the judge: Citroen Xantia, 1995, 1.8i, verde metalizat

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

MikePop
pasionat
Mesaje: 182
Membru din: Vin 08-Oct-2010 22:24
Localitate: Slatina, Olt

Mesajde MikePop » Lun 07-Mar-2011 17:50

Am si eu destula experienta pe 2 roti: pana la 12 ani am avut bicicleta iar de la 12 ani scooter. :)) Ma oprea politia de la circulatie si imi cerea buletinul. Cand aflau ca nu am nici din ala ma trimiteau acasa. Pe atunci nu erau asa de stricti ca acum, si motorete putine, fara accidente. Dar de cand am descoperit combinatia magica volan + 4 roti..., aer conditionat, confort, nici ca m-am mai suit pe 2 roti...si uite asa am 8 ani de cand nu ma mai satur de plimbat cu masina, fiecare plimbare cat de mica e o placere! :)
Zambeste! Maine poate fi mai rau.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 08-Mar-2011 00:34

deci....da! tranzistorii de la electroventilator erau cauza pentru care acesta nu se mai oprea. stetoscopul lui nic nu a dat gres nici de data asta :)
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 08-Mar-2011 00:44

pai ma... ti-am zis ca e pe modelul "asa face toate"

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Mie 09-Mar-2011 02:17

Incepe sa imi placa !!! Incerc sa-mi depasesc precedentul record!!! \:D/

dj01fad - :D Pai si eu cred ca am mai multi km pe bicicleta decat cu masina... :lol: ...La mine prina experientza neplacuta...la prima plimbare cu o bicicleta de copii...Am coborat un damb de pamant de la radacina unui copac si am venit in cap...mi-am spart nasul...pe la 4 ani...
Am continuat cu urmariri prin cartier...pe echipe (prin generala) iar in liceu, cand deja aveam o semicursiera romaneasca, plecam la plimbare pana la Macin (jud.Tulcea)...la 17...20 km de 2-3 ori pe sapt.
Ultima isprava de atunci, a fost un drum pana intr-un sat la 40 Km de Braila...unde auzisem eu ca s-ar gasi Mini-Mobre noi in magazinul cooperatist...Cand m-am intors de acolo, am prins vant din fatza...la un moment dat am preferat sa alerg pe langa bicicleta decat mai pedalez.... :lol: ... Iar cand am ajuns acasa, am baut o sticla cu apa, si am dormit 3 zile in continuu... :lol: :lol: :lol: Nu m-am trezit decat sa ma duc la WC...si somn iar.... :lol: :lol: :lol:
Dupa faza aia m-am linistit... :lol:
Ops !!! Nu stiam ca stau de vorba cu un biker !!! :D Daaa! JAWA 250 a fost un motor misto la vremea lui...Prindea 120 Km/h cu 2 pers. ...consuma doar 2,8L/100 si era f. nepretentioasa...
Eu am dat examenul de permis pe o JAWA 250 - model 1968...72...Era fascinanta motocicleta aia...
Daaa...bineeee...Si eu era sa ma fac praf de cateva ori...
- Cu Hoinarul am avut accidentul cu un pui de tigan care a traversat strada in fuga si era sa ma darame de pe motor...A muscat cu dintii din far...in disperarea si-n prostia lui sa treaca strada ...faza dupa care am tras-o o luna de zile...cu Militia...permis...tiganii...
- Tot cu Hoinarul...la o fugarire cu Militia, cand nu aveam permis...Am luat 2 borduri si o teava oblica, intre care mi s-a facut roata din fatza in forma de mar/inima...s-a blocat in furca si m-a aruncat peste ghidon, dupa ce am mers pe roata din fatza cativa metri...
- Cu Mini-Mobra, pe mazga inghetzata...in Decembrie...mi-a virat un taximetrist in fatza si m-a inchis la bordura, pt. ca nu credea ca merg cu 50 Km/h si ca ma apropii asa de repede...Faza la care, m-am rezemat de aripa lui din dr.spate, dupa care m-am redresat...
- Si cu Hoinarul si cu CZ-ul...am avut parte de multe usi deschise in fatza...de le-am indoit cantul usilor cu maneta de frana si cu degetele..... :lol: :lol: :lol:
- Cu CZ-ul...mi-a intors un nuntas beat in fatza (a plecat de pe loc si a vrut sa intoarca pe strada...fara sa se asigure...)...Era sa ma fac praf la jumatatea masinii lui, pt. ca veneam cu vre-o 70 Km/h..."Noroc ca pe CZ aveam frana disc pe fatza de...290 mm diametru...S-a blocat roata din fatza...a derapat lateral...si m-am imprastiat pe asfalt...cu zgomot de oglinzi...faruri...semnalizari...plasticuri sparte si scrasnet de metal pe asfalt...cu piciorul pe sub motor...Dar...n-am lovit masina si eu am ramas cu paguba...cu multe julituri urate...si cu o amnezie de 2-3 ore...timp care lipseste din viatza mea...
- Cu JAWA de 350 am plecat dupa o reparatie, fara frana spate conectata...am prins viteza si in fatza era un gard cu sarma ghimpata si boschetzi...m-am speriat...am calcat frana fatza tare si iar m-am imprastiat pe asfalt...intre motor si o bordura...Doua saptamani am stat tzeapan, pt. ca se crapau cojile de la rani si ma dureau...crunt...
Si cu Skate-Board-ul era sa-mi rup gatul la Predeal...Am prins viteza pe o panta cu pietricele pe asfalt si...s-a proptit skate-ul...am sarit in fatza...dar viteza era prea mare...nu mi-au ajuns picioarele sa mai fug si m-am dus pe genunchi...palme...umar...fatza...Alte julituri urate...
...Eu cred ca ce ti-e scris, in frunte ti-e pus...cu orice ai fi...bicicleta...motor...masina...avion...
Am avut un caz...un client care s-a "varsat" cu motorul la 200 Km/h...pt. ca a evitat o masina care a iesit in sosea...Dar n-a patzit mare lucru...A avut echipament...costum din piele cu ramforsari...manusi de firma...o casca buna...etc...I s-a polizat costumul...si-a facut arsuri pe un picior...pt. ca s-a incins tare costumul fiind polizat pe asfalt...dar atat...In schimb, motocicleta avea polizat motorul...S-a gaurit capacul metalic al generatorului de curent...a disparut volanta (polizata) a disparut statorul generatorului...si...in final, s-a polizat si arborele motorului, pt. ca s-a dus pe asfalt...300-500 m...
.......Ce-mi place la motociclete ?!?...Faptul ca motorul vibreaza...vantul vajaie...esapametul bubuie...vezi asfaltul trecand f. aproape de tine...vezi cum lucreaza "agregatul" pt. ca toata mecanica e la vedere...Te inclini...te strecori...depasesti muuuult mai usor decat cu masina...
In plus, m-am saturat de electronica...module care se ard...ABS...Air-Bag...Inchidere centralizata...Injectie...La motocicleta, daca ai un minim de cunostintze tehnice, ti-o poti repara singur in garaj...
Acum chiar caut ceva cat un vehicul cat mai rudimentar....Ori un Trabant...Lastun...etc...ori un triciclu motorizat acoperit...Sigur! Asta nu inseamna ca renunt la Xantia. Vreau doar ceva mic, usor de reparat, care sa consume putin si care sa-mi dea senzatia de vehicul primitiv...Si...daca se deplaseaza cu 50...60 Km/h, e suficient!
Vreau sa-mi iau/construiesc o jucarie, la care sa pot mesteri/taia/modifica ieftin...Fara sa-mi para rau ca i-am taiat de exemplu acoperisul...sau am modificat bordul... :twisted:

Pe aceasta cale, lansez un apel catre cei care stiu sau au prin vecini un Trabant sau Lastun...Chiar mi-ar fi de folos informatia...
Deocamdata vreau doar sa stiu unde pot gasi asa ceva si la ce pret...E doar la stadiul de proiect...

the judge - Aaaaa!!! E mostenit microbul cu motoarele... :lol:
Asa este! VTX-ul merge f. frumos si linistit.
La Xantia...Am auzit si eu ca se arde modulul ala de la "Klima"...Mai precis niste tranzistori din el...exact cum spune Nik.
Ce spune THUNDER77 e o alta defectiune....Lui i s-a dus motorul aerotermei...
Acei tranzistori se ard ori din cauza unui contact imperfect care genereaza curenti mari, ori de batranetze...Multi semiconductori (diode sau tranzistori) se ard dupa o anumita durata de viatza...si sant si sensibili la temperaturi peste 70 grd.C.
Atentie atunci cand bagati masinile la vopsitorie...in cuptoarele de vopsire...Atrageti atentia celor care regleaza temperatura de coacere...sa nu o dea peste 40-50 grd. De obicei vopsitorii stiu, dar....
Atentia si atunci cand se sudeaza electric pe masina !!! Si asta poate afecta sever electronica, daca nu este deconectata bateria !!!

hippo - Asa este! Se fura biciclete ! Mai ales cele de firma! Asa ca grija mare!!!
E adevarat! E frustranta treaba cu masinile care trec razant pe langa biciclisti. Dar nu avem ce face atat timp cat nu exista benzi pt. biciclisti...In general noi ne alegem traseie/sosele mai putin circulate....Prin parcuri...pe trotuare...prin padure...
Oricum, e super senzatia pe care o ai, cand vezi ca te deplasezi relativ repede, fara sa consumi nimic.
.....In toata treaba asta e esential sa ai o bicicleta de firma...de buna calitate...Exclus First Bike...DHS...etc...
Chiar daca costa mai mult, o bicicleta buna, ruleaza muuuuult mai usor decat una no-name...
:lol: E si asta un alt microb....Dupa ce cumperi bicicleta, incepi sa bagi bani in componente mai performante pt. ea...Eu dupa ce am dat 1500 RON pe a mea, am mai bagat 530 RON intr-o furca cu suspensie cu gaz...mai usoara decat cea originala...350 RON pe un pedalier mai performant si mai usor....Am schimbat 6 sei pana am gasit una OK...2 ghidoane...2 pipe de ghidon...etc....etc...etc...
Si in final, bicicleta a ajuns de la aprox 16 Kg, la 13,5 Kg si ma chinui sa o aduc la 12,5 Kg...Diferentza asta de greutate se simte f. tare.
.....................................
Multumesc pt. aprecieri!!! Sa stii ca nesimtiti sant si in domeniul auto...si la moto...si intre biciclisti...Ca asa e poporul roman...
Eu incerc sa ma comport cat de cat rezonabil si am o atitudine defensiva de cele mai multe ori in trafic...Dar de multe ori ma enerveaza la culme nesimtitii si cei acre nu au creier...
.....................................
Cu pozele...Heeeiii!!! Nu te supara pe mine !!! Dar nu mai am unde sa le stochez...Cele de la Cheile Nerei...Retezat...stai linistit ca le-am vazut... :lol: :lol: Sant super!!! Ce vroiai sa-i faci somnului ala ?!? :lol: 8)
....................................
Despre posesorii de Dacii care nu-si regleaza farurile.....N-am nici un pic de intelegere, pt. ca sant nesimtiti, carpaci, zgarciti, indolenti si tarani prosti (sa-mi fie scuzata exprimarea...) Pt. ca si Dacia lumineaza corect si bine daca i se regleaza farurile !!!
Am avut Dacia si farurile se pot regla f. simplu....Dar trebuie sa mai si vrei...sa te intereseze...Dar sant atat de tarani incat merg luni in sir pana si cu apa in faruri...Am vazut cel putin cateva Dacii care aveau cate un far plin pe jumatate cu apa....Mai lipseau doar pestisorii din faruri...Asa ceva nu e admis!!! Asta e nesimtire!!!
Cat despre carutze nesemnalizate...noaptea...pe drumuri nationale....nu am cuvinte!!! Era sa ma fac praf cu motocicleta (cu Jawa) intre Mizil si Buzau...Veneam de la Sibiu...era tarziu...m-a orbit un camion cu farurile si....mi s-a parut ca vad o umbra pe sosea...Am redus acceleratia si am pus piciorul pe frana..........In secunda urmatoare mi-a aparut in far o carutza nesemnalizata plina cu ciocani de porumb...Abia am mai reusit sa mai opresc pana la 5 m de ea...Nici nu aveam pe unde sa ma strecor, pt. ca s-a apropiat si camionul din contrasens...Dar am reusit sa franez si sa opresc...
Asta e civilizatia de la noi din tara !!!
................O alta faza....Veneam de la Slobozia cu Oltcit-ul si undeva la marginea unui sat, era un targ, unde erau mai mute carutze in afara drumului....Pe sensul meu era o carutza care se deplasa f. incet, iar eu veneam cu 80...90 Km/h. Am vazut ca pe contrasens e liber si m-am inscris din timp in depasire...Numai ca de pe contrasens a plecat un carutzas care nu m-a vazut (chiar daca eu aveam farurile aprinse ziua....) si a iesit in sosea, cam tot in aceeasi zona
Am franat tare (pt. ca nu aveam loc sa-l evit...) ...m-am dus tarash cu rotile blocate....A fost urat de tot...Noroc ca Oltcit-ul franeaza excelent si nu-sa intamplat nimic...
In ultima vreme am inceput sa fiu ceva mai prudent si am inceput sa merg mai incet.....Se pare ca asta e cheia...

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mie 09-Mar-2011 18:37

nu s-a ars modulul de clima.doar tranzistorii care sunt pozitionati pe o placa, pe carcasa electroventilatorului, cumva sub elice.pentru cine are probleme cu ei, se numesc BDX66C,adica sunt echivalentul celor de pe masina.mai exista o echivalenta, dar nu retin cum se numeste.codul asta e de productie romaneasca.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Lun 14-Mar-2011 23:13

Stiu! Am auzit ca acei tranzistori se ard...Sant montati langa elicea aerotermei, ca sa se raceasca...pt. ca cedeaza caldura....Dar se pare ca nici macar acest lucru nu-i salveaza... :D
M-am lovit de chestia asta si la BX...si tot asa...am gasit un echivalent romanesc...Dupa aceea nu am mai avut probleme...
La BX-ul meu era montat (era doar 1 buc) pe langa coloana volanului...dar incepand din 87, s-au montat tot in aeroterma, ca la Xantia...
E bine ca ai gasit echivalent romanesc...Ventilatorul aerotermei am inteles ca nu e greu de demontat...deci nu cred ca o sa te chinuie prea mult...

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 15-Mar-2011 14:51

le-am facut de atunci. e f simplu de demontat ventilatorul, 3 suruburi si e afara,asta dupa ce dai pisla aia la o parte.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Lun 18-Apr-2011 07:30

ce mai face lumea? imi cer scuze pentru prezenta mai rara in aceasta perioada dar a inceput si sezonul moto, deci trebuie sa ma impart in doua zari :)...deh...pasiunile astea...
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mie 01-Iun-2011 16:30

revenim cu noutati :).chiar daca in aceasta perioada dedic mai mult timp motocicletei, nu am uitat nici de verzitura mea motorizata. de la ultima vizita pe forum sau mai bine zis pe acest post, s-a innoit cu un interior de activa ( mai am fetele de usi de montat ), evident cu geamuri electrice si pe spate ( opera lui nic ), am cumparat ieri doi etrieri fata de la un break de 2000cmc 16v, VSX, deci, un pic mai mari, volan imbracat in piele varianta originala, parasolare interioare cu iluminare, toate de la acelasi break, de pe care am luat mai demult jantele Belfast.Urmeaza sa primesc si oglinzile electrice prin posta.deci, in concluzie, verzitura se bucura de un tratament benefic.Mai am de cumparat discurile fata si...cam asta ar fi.
aaa...uitasem....tot la recomandarea lui nic, am montat pe faza scurta Osram Nightbreaker...le recomand cu caldura, inaintea oricaror altor becuri,mai ales ca Xantia e cam deficitara la capitolul iluminare de serie.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 01-Iun-2011 22:54

te dai mare acum cu becurile alea, ha? oricum, pe langa faptul ca vezi mai bine sa mergi, o sa vezi mai bine si gropile pe timp de noapte, si o sa reusesti sa te enervezi mai des :lol: punem noi si fetele de usi; deocamdata am scos de la pastrare 3. a 4-a tre sa vaz pe unde e pitulata, dar dam noi de ea.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Joi 02-Iun-2011 07:24

ia-o dupa miros nic...ai doi caini in curte :)
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Lun 08-Aug-2011 15:39

revin si eu cu doua poze facute azi, dupa ce am spalat-o. fata de faza incipienta, au aparut destule noutati: jantele, interiorul de Activa, am schimbat oglinzile de la faruri pt ca eram cartitza de tot cu luminile alea. acum ma bate gandul de un polish..sa vad daca pot estompa urmele scurgerii timpului ( ce plastic am fost) :)))
Imagine

Imagine
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mie 02-Noi-2011 15:51

Acum vreo doua saptamani, stand de vorba cu Nic, imi spune ca in cateva zile pleaca sa-si cumpere o Activa...si dus a fost. Eu, ca sa nu fiu mai prejos, am zis ca vreau si eu serie 2 HDI...si dus am fost. Dupa vreo 2000km ajung la masina, gasita deja pe internet. Dau de ea, o Xantia din 2000, 2.0 HDI, Exclusive. Foarte entuziasmat, o cumpar si ma gandesc sa nu crape pina acasa. Temerile nu mi au fost adeverite, masina dovedindu-se super, in cei peste 2000km pina acasa. Ca si probleme, sfera de la disjunctor sparta si cuplajul de la volan cam ruginit. in rest, totul ok. Urmeaza piatra de hotar numita inmatriculare,momentan taxa fiind de 1700euro, insa o sa mai astept,pentru ca am cu ce sa ma deplasez.Dupa noua lege votata si aprobata, mai scade cu ceva sute taxa, si cred ca dupa 1 februarie voi face miscarea.Revin cu poze cat de curand.
CITROEN...covorul fermecat

Avatar utilizator
bereczky_sandor
pasionat
Mesaje: 550
Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
Localitate: Tirgu Mures
Contact:

Mesajde bereczky_sandor » Joi 03-Noi-2011 23:50

the judge scrie:Acum vreo doua saptamani, stand de vorba cu Nic, imi spune ca in cateva zile pleaca sa-si cumpere o Activa...si dus a fost. Eu, ca sa nu fiu mai prejos, am zis ca vreau si eu serie 2 HDI...si dus am fost. Dupa vreo 2000km ajung la masina, gasita deja pe internet. Dau de ea, o Xantia din 2000, 2.0 HDI, Exclusive. Foarte entuziasmat, o cumpar si ma gandesc sa nu crape pina acasa. Temerile nu mi au fost adeverite, masina dovedindu-se super, in cei peste 2000km pina acasa. Ca si probleme, sfera de la disjunctor sparta si cuplajul de la volan cam ruginit. in rest, totul ok. Urmeaza piatra de hotar numita inmatriculare,momentan taxa fiind de 1700euro, insa o sa mai astept,pentru ca am cu ce sa ma deplasez.Dupa noua lege votata si aprobata, mai scade cu ceva sute taxa, si cred ca dupa 1 februarie voi face miscarea.Revin cu poze cat de curand.



Asteptam pozele :D

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 30-Oct-2012 17:16

In cele din urma, a venit momentul sa ma despart de Xantiuza mea ce verde, in care am investit si suflet, si bani. dar..cum nu le pot tine pe amandoua, adica si HDI ul si pe ea, am decis sa divortam. Sincer, daca as fi avut un garaj, as fi bagat-o la birlog dar asa, sa stea afara degeaba...nu imi place, asa ca sper sa-si gaseasca un stapan care sa aiba si mai multa grija de ea, decat am avut eu. :) Si daca tot incepe sezonul rece, sau a inceput deja, va salut, si sper sa ne vedem mai des pe forum!
CITROEN...covorul fermecat


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo