temperatura lichid racire
Moderator: Echipa Tehnica
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
temperatura lichid racire
Weekend-ul trecut am facut un transfagarasan cu xantiuta si aproape tot drumul apa a stat la temp care se vede in poza, cand urcam prin serpentine urca pana la 90 si cand coboram scadea pana aproape de 60. E ok asa?
http://i54.tinypic.com/5npytt.jpg
http://i54.tinypic.com/5npytt.jpg
- bereczky_sandor
- pasionat
- Mesaje: 550
- Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
- Localitate: Tirgu Mures
- Contact:
-
- pasionat
- Mesaje: 258
- Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
- Localitate: Turda, Cluj
bereczky_sandor scrie:Mie pe drum lung, mai ales la urcari sau viteze mici, imi sta undeva foarte putin sub linia de 100, pe la 97-98de grade cred si atunci porneste ventilatorul, si scade incet pana pe la 90 ma gandesc (nu mam uitat extra-atent)
tu cred ca ai in bord pana la 120grade nu?
in general mie imi sta la 80, iar la drum naspa urca la 90+- (a mea merge doar pana la 110 in bord), deci cum e in poza de mai sus in loc de 90 la mine e 80
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Gata am cumparat termostat nou, acu l-am scos pe cel de la masina si pe amandoua le-am bagat in apa asa vad cum deschid....surpriza...merge si cel de la masina
...deschide mai repede fata de asta nou..inainte de 80 grade incepe sa deschida. Asta nou se deschide complet pe la 90 grade..e de 83 grade. O sa revin cu rezultate de a drum intins 


- bereczky_sandor
- pasionat
- Mesaje: 550
- Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
- Localitate: Tirgu Mures
- Contact:
kady28 scrie:Gata am cumparat termostat nou, acu l-am scos pe cel de la masina si pe amandoua le-am bagat in apa asa vad cum deschid....surpriza...merge si cel de la masina...deschide mai repede fata de asta nou..inainte de 80 grade incepe sa deschida. Asta nou se deschide complet pe la 90 grade..e de 83 grade. O sa revin cu rezultate de a drum intins
Cand revii asteptam si pret


- bereczky_sandor
- pasionat
- Mesaje: 550
- Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
- Localitate: Tirgu Mures
- Contact:
sergiuliku scrie:bereczky_sandor scrie:Mie pe drum lung, mai ales la urcari sau viteze mici, imi sta undeva foarte putin sub linia de 100, pe la 97-98de grade cred si atunci porneste ventilatorul, si scade incet pana pe la 90 ma gandesc (nu mam uitat extra-atent)
tu cred ca ai in bord pana la 120grade nu?
in general mie imi sta la 80, iar la drum naspa urca la 90+- (a mea merge doar pana la 110 in bord), deci cum e in poza de mai sus in loc de 90 la mine e 80
aaaa ma gandeam ca e bordul tau. da e asa cum zici, am pana la 120 de grade (exact ca in poza

Poate ar trebui aflat termostatul original al masinii la cat deschidea si inchidea. Pana la urma se poate pune orice, dar sunt sanse sa porneasca mult mai des sau sa stea prea mult pornit electroventilatorul.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Pe asta nou am dat 33 lei si contine in pachet termostatul si garnitura de cauciuc care se baga pe marginea lui. Cel care era pe masina cred ca e cel din fabrica...pe el scrie: dauphinoise thomson france 09 97 (cred ca e data de fabricatie luna a 9-a anul 1997) 106415(asta nu stiu ce inseamna), si pe butoias scrie 83...adica e de 83 grade. Acum am descoperit de ce aveam temperatura scazuta la drum, flansa care se inchide are si ea garnitura de cauciuc pe margine sa etanseze la inchidere.....dar se pare ca se vede lumina intre margini...deci scapa apa. Cu asta nou la drum intins acul sta putin sub 90 grade...deci e mai bine pentru iarna
. Va atasez 2 poze cu termostatul care merge de 14 ani...o sa-i caut garnitura si il pastrez ca asta nou nu cred ca apuca prea mult.
http://i52.tinypic.com/zj78uf.jpg
http://i52.tinypic.com/zuh6yu.jpg

http://i52.tinypic.com/zj78uf.jpg
http://i52.tinypic.com/zuh6yu.jpg
Mã scuzaÞi cã intervin pe topicul unui coleg. Am o singurã Întrebare. Dacã mi-a urcat foarte mult temperatura lichidului de rãcire (105 ºi chiar mai mult pentru foarte scurt timp) când afarã erau 32 grade ºi am urcat dinspre Câmpulung Muscel pânã la Mausoleul Mateiaº de la ce poate fi? La fel mi s-a Întâmplat o datã În Cluj când am urcat o stradã În marºarier pentru cã nu gãseam loc de parcare. Pãi dacã fãceam Transfãgãrãºanul ...
M-am uitat la electroventilator ºi mergea (e drept cu o vitezã cam micã, se vedeau paletele când se roteau) ºi radiatorul era fierbinte peste tot.
M-am uitat la electroventilator ºi mergea (e drept cu o vitezã cam micã, se vedeau paletele când se roteau) ºi radiatorul era fierbinte peste tot.
nu iti merge treapta 2 la ventilator ,daca ai ac e mai complicat , daca e fara ac vezi ca e o termocupla pe radiator schimb-o.
iar la ac trebuie verificata sonda bitron care e bagata....... in spatele chiuloasei ajungi mai greu la ea , sau daca nu releul bitron , se afla sub farul din stanga , e o cutie cam de 8 pe 10 neagra cu o mufa destul de lata in ea .
iar la ac trebuie verificata sonda bitron care e bagata....... in spatele chiuloasei ajungi mai greu la ea , sau daca nu releul bitron , se afla sub farul din stanga , e o cutie cam de 8 pe 10 neagra cu o mufa destul de lata in ea .
iubesc fiarele vechi pentru ca sunt mai spectaculoase decat plasticele de ultima generatie
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Odata cu venirea temperaturilor mai scazute, la drum intins acul sta tot pe linia dintre 60 si 90 grade...ca in prima poza din topic. Caldura baga de ma sufoc....nu am de ce sa ma plang. Dupa cum am zis termostatul e de 83 grade...dar linia dintre 60 si 90 ar fi 75 grade..cred eu. Ca test am pus mana pe radiator inainte sa ajunga acul pe linia de 75 si era rece, dar cum a ajuns pe linie a inceput sa se incalzeasca....adica termostatul a deschis. Asta vara statea constant la 90 grade...dar acum sunt bagat in ceata...cum ar trebui sa stea? la 90 sau 75?
- e.miron
- pasionat
- Mesaje: 331
- Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
- Localitate: Comanesti, Bacau
- Masina: Xantia 2.0 HDI110
- Contact:
Salut. Scuze ca intervin in topicul altcuiva, dar am si eu problema cu incalzirea apei, sau mai bine zis cu lipsa incalzirii apei. Nu vrea sa urce peste 80 grade nicicum. Am gasit termostat la Citroen dar imi cere 30€ si mi se pare enorm de mult avand in vedere ca pe net am gasit cu 12-16 €. Intrebarea mea este daca este un termostat special cel de la Citroen sau merge pus unul universal care sa aiba aceleasi dimensiuni fizice si sa deschida la 83 grade.
http://www.oscaro.es/termostato-refrige ... 13-1906-gt
Astea ar fi recomandate pentru Xantia de pe un site de unde mai cumpar eu maruntisuri
http://www.oscaro.es/termostato-refrige ... 13-1906-gt
Astea ar fi recomandate pentru Xantia de pe un site de unde mai cumpar eu maruntisuri
-
- pasionat
- Mesaje: 1334
- Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen c5 hdi
- 2: Vw t5-2.5tdi
- 3: Chrysler Grand voyager
referitor la termostat eu lam schimbat in vara si a fost 20ron,apa imi sta la 85gr pe exterior(iar cu gerurile astea iam pus si un carton in fata,dar tot la 85 sta),caldura baga de te arde la maini si stai in tricou,termometru de interior imi arata 26-28gr.asa ca nu cred cai defect termostatu daca nu va urca apa de 80gr,ganditiva ca geru de afara de -20gr si cu curentul carel ia masina creste enorm puterea gerului,ca sa nu zic ca xantia nu are scut dedesupt si intra curent si raceste motorul.eu zic intai verificati daca e bun termostatul(cand motoru e rece,abia pornit furtunul de la iesirea termostatului care duce spre radiator trebe sa fie rece,in timp ce apa din motor trebe sa se incalzeasca si sa dea si caldura,atunci termostatul e ok.dar daca furtunul de la iesirea termostatului este la fel de cald ca si furtunul care duce la radiatoru de caldura atunci termostatul este defect si sta deschis)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu