schimb placute frina
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
schimbat placute de frine
Am schimbat placute fata frine la pretul de 320 de ron in service la oradea.
-
- pasionat
- Mesaje: 138
- Membru din: Mar 21-Sep-2010 20:39
- Localitate: Brasov
- Masina: Citroen C5 1.6 Hdi 80kw 2005
- 2: Ford Ka 1.3i 55kw 2005
Re: schimbat placute de frine
andre scrie:Am schimbat placute fata frine la pretul de 320 de ron in service la oradea.
Doar fata?Am comandat astazi placute fata Ferodo la 167 lei.Manopera ...,la purtator.
Re: frine
sandor mihai scrie:de ce sa trebuiasca aerisite? nu s-a intervenit asupra sistemului hidraulic.probabil discurile au bavura si pina la asezarea placutelor acestea se indoaie pur si simplu. nu are legatura cu aerisirea.
p.s. odata am schimbat placutele de frina la un ford mondeo(pe fata) si din momentul ala masina n-a mai avut frine.a mers la reprezentanta unde i-au schimbat discurile fata si totul a fost ok.
!!!.la c5 pistonul de la roata stinga fata se invirte in sens trigonometric pentru introducere iar la roata dreapta fata in sens antitrigonometric.
Buna ziua.La roata stanga (pe partea soferului) invart de piston in sens trigonometric (antiorar) si nu vrea sa intre.Are vreun secret?...nu pot schimba placutele pentru ca nu pot baga pistonul in interior
-
- pasionat
- Mesaje: 457
- Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
- Localitate: BUCURESTI S4
- Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
- 2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
- 3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007
trebuie sa invarti de piston si in acelasi timp sa-l comprimi, e mai greu de realizat fara o scula adecvata, dar te poti folosi de o menghina de tamplarie si de un cleste papagal, cu menghina il impingi in interior si cu clestele invarti, sa ai grija la burduful de cauciuc sa nu-l agati cu clestele, preventiv ca sa alunece usor eu l-am cascat putin cu o surubelnita si am pulverizat silicon de bord in interiorul lui si astfel a mers fara probleme.
MESERIAS
-
- simpatizant
- Mesaje: 46
- Membru din: Sâm 28-Noi-2009 15:46
- Localitate: bucuresti
Multumesc pentru raspunsuri, din pacate au venit cam tarziu, pentru ca am reusit sa desurubez de tot un piston, iar acum nu mai reusesc sa-l bag la loc.La o roata am reusit sa fac schimbul, dar am ramas blocat pe partea dreapta din cauza ca nu reusesc sub nici o forma sa infiletez la loc pistonul.HELP!!!
M-am descurcat in cele din urma.Prinntr-o miscare dute-vino a pistonului, am reusit sa-i prind pasul la filet si sa-l infiletez.Destul de dificila operatiunea mai ales pentru prima data.Oricum forumul mi-a fost de mare folos.Multumesc tuturor.pef73 scrie:Vezi ca pe etrier este o sageata care indica sensul de rotatie.Dupa ce l-ai comprimat ai grija sa aliniezi una din cele doua degajari de pe pistonas cu boltul de pe placuta.Exista deasemenea un semn pe etrier.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu