
Salutare,PRIM POSESOR DE XANTIA...AJUTOR
Moderator: Echipa Tehnica
@Judele- compresorul de AC are un electromagnet care mi-a facut si mie prbl...cred ca de acolo e buba...vezi ca trebuie presa ca faci ambreajul de la compresor praf fara ea...am patit eu asa.Poti verifica daca atunci cand tacane ca s-a cuplat , daca imvarte efectiv si compresorul sau merge fulia in gol.
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
azi am lasat pentru prima data masina jos si s-au aprins becurile in bord,stop si semnul exclamarii.
adica aceleasi becuri care s-au aprins si cand am ridicat-o
asta ce mai e?
recunosc ca nu am apucat sa verific nivelul lichidului
adica aceleasi becuri care s-au aprins si cand am ridicat-o
asta ce mai e?
recunosc ca nu am apucat sa verific nivelul lichidului
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
Rica scrie:azi am lasat pentru prima data masina jos si s-au aprins becurile in bord,stop si semnul exclamarii.
adica aceleasi becuri care s-au aprins si cand am ridicat-o
asta ce mai e?
recunosc ca nu am apucat sa verific nivelul lichidului
e de la LHM ma. inseamna ca e grav daca ti sa aprins cand e pe modu normal masina la suspensii, recomandat sa nu mai mergu cu ea. vezi ca daca iti ramane instalatia de suspensii fara lichid si ti se duc suspensiile mai bine iti cumperi alta masina. din cate am inteles si franele sunt actionate tot cu lichid LHM, asta inseamna ca daca ramai fara lichid ramai si fara frane. mai bine dute si cumpara o sticla de lichid si baga, e undeva in jur de 25 lei/l.
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
verifica maine nivelu, daca e scazut iti arata si cand e in modu normal. poneste masina, sa se ridice la nivelu normal, pe oricare ar fi setat si cum stai cu fata la masina in dreapta vezi ca ai un capac partial dreptunghiular/patrat de unde iasa multe cabluri. vezi ca acolo e si un recipient transparent pe care sunt 2 gradatii minim si maxim si e un plutitor acolo care iti arata une e nivelu lichidului, oricum mai bine sa bagi si sa fie decat sa ramai fara. e un lichid verzui, zici ca e fosforescent.
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
ala e plutitorul, adica nivelu la lhm, si aia din stanga cred ca e alarma, cel putin la mine aia e alarma. completarea la lhm se face tot pe undeva pe langa plutitor, tre sa fie un capac cu un furtunas ce iasa din el. se si vede in print, acuma m-am uitat mai atent. in dreapta plutitorului e primu furtun, adica de unde iasa el, ala se ridica si peacolo se baga lichid
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
da de la alarma ta e poza
am cautat o poza cu partea dreapta sus
mi se pare fantastic de mic acel plutitor
pai daca te uiti un pic mai bine scrie pe el LHM,pe mislocul H-ului iese furtunul

am cautat o poza cu partea dreapta sus

mi se pare fantastic de mic acel plutitor

pai daca te uiti un pic mai bine scrie pe el LHM,pe mislocul H-ului iese furtunul
Ultima oară modificat Mar 06-Sep-2011 21:46 de către Rica, modificat 1 dată în total.
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
oricum se vede ca are 2 linii rosii acolo de minim si maxim. ce de aici de pe forum au zis ca, cu masina ridicata la maxim tre sa fie undeva intre limite nivelul. si eu cand o ridic la maxim mi se aprind becurile de stop si lhm in bord, banuiesc ca ar mai trebui completat, dar cand e in pozitie normala sta undeva spre maxim nivelul
- Rica
- Moderator - Bazar
- Mesaje: 2369
- Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
- Localitate: Birmingham
- Masina: Peugeot 407 SW
- Contact:
deci lichidul trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii sa inteleg
cum trebuie sa fie masina la verificat?
sus-normal sau jos?
repet mie mi s-au aprins becurile in bord pe sus si jos,pe normal nu se aprinde nimic
cum trebuie sa fie masina la verificat?
sus-normal sau jos?

repet mie mi s-au aprins becurile in bord pe sus si jos,pe normal nu se aprinde nimic
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!
Ce ciudat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu