consum optim

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Mie 28-Sep-2011 12:12

Mercedes sau bmw costuri mici de intretinere? Asta o aud in premiera. Poate daca ai o pisicutza sau un ursuletz din 90 si un pic si gasesti piese la tot coltu, in fiecare dezmembrare asa poate, dar oricum si alea mi se par putin cam mari in comparatie cu altele.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 28-Sep-2011 12:22

vb tot de alea mai vechi
acum tiriac a pus mana pe tot,monopol
dicteaza preturile
daca stai un pic si cauti pe afara o sa vezi ca preturile nu sunt asa mari ca la noi
la noi te seaca cu taxe si adaosuri dupa ce trec prin zeci de firme fantoma
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 28-Sep-2011 13:49

pai pentru toate marcile e valabila faza cu preturile mai mici afara.

BMW nu este o marca ieftina de intretinut la masinile actuale. Nici mercedes. Ieftine sunt Daciile Logan alea pe benzina.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mie 28-Sep-2011 15:28

faza cu mercedesurile si fiabilitatea era odata. Acum fabricantii nu mai traiesc din pretul masinii ci din vanzarea de piese de schimb.

Sa vedeti pe aici ce pline sunt service-urile de masini germane, mai ca sunt mai multe decat alte marci.

Si nu toate au venit sa schimbe uleiul, ci probleme de motor, electrice si alte alea.

Ieftine ... nici gand. Doar cu piese de la dezmembrari. Piese noi de masini germane cam de 3-4 ori mai scumpe decat Citroen.


Sa va dau un exemplu, pe mine schimb ulei cu toate filtrele ma costa cam 60-70 euro ( fara manopera)
La BMV sare de 200 fara manopera si fara piese de la reprezentanta, ci facute pe la diversi fabricanti.

Daca mergi la casa BMW sari de 500 euro pt ulei si filtre si manopera.

Sa vedeti pe aici cate masini mai vechi zac in parcarile BMW pt ca propietarii au fost ''jmeccheri din astia cu ochelari de soare la 3 dimineata '' si au vrut sa repare cate ceva pe la masina neaparat la reprezentanta si pe urma au aflat ca pretul reparatiei face mai mult decat masina.

Rep la reprezentante isi fac doar cei cu masini noi si cu foarte, foarte multi bani.

Citroen, 50 € ora de manopera, BMW 100 €.

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mie 28-Sep-2011 15:35

''carute germane '' se refera strict la confort

Am mers cu masina mea pe un drum din asta cu beton si in afara de un zgomot sporit al cauciucurilor nu simti nimic.

Am mers apoi cu un Seat nou nout si imi era teama sa vb pt ca imi prindeam limba intre dinti de scuturaturi si miscari haotice care le facea. La fel si cu BMW.

Sa nu mai vb de scaune care la BMW sunt echivalent cu bancile de lemn din parcuri.

Faci un drum Rom-Spania cu leziuni la coloana.
Eu dupa 4-6 ore de mers incontinuu parca ma cobor de pe canapeaua din sufragerie.

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 28-Sep-2011 15:50

hai sa ne oprim ca deviem si sa nu ne furam vreun avertisment
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Mie 28-Sep-2011 22:53

Intrutotul de acord cu mbc !!!
Mercedes inseamna eleganta , nu neaparat forta...asta e una din masinile mele fabr 1988 , 3000cc , 132kw.Nu e sprintena dar are un mers aparte...pt cunoscatori bineinteles...
Imagine

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Joi 29-Sep-2011 00:00

nui neaparat o problema ca deviem de la subiect pentru a 10x oara, dar nimeni sa nu-mi zica nici macar in scris ca masinile germane (nu ma refer la opel) au costuri mici de intretinere...poate mertanul cobra, care merge si pe ulei de gatit teoretic .

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Joi 29-Sep-2011 07:18

vorbind de consum, si benzina etc. Azi dupa ce m-am trezit obosit, si pregatit sa merg la cluj, sa duc pe cineva. M-am dus direct la benzinarie cu masina lui tata, xsara 2 hdi, si cum nu am mai alimentat in masina aia de ceva vreme (cateva luni) din reflex am luat pompa de la Benzina si am alimentat pe 35 (aveam in plan pe 70) si cand ajung la 35 de ron, observ ca trebuia motorina. deci fara sa mai pornesc motorul sau ceva, am mers la baietii de acolo si am intrebat cam ce ar fi solutia??? Mi-au zis ca eventual sa bag multa motorina si posibil totu o sa fie ok. N-am vrut sa risc deci nam mai pornit deloc motorul si am lasat masina acolo pana diseara cand unul dintre ei scapa de la servici si mia oferit ajutorul, ca imi goleste tot rezervorul....o zi faina sa aveti macar voi! :wink:

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Joi 29-Sep-2011 08:31

in teorie ar trebui sa ai pe undeva pe sub bancheta din spate un buson de golire rezervor.

un amic cu VW a patit la fel si acolo are acel buson. Poate la Xsara e diferita locatia.




Ca tot suntem la consum, cam cat ar consuma motorul meu la relanti, cu sau fara AC?

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 29-Sep-2011 08:35

iti trebuie un furtun si un bidon in care sa stochezi si un furtun. banuiesc ca iti dai seama unde merge situatia :) succes
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 29-Sep-2011 09:28

nu mai demonta masina
toate rezervoarele au jos un dop de golire
nu exista masina si orice rezervor au acest dop
nu trebuie decat sa te bagi sub masina si sa il desfaci
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Joi 29-Sep-2011 11:32

Am sa vad ce fac diseara, tot ma gandeam ca daca scoate motorina din fata (adica de la pompa de motorina), e posibil sa ramana aer in instalatie, ceea ce ar fi "bestial", deci o sai zic sa scoata probabil de sub bancheta, sau cum ziceati voi, de la busonul de golire.

sergiuliku
pasionat
Mesaje: 258
Membru din: Lun 15-Noi-2010 12:10
Localitate: Turda, Cluj

Mesajde sergiuliku » Joi 29-Sep-2011 12:04

mie mi-a fost masina la reparat si a fost lasata cam o zi sa mearga la relanti...cel putin asa mi-a zis mecanicul, nu stiu daca s-a plimbat si el sau nu cu masina, dar o medie pe care am facut-o ar fi undeva la 2.5l/h+-, repet, daca sunt corecte calculele mele aproximative, indicate de acu de la combustibil, si daca nu a umblat el cu ea

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 29-Sep-2011 13:00

o masina la relanti nu ar trebui sa sara de 1-1.5L/h
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats