Numana(AN) , Italy
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
-
- simpatizant
- Mesaje: 82
- Membru din: Sâm 14-Noi-2009 18:12
- Localitate: Numana(AN) , Italy
Ar trebui sa se vada usor eventualele jocuri\defecte ? Intreb asta deoarece am fost in service acum 2 saptamani si dupa un scurt control mi-au spus ca totul este in regula la directie\suspensie. Masina era in garantie la momentul respectiv dar mai avea putin pana la expirare fapt ce ma face sa ma indoiesc asupra seriozitatii controlului.
PS: Imi cer cer scuze lui Szilaro pentru ca am intervenit in topicul deschis de el , sper ca avem un defect comun si putem gasi rezolvarea impreuna.
PS: Imi cer cer scuze lui Szilaro pentru ca am intervenit in topicul deschis de el , sper ca avem un defect comun si putem gasi rezolvarea impreuna.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
am iesit o data din parcare f violent si pt ca am turat motorul f tare, am ramas fara directie si cu greu am evitat bordura de pe cealalta parte.
din cauza diferentei f bruste de turatie, aparea o usoara patinare a rolei pompei.
am facut cateva incercari ceva mai tarziu, si am schimbat cureaua.
fenomenul nu s-a mai repetat cu cureaua noua.
din cauza diferentei f bruste de turatie, aparea o usoara patinare a rolei pompei.
am facut cateva incercari ceva mai tarziu, si am schimbat cureaua.
fenomenul nu s-a mai repetat cu cureaua noua.
crisscream scrie:Ar trebui sa se vada usor eventualele jocuri\defecte ? Intreb asta deoarece am fost in service acum 2 saptamani si dupa un scurt control mi-au spus ca totul este in regula la directie\suspensie. Masina era in garantie la momentul respectiv dar mai avea putin pana la expirare fapt ce ma face sa ma indoiesc asupra seriozitatii controlului.
PS: Imi cer cer scuze lui Szilaro pentru ca am intervenit in topicul deschis de el , sper ca avem un defect comun si putem gasi rezolvarea impreuna.
Nu e asta motiv de suparare

daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
sorin2010 scrie:daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
Sorin, ai nota 10 de la mine. Am fost la Peugeot la reprezentanta, si mi-au reglat suspensia cu 1.5 cm mai jos. A durat vreo 3 minute. Am mers apoi cu masina si merge minunat ... parca e alta masina, e mult mai sigura. Nu am incercat inca sa merg la viteze mari, dar acuma pe week-end asta am sa fac. Mai exista si un joc la bieleta antiroliu, piesa care va trebui inlocuita. Deci asta a fost, mersi... dau o bere.

- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
szilaro scrie:sorin2010 scrie:daca folositi cauciucuri pe 205 in loc de 215 sa nu va mirati ca nu aveti masina stabila,controlativa bieletele de directie si capetele de bara,si bucsile la trapez.
daca e tot instabila la pornirile energice de pe loc,cautati pe cineva avizat sa va regleze suspensia cu aprox 1,5cm mai jos.
sanatate!
Sorin, ai nota 10 de la mine. Am fost la Peugeot la reprezentanta, si mi-au reglat suspensia cu 1.5 cm mai jos. A durat vreo 3 minute. Am mers apoi cu masina si merge minunat ... parca e alta masina, e mult mai sigura. Nu am incercat inca sa merg la viteze mari, dar acuma pe week-end asta am sa fac. Mai exista si un joc la bieleta antiroliu, piesa care va trebui inlocuita. Deci asta a fost, mersi... dau o bere.
stai la rand, eu trebuie sa-i dau o bere

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

salut la lumea cu masini frantuzesti
detin si eu un Citro c5 model 2 2005 1600hdi
am aceiasi prblema ca si voi nesiguranta directiei incepand de pe la 90- 100 km la ora
eu locuiesc in Belgia si e cam mama lor pe aici in afara de Franta
luna trecuta am facut inspectia tehnica (care se face pe bune) si nu au gasit nimic in neregula la suspensie si bucsaraie
am verificat si eu personal, totul e in regula nu jocuri nu uzuri masina are 94.000km si merge perfect bine exceptand ca azi mi-a aparut antipolutin sistem foult si dupa cateva ore ..... risc de colmatare filtru particule
o sa ma duc iar la reprezentanta sa vad ce mai are acum
sincer m-am cam saturat cam o data pe luna sunt in service cu ea
ceva sugestii cu directia ?
si cele 2 mesaje ?
ala cu antipolution nu ma deranjeaza prea tare
apare si cand e frana de mana putin trasa si plec cu ea asa
un dinte sau 2 nu va ganditi ca la maxim
dar celalalt mesaj ma nelinisteste risc colmatare filtru particule
detin si eu un Citro c5 model 2 2005 1600hdi
am aceiasi prblema ca si voi nesiguranta directiei incepand de pe la 90- 100 km la ora
eu locuiesc in Belgia si e cam mama lor pe aici in afara de Franta
luna trecuta am facut inspectia tehnica (care se face pe bune) si nu au gasit nimic in neregula la suspensie si bucsaraie
am verificat si eu personal, totul e in regula nu jocuri nu uzuri masina are 94.000km si merge perfect bine exceptand ca azi mi-a aparut antipolutin sistem foult si dupa cateva ore ..... risc de colmatare filtru particule
o sa ma duc iar la reprezentanta sa vad ce mai are acum
sincer m-am cam saturat cam o data pe luna sunt in service cu ea
ceva sugestii cu directia ?
si cele 2 mesaje ?
ala cu antipolution nu ma deranjeaza prea tare
apare si cand e frana de mana putin trasa si plec cu ea asa
un dinte sau 2 nu va ganditi ca la maxim
dar celalalt mesaj ma nelinisteste risc colmatare filtru particule
salu....
poti te rog sa detaliezi ce inseamna nesiguranta incepand cu 90-100km/h?
vibreaza volanul sau ai senzatia ca ti volanul drept dar masina merge usor dreapta/stanga?.
cat despre cele 2 defecte sunt legate unul de celalalt.defectul principal este de colmatare fap.
la 94 de mii de km daca ti-s-a colmatat trag concluzia ca circuli mult in oras.
ar fi bine sa o iei pe autostrada si sa o ti la 3500 de ture minim 30-40 de minute.
o sa simti ca se infoaca tare,asta e ideea sa se arda particulele de fum si noxe din fap.
sa ne auzim cu bine,atentie la viteza sa circuli prudent.
poti te rog sa detaliezi ce inseamna nesiguranta incepand cu 90-100km/h?
vibreaza volanul sau ai senzatia ca ti volanul drept dar masina merge usor dreapta/stanga?.
cat despre cele 2 defecte sunt legate unul de celalalt.defectul principal este de colmatare fap.
la 94 de mii de km daca ti-s-a colmatat trag concluzia ca circuli mult in oras.
ar fi bine sa o iei pe autostrada si sa o ti la 3500 de ture minim 30-40 de minute.
o sa simti ca se infoaca tare,asta e ideea sa se arda particulele de fum si noxe din fap.
sa ne auzim cu bine,atentie la viteza sa circuli prudent.

Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187794
Total subiecte 18659
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV