THUNDER77: Citroen Xantia, 1996, 1.8i-16v, 110 CP

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 15-Iul-2011 15:31

dane, daca ne vom intalni, iti dau sa mergi cu troaca mea, si ai sa ramai surprins de rotile mari. nu sunt deranjante, ba chiar este mai confortabila masina cu ele, si nu mai danseaza deloc. eu eram in dilema... am pus cauciucuri 205.55.16, si ma gandeam sa ma intorc la 205.50.16, iar mai apoi mi-a venit ideea ca as putea sa pun lejer 205/215.45.17. crede-ma sincer, este mai placuta decat una cu roti pe 16. a.... daca ma apuc sa sar borduri si canale, logic ca fac praf jantele, dar la drum, o roata mare va ramane o roata mare. depinde si ce faci acum, iti dai seama ca daca iti faci masina ca la curse, nu mai poti merge cu ea. totusi, suspensia de la citroen are avantajul ca oricat de tare ar fi, poti sa mergi cu ea :lol: eu merg cu activa acum cu hydractive-ul anulat, blocata in modul sport, si este super tareeee... si asta pentru ca pe auto ma enerveaza prea tare, ca leagana.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 15-Iul-2011 16:17

Da! E clar! Nu neg faptul ca o masina cu roti de diametru mare si cat se poate de late, sta muuult mai bine pe sosea, mai ales atunci cand vrei sa mergi tare...Diferentza e ca de la cer la pamant...Stiu! Am condus masini sport...Exact cum ii spuneam si colegului mbc, in cei aproape 40 de ani mi-au trecut multe prin fatza ochilor...
Dar nu-mi spune ca nu se diminueaza comfortul cu roti mai mari si cauciucuri talie joasa !!! Pe mine ma enerveaza si cand trec de pe rotile de iarna 175/70-14 pe cele de vara 195/55-15. Incepe sa simta orice linie de tramvai...orice groapa...Volanul devine mai greu si mai ferm....E muuult mai relaxanta la condus Xantia cu rotile 175/70-14...Nu simte mai nimic din denivelarile de pe strazile noastre...Si chiar imi place treaba asta....
Am condus si m-am plimbat cu mai multe masini ale fratelui meu, printre care si un SAAB 9-3 Comvertible (versiunea cabrio) pe care are roti mari...Nu stiu cat exact...18 sau 19' cu talon jos...Vreau sa spun ca simte fiecare gropitza masina aia...Trebuie sa incetinesti la fiecare denivelare transversala de pe drum...Fiecare imbinare dintre straturile asfaltului, o simti in scaun si in rinichi la masina aia...
Eu cu Xantia cu rotile standard n-am nici un stress...Trec peste denivelari cu aceeasi viteza cu care circul si in celelalte zone...Sigur...nu vorbim de canalizari sau de santuri de 15-20 cm adancime...Dar in rest, nu ma sinchisesc de denivelarile "obisnuite"...Pot fi si cocoase de reducere a vitezei ca n-are nici o treaba...
.................Depinde ce vrei sa faci si unde circuli cu acea masina....Daca te dai cu ea pe serpentine cu viteza, sau mergi numai pe sosele ca in palma sau pe autostrazi in Germania...Elvetia...Suedia ( cum e cazul fratelui meu) si-ti faci concediile la Nissa...la Canes...etc....Da! E de inteles...Nu ai de ce sa tii pe masina niste "opinci" de roti 175/70-14...
Chiar ma uitam la faptul ca atunci cand ma duc pe la fratele meu prin Bucuresti, strazile sant cum trebuie....Mergi de la Piatza Victoriei pana in Otopeni, pe DN1 ca-n palma. Poti sa-i dai cat vrei ca nu te zdruncina nimic...Soseaua e ca-n palma...Acolo poti merge fara probleme cu roti 215 /40-17...Dar cand eu in Braila am numai transeie (ca nu se mai pot numi santuri...)...cand toate strazile sant sapate si gaurite si cu greu isi mai aduce cineva aminte sa le peticeasca atunci cand nu se mai poate merge....Cand tot orasul e borfait de sapaturi si modernizari...strazi vechi pavate cu piatra cubica, unde mai si lipsesc din pietrele din pavaj...Cand si atunci cand se asfalteaza o strada cap-coada si o fac ca-n palma, se gaseste un prost sa-si aduca aminte ca a uitat sa lege o teava la un bloc si sapa din nou la 1 saptamana dupa ce s-a asfaltat si raman transeie cu pietris si gropi 6 luni dupa aceea (sau definitiv...) cum pot eu sa ma gandesc la roti pe 17' ?!? As fi nebun !!!
...............Repet...Depinde ce faci si pe unde mergi cu masina...Depinde si ce fel de sofer esti...Daca esti unul ofensiv caruia ii place sa mearga tare tot timpul, sau unul care merge batraneste si vrea comfort...
Eu...se pare ca am imbatranit... :lol: ...Pun mai mare accent pe comfort...Imi place ca masina sa nu simta nimic...sa conduc comfortabil...si masina sa se legene lin...Asta imi place de mor la Citroen...Chiar ma enerveaza ca Xantia nu se mai leagana la fel de frumos ca BX-ul...chiar daca sta mai bine la viteze mari...
................Asa este! Suspensia Citroen permite mult...si nu se compara cu celelalte...Am sesizat si eu ca la un Citroen cu suspensii hidro, nu prea ai sanse sa indoi rotile in gropi....Nu stiu cum se face, dar asta se intampla...Am dat de 2-3 ori din neatentie in cate o groapa urata, chiar avand pe masina rotile de vara pe 15 si nu s-a intamplat nimic...Oricum e cert un lucru...Eu pana acum nici la BX, nici la Xantia nu am reusit sa indoi nici o janta...Nu stiu cum se intampla, dar se intampla...Suspensia asta e incredibila !!!Eu sant fascinat de ea !!!

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 15-Iul-2011 16:37

Luciane sa inteleg ca ti-ai luat roti pe 17 ??????? Pai atunci cu alea pe 16 nu-ti faci un pustiu de bine cu mine ?
Dane cu proiectoarele nu am mai facut nimic , sunt in acelasi stadiu intrucat nu am avut nici timp si nici cheful necesar sa ma apuc de ele si stii cum e : decat sa faci un lucru in scarba , mai bine nu il faci.....O sa ma ocup de ele dupa ce ma mai linistesc cu serviciul si o sa am toate cele necesare...Inca nu m-am luminat clar la ce trebuie facut cu suportii pentru ele sa ii pun pe pozitia corecta dar o sa o fac.....La xenon stii bine ca ma gandesc de mult , deocamdata strang bai in asa fel incat sa nu ma simta nevasta ca imi da cu gazul in cap :D dar vor veni curand pe masina . Oricum o sa iau legatura cu Lucian sa imi spuna clar ce am de facut si ce sa iau :D
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 15-Iul-2011 17:24

Of !!! Nasol ! Pai fixeaza-le intai pe alea sa bata unde trebuie si ep urma sa-mi spui daca mai ai nevoie de Xenoane !!!
Cum le ai acum, sant inutilizabile...Le ai doar de aspect...
Hai !!! Curaj !!! Te-ai inecat cu ele, "ca tiganul la mal"...Stii cum e vorba... :D Ai facut ce era mai miportant si mai greu si ai abandonat cand mai ai doar sa le reglezi pe directie...
Daca nu te descurci...nu gasesti o solutie...ne auzim la un tel. si iti dau idei...Nu duc lipsa! :lol:
E pacat pt. ca alea bat f. bine !!! S-ar putea sa te scuteasca de Xenoane...Probabil nu ma crezi dar fa-le si ai sa vezi ca am dreptate...
Eu am vazut cum e cu proiectoare pe a mea...
Si eu m-am chinuit pana le-am pus la punct si le-am prins in bara cum trebuie, dar acum sant OK si lumineaza super!!! Si inca nu le-am luat becuri cum trebuie....Au niste jeguri No-Name...Unul lumineaza mai galben...vizibil...Asta apropos si de ce inseamna un set de becuri bune...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 15-Iul-2011 21:42

Nu pot sa zic ca m-am inecat ca tiganul la mal...pur si simplu nu ma trage burta sa ma apuc de ele.....Ma apuca damblaua nu de mesterit la ele ci numai la gandul ca trebuie sa desfac "n" suruburi si cele care ma enerveaza cel mai tare sunt alea de fixare in aripa :mad: Plus ca nu mai stiu unde naiba am pus notita cu dimensiunile pe circumferinta proiectoarelor si sa ma ia naiba daca stiu ce material sa folosesc sa le fac suportii aia si ce prindere sa le fac pe bara , in asa fel incat sa stea si fixati in si sa nu se topeasca de la caldura lor :mad: Oricum sunt hotarat sa imi pun xenon Dane , chiar si dupa ce pozitionez proiectoarele pe traiectorie....am o dambla si stii ca nu imi iese din cap :razz:
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 20-Iul-2011 22:27

Daaa! Bine....e clar ca Xenoanele sant un pas in plus....E clar ca lumineaza mai bine...
Referitor la suporturile pt. proiectoare...Diametrul lor il masori, fie pe cel de rezerva pe care il ai, fie direct pe sticla celor de pe masina...Sticla e exact cat proiectorul...
Eu vad ca fiind posibile 2 moduri de prindere a proiectoarelor....Ori cu cate 2 cleme metalice sau din plastic, in forma de L (cea din exteriorul masinii mai scurta, cea din interior (spre radiator) mai lunga, in asa fel incat sa compensezi curbura barei. Aceste 2 cleme le prinzi pe spatele barei, cu cate 1-2 holzsuruburi sau suruburi....E ceva gen ce ai acum, doar ca trebuie sa fie inegale ca lungime...
Cea de-a 2-a varianta, este sa cumperi o teava din plastic (pt. instalatii sanitare...sant tevile de scurgere de la instalatiile sanitare) de diametru putin mai mare sau egal cu cel al proiectoarelor, pe care o fixezi intai de bara, iar apoi de ea fixezi proiectorul...Proiectorul cred ca ar merge chiar si bagat in teava si fixat cumva...Teava trebuie taiata oblic exact dupa inclinatia barei...
.... :twisted: Eu deja am capatat dexteritate cu demontarea barei din fatza...de cate ori am demontat-o.... cand cu proiectoarele...cand am dezdoit indoitura de pe aripa...cea cu care am cumparat masina....Si am toate suruburile OK...Merg usor...
Totusi nu e chiar asa de greu...Ai alea 2 suruburi ascunse, care sant mai greu de scos...In rest ai cateva suruburi sub bara, care ar trebui sa mearga usor si mai sant aparatorile de noroi din aripi de demontat din clipsuri...E ceva deranj, dar o faci o data si gata...
Chiar merita efortul !!! Crede-ma! O sa-ti placa cum lumineaza masina, daca le vei regla cum trebuie.
Chiar daca si eu m-am chinuit pana le-am prins pe ale mele in bara, totusi mi s-a parut mai mult de munca si de demontat la partea de fire....Ori tu tocmai partea asta ai rezolvat-o...
...............Daca te hotarasti sa mergi pe varianta de prindere cu cleme metalice, vezi ca se gasesc in Praktiker profile din aluminiu de diverse forme si dimensiuni (la raionul cu accesorii pt. mobilier...) iar un profil de 1 m costa in jur de 15-20 RON...Sant profile L...I...O...D...etc...Din profilul acela poti taia cu o panza de bomfaier diverse portiuni, in asa fel incat sa reusesti sa faci 4 urechi de prindere...Trebuie sa vei totusi ce puncte de prindere ai in bara, ca sa stii ce cumperi...fiindca stiu ca sant ceva nervuri pe spatele barei in zona aceea. Oricum, cu un profil L de 30x30 mm (cornier cu latura de 30 mm) cred ca te descurci...Sau I de 20...30 mm si grosime de 3 mm (platbanda de 20x3 mm)...cu care cred ca vei lucra mai usor...E mai usor de taiat si modelat...
....Oricum vorbim la tel...si te lamuresc....M-am luat cu altele si nu te-am mai sunat...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 21-Iul-2011 21:58

cu L-uri metalice i le-am prins, dar daca nu am avut la indemana fibra sa facem cochiliile si de aia i le-am proptit direct in bara. poate sa le dea mai in spate din partea de sus, dar trebuie neaparat sa ii faca niste rame din fibra ca sa nu arate urat.

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 22-Iul-2011 18:26

Nu e neaparat necesar sa-i faca rame pt. proiectoare...
Le poate prinde f. solid tot cu niste L-uri din tabla, dar mai solide (am inteles ca cele de acum sant din banda perforata...) si orientate in asa fel incat sa tina proiectoarele pe directie...
Si...ca sa nu ramana spatiu urat intre bara si proiector, se poate taia cate o bucata asimetrica dintr-o teava din plastic neagra, de un diametru putin mai mare decat proiectorul...si pe care le poate fixa tot de clemele metalice...ca sa nu dea gauri urate in bara...
Nu e nevoie sa se chinuie sa toarne din fibra de sticla rame pt. proiectoare...E multa munca...Trebuie facuta o matrita...apoi sa torni fibra...s-o finisezi...s-o vopsesti...etc...Si...Dumnezeu stie cat o sa tina...sau daca nu crapa fibra cand o strangi in holzsuruburi...
Asta ca sa nu mai vorbesc de cat praf inhalezi si cum te manjesti cand prelucrezi fibra...
Daca vrea neaparat rame pt. proiectoarele acelea, mai bine cauta unele de la Renault...cat mai apropiate ca forma, din care sa decupeze cat sa se potriveasca in bara...exact cum s-a mai discutat...mai sus...
........Eu totusi merg pe varianta cu clemele metalice L, pt. ca in felul acesta, totul ramane in spatele barei si o sa se vada doar bucatile alea oblice de teava care vor fi oricum negre...

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Vin 22-Iul-2011 19:53

Saptamana viitoare ma duc sa imi caut teava de PVC...Trebuie sa caut un anumit gen ? Eu stiu....ceva ce trebuie sa reziste la temperaturi ridicate ? Asta ca sa nu ma trezesc cu ramele topite prin bara....
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 03-Aug-2011 21:14

Hai ca n-am mai reusit sa intru pe aici...Nu. Nu e nevoie de un material special, pt. ca zona respectiva nu se incalzeste asa de tare...Gandeste-te ca poti tine mana fara probleme pe sticla unui far...Deci sant sub 50 grd.C...
In plus, gandeste-te ca ramele de proiectoare de Renault sant din ABS...material care se indoaie f. usor la caldura...dar nu au nici o problema...Poti folosi teava obisnuita din plastic negru, pt. instalatii sanitare...
Totusi ma gandesc ca s-ar putea sa iasa mult mai fain ramele acestea, daca cumperi niste rame de Logan...Renault Megane (o masina care are proiectoare ca ale tale...) si doar sa le adaptezi...(sa mai decupezi din ele...ca sa vina bine pe bara ta...)
Cred ca asa e mai simplu...mai putin de munca.... Nu mai stiu exact dar am impresia ca nu sant foarte scumpe aceste rame...

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mie 05-Oct-2011 00:18

Felicitari pt masina Thunder, arata de milioane.

Doar o intrebare, tot spuneti pe aici de xenoane, la Xantia este ilegal sa pui xenoane pt ca
1 nu are far special cu motoras pt pastrare orizontalitate si
2 nu are instalatie de spalare. si nu in ultimul rand
3 costa mai mult decat masina. :)

Daca va referiti la ''xenoanele'' de 50€ de la chinezi, Nu stiu in RO dar aici sunt cat se poate de ilegale si in general trebuie sa fii pregatit cu bani de amenda ( nu putini) precum si cu scule si becuri de rezerva pt ca daca te opreste Garcea noaptea nu pleci de pe loc pana nu schimbi becurile cu unele normale.

Mai apoi, cautati pe google si vedeti DE CE sunt ilegale. Nu lumineaza de loc mai bine, dau doar mai multa stralucire ( glare) Lumina efectiva dau mai putina decat un halogen, orbesc f tare pe cei din sens contrar, obosesc ochii pt ca au contrast f puternic intre zona lumina - intuneric, si motivele continua. Astea au doar un bec, nu au farul cu profil special nici lentila care focalizeaza fasciculul de lumina in asa fel incat sa reduca fenomenul de stralucire ( glare).
Stiu toate astea pt ca si eu am avut febra asta si aici 50- 60 € nu sunt neaparat o problema, dar m-am linistit repede .

Mult succes cu masina si asteptam poze cu noul bord ....

Avatar utilizator
marius_andrey88
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Mie 26-Ian-2011 15:27
Localitate: Deva

Mesajde marius_andrey88 » Mar 11-Oct-2011 21:15

e.miron scrie:Felicitari pt masina Thunder, arata de milioane.

Doar o intrebare, tot spuneti pe aici de xenoane, la Xantia este ilegal sa pui xenoane pt ca
1 nu are far special cu motoras pt pastrare orizontalitate si
2 nu are instalatie de spalare. si nu in ultimul rand
3 costa mai mult decat masina. :)

Daca va referiti la ''xenoanele'' de 50€ de la chinezi, Nu stiu in RO dar aici sunt cat se poate de ilegale si in general trebuie sa fii pregatit cu bani de amenda ( nu putini) precum si cu scule si becuri de rezerva pt ca daca te opreste Garcea noaptea nu pleci de pe loc pana nu schimbi becurile cu unele normale.

Mai apoi, cautati pe google si vedeti DE CE sunt ilegale. Nu lumineaza de loc mai bine, dau doar mai multa stralucire ( glare) Lumina efectiva dau mai putina decat un halogen, orbesc f tare pe cei din sens contrar, obosesc ochii pt ca au contrast f puternic intre zona lumina - intuneric, si motivele continua. Astea au doar un bec, nu au farul cu profil special nici lentila care focalizeaza fasciculul de lumina in asa fel incat sa reduca fenomenul de stralucire ( glare).
Stiu toate astea pt ca si eu am avut febra asta si aici 50- 60 € nu sunt neaparat o problema, dar m-am linistit repede .

Mult succes cu masina si asteptam poze cu noul bord ....


e.miron in legatura cu xenoanele cred ca gresesti. eu mi-am montat si crede-ma ca lumineaza de "n" ori mai bine! App: chiar sunt de astea de buzunarul romanului de 50 de Euro!
Citroen Xantia 1.9TD

Avatar utilizator
THUNDER77
pasionat
Mesaje: 987
Membru din: Sâm 12-Sep-2009 13:36
Localitate: Pitesti

Mesajde THUNDER77 » Mar 11-Oct-2011 21:19

O sa mai astept un pic cu xenoanele...momentan vreau sa imi cumpar un far bun de dreapta ca al meu e ciobit in doua locuri , asa ca....In orice caz , la momentul de fata am montat pe unul din faruri un bec Osram Nightbreaker - care am observat ca sunt foarte laudate de multi , maine dimineata ma voi convinge singur daca intr-adevar sunt cum se spune sau e doar marketing ieftin :razz: Va tin la curent oricum si multumesc de aprecieri !
Nu sunt un tip agitat sau violent , doar ca simt nevoia sa crap cate un cap in fiecare zi.....

Avatar utilizator
calin_bursuc
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 18:26
Localitate: deva

Mesajde calin_bursuc » Mie 12-Oct-2011 11:36

daca iti pui xenoane si vrei sa lumineze cat mai bine link-ul acesta te poate ajuta.
http://www.youtube.com/watch?v=imIiglkq ... re=related

Avatar utilizator
e.miron
pasionat
Mesaje: 331
Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
Localitate: Comanesti, Bacau
Masina: Xantia 2.0 HDI110
Contact:

Mesajde e.miron » Mie 12-Oct-2011 14:08

marius_andrey88 scrie:
e.miron scrie:Felicitari pt masina Thunder, arata de milioane.

Doar o intrebare, tot spuneti pe aici de xenoane, la Xantia este ilegal sa pui xenoane pt ca
1 nu are far special cu motoras pt pastrare orizontalitate si
2 nu are instalatie de spalare. si nu in ultimul rand
3 costa mai mult decat masina. :)

Daca va referiti la ''xenoanele'' de 50€ de la chinezi, Nu stiu in RO dar aici sunt cat se poate de ilegale si in general trebuie sa fii pregatit cu bani de amenda ( nu putini) precum si cu scule si becuri de rezerva pt ca daca te opreste Garcea noaptea nu pleci de pe loc pana nu schimbi becurile cu unele normale.

Mai apoi, cautati pe google si vedeti DE CE sunt ilegale. Nu lumineaza de loc mai bine, dau doar mai multa stralucire ( glare) Lumina efectiva dau mai putina decat un halogen, orbesc f tare pe cei din sens contrar, obosesc ochii pt ca au contrast f puternic intre zona lumina - intuneric, si motivele continua. Astea au doar un bec, nu au farul cu profil special nici lentila care focalizeaza fasciculul de lumina in asa fel incat sa reduca fenomenul de stralucire ( glare).
Stiu toate astea pt ca si eu am avut febra asta si aici 50- 60 € nu sunt neaparat o problema, dar m-am linistit repede .

Mult succes cu masina si asteptam poze cu noul bord ....


e.miron in legatura cu xenoanele cred ca gresesti. eu mi-am montat si crede-ma ca lumineaza de "n" ori mai bine! App: chiar sunt de astea de buzunarul romanului de 50 de Euro!



Tu citesti macar posturile celorlalti sau dai quote asa la intamplare?

Ai vazut vreodata un far cu xenon adevarat desfacut? Eu da.

Farul este construit SPECIAL pentru lumina de xenon.

Se pare ca nu ai citit ce am scris despre conditiile care trebuie indeplinite de xenon.

Daca sunt asa de bune atunci de ce sunt ilegale?

Da un search pe google si acolo nu gasesti decat magazine online din China care comercializeaza asa ceva

Xenoanele adevarate nu au nici o leg cu BECURILE de 50 € de la chinezi.

Iesi tu din tara cu becurile astea si cum spunea un coleg mai inainte devii instant platitor de amenzi in bugetul tarii respective. Sa nu mai spun ca trebuie sa le schimbi pe loc, altfel lasi masina acolo si mergi pe jos acasa.


http://www.youtube.com/watch?v=yVuSSdZN ... r_embedded

http://www.danielsternlighting.com/tech ... sions.html

http://www.danielsternlighting.com/tech ... tages.html


Aici vezi CLAR de ce daca ai ceva cunostinte de fizica.


Repet. Intre xenon adevarat si kit-urile din China nu exista nici o legatura.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen