La concluzia asta a ajuns mesterul la care am dus-o. Simptome: de cand s-a racit putin vremea, acum 2-3 saptamani, motorul pornea foarte greu, mergea inecat si inevitabil murea la cateva secunde/2-3 minute. Il reporneam cu greu (mult pe demaror) si dupa aceasta a doua pornire mergea, desi parca tot simteam ca se cam impleticeste aprox la 2000rpm. Pana intr-o zi cand n-am mai putut-o porni nicicum. Am terminat bateria de atata incercat. Am luat curent de la un coleg si tot nu voia. A pornit la un moment dat, dar tinut la vreo 3000rpm. Un milimetru daca i-am dat drumul la acceleratie a murit.
La service, dupa o prima investigatie, mi-a zis baiatul ca electrovalva (?) de pe pompa de injectie nu functioneaza bine, avea un bazait urat, care disparea cand ii scotea firul de alimentare cu curent. Dar a doua zi (am lasat-o la ei, deoarece am dus-o tarziu) m-a sunat sa-mi spuna ca de fapt problema e din computerul de bord si anume ca nu-mi citeste decat sporadic cheia. Mi-a cerut cheia de rezerva, pe care eu n-am avut-o niciodata, din pacate. In situatia asta, zice el, nu am alta rezolvare decat sa suntez/anulez nu-stiu-ce modul din computerul de bord, care citeste cheia. 200Euro, la un meserias.
Mi-a zis ca daca aveam cheie de rezerva, nu avea ce sa repare, plecam cu ea si nu mai aveam probleme.
Intrebarea mea e: de ce sa umblu in computerul de bord cand pot sa fac o cheie noua, la reprezentanta eventual. In momentul asta, nu am idee cat ar costa asa ceva, dar as prefera sa platesc ceva mai mult pentru o cheie noua, decat sa-mi modific computerul.
Voi ce ziceti?
Mersi mult pentru orice lamurire/explicatie/ajutor!
Nu citeste cheia?
Moderator: Echipa Tehnica
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
problema ta are o rezolvare mai simpla decat 200 de iepuroi. pune + de contact pe alimentarea electrovalvei de pe pompa de injectie si vezi ce zice, si in felul asta sari peste imobilizator; totusi, nu prea cred eu sa fie de acolo problema. daca nu iti citea cheia, nu pornea nici cu matanii, iar faptul ca nu se accelereaza sau ca nu tine relantiul nu prea are legatura cu cheia. fa ce ti-am zis eu, si daca tot face probleme, cauta buba in alta parte.
Am fost la maistoru' de chei. Omul ma sigura ca citeste cheia. Martorul de la immo se aprinde, pentru nici o secunda, apoi se stinge. Asta inseamna ca citeste cheia, zice el. Tot el mi-a spus ca ar mai exista o posibilitate, sa nu comunice immo cu ecu...
Inca nu am incercat varianta cu firul de la contact la electrovalva. Poate in dupa-masa asta.
Altfel, sunt in pana totala de idei.
Inca nu am incercat varianta cu firul de la contact la electrovalva. Poate in dupa-masa asta.
Altfel, sunt in pana totala de idei.
-
- pasionat
- Mesaje: 117
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 21:44
- Localitate: galati
sal.problema ta cred ca este din cauza k se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina.ia sa te uiti dimineata daca iti ajunge motorina la pompa de injectie si apoi sa dai la pompita aia din dreapta(intre baterie si sofer)si te uiti daca iti vine motorina cu bule.
problema nu este ca nu recunoaste cheia,atunci cand nu recunoaste cheia iti ramane aprins ledul cu cheia in bord si nu o sa-ti porneasca in veci.
numai bine
problema nu este ca nu recunoaste cheia,atunci cand nu recunoaste cheia iti ramane aprins ledul cu cheia in bord si nu o sa-ti porneasca in veci.
numai bine
Asta era si constatarea mea initiala, la care am revenit. Se comporta ca si cand nu se alimenteaza. Mai mult ca sigur se dezamorseaza pana dimineata. Am observat si bule de aer pe furtunul de retur. Turul e opac, nu-mi dau seama ce se intampla pe el, nu m-am bagat sa-l scot eu de pe pompa de injectie. Iar pompita nu cred ca am, am cautat si n-am vazut asa ceva.
Astazi am reusit s-o pornesc, iarasi foarte greu. A pornit inecat, dar a intrat pana la urma in regim normal. Am dus-o unde voiam s-o duc initial, acum astept rezultate.
Astazi am reusit s-o pornesc, iarasi foarte greu. A pornit inecat, dar a intrat pana la urma in regim normal. Am dus-o unde voiam s-o duc initial, acum astept rezultate.
Abia acum am ajuns la alt maistor. Omul zice ca e crapat corpul in care se infileteaza filtrul de motorina. Nu stiu cum sa-l caut, nu-l gasesc in nicio sectiune la magazinele on line, sa i-mi fac o idee de pret. Stie cineva cam cat ar costa piesa respectiva? Daca e prea scumpa, omul zice ca se poate pune un filtru de motorina cu intrare si iesire, ca la golf III zice el. Adica, by-pass. Momentan asa a legat-o si zice ca porneste ok. Problema e ca prin respectivul corp circula si apa calda care preincalzeste motorina. Stiti cumva ce efecte ar putea avea eliminarea preincalzirii motorinei?
Mersi.
Mersi.
Re: Nu citeste cheia?
Am un saxo 1.1 benzina si nu mai citeste cheia numai cateodata. imi apare cartela cu cheia cand vrea ea. A dori o solutie a dezactivez imo. (am pus cipul de la cheie pe contact si tot nu vrea) sau by pass sa treaca peste imoo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO