Probleme mari ATS
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
Constat in ultima perioada ca unele sfaturi pe care le dau (ex : inchiderea automata la C4) in ultima perioada sunt interpretate gresit de catre dvs si luate ca pe o insulta asupra nivelului intelectual al dvs. Am spus ca sfaturi prin internet in ceea ce priveste functionarea unei masini nu se dau. Pentru a nu mai risca sa va simtiti jigniti de aceste interventii ale mele sunt nevoit sa ma retrag din aceste dialoguri. Oricare dintre voi sunteti bineveniti la ATS Aviatiei mai ales din partea mea.
Octavian
Octavian
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
Eu cred ca la livrarea unei masini atentia noastra, a clientilor, este destul de mult afectata de nerabdarea de a ne urca in nou noutza masinuta si sa o stapanim pe drum, sa vedem cum se comporta, etc etc. Si asta se intampla mai ales cand ai de asteptat foarte multa vreme pentru o masina pe comanda care dureaza 2-3 luni de zile.
Multe dintrea aspectele pe care ti le prezinta un vanzator (in general) sunt mai mult sau mai putin trecute cu vederea de client. Cum ar fi sa iti arate cum se deschide usa..., cum se inchide, cum deschizi geamul... De cele mai multe ori sunt aspecte pe care cel putin eu consider ca nu mi-ar trebui prezentate. Oricum, in acest fel nu poti acoperi toate facilitatile si functionalitatile oferite de masina. De cate ori asistati la o lectie (un curs de training) la cumpararea unui calculator de exemplu?
Dar sa nu se inteleaga gresit, nu sunt de parere ca aceasta prezentare nu ar trebui facuta, dar nici asa sa reclami doar pentru faptul ca tu nu stii cum se face o anumita operatiune, furnizorul este de vina... Acesta este si scopul manualului de utilizare sau prezenta dealerilor..
Pe de alta parte insa, lucrul cu clientii nu a fost niciodata usor Octavian... si tu ar trebui sa stii asta foarte bine. Eu cred ca odata ajuns aici, pana si simpla prezenta pe acest forum a unui reprezentant declarat, este considerata (cel putin de mine) un pas inainte. Dar a renunta atat de usor la aceasta provocare, si mai ales motivele punctuale care te fac sa renunti, nu denota o atitudine a unui om de vanzari...
Totusi, e foarte adevarat ca nu ai nici un fel de obligatie de a fi prezent pe acest forum si decizia iti apartine, desi aceasta prezenta precum si informatiile oferite ar putea fi apreciate foarte bine de catre multi posesori ai marcii. (mai exista cazuri de reprezentanti pe acest forum, care au trecut si acestia prin "momente grele" specifice lucrului cu clientii dar care le-au depasit pana la urma cu experienta si rabdare. Nu e usor sa "intri in gura clientului").
Multe dintrea aspectele pe care ti le prezinta un vanzator (in general) sunt mai mult sau mai putin trecute cu vederea de client. Cum ar fi sa iti arate cum se deschide usa..., cum se inchide, cum deschizi geamul... De cele mai multe ori sunt aspecte pe care cel putin eu consider ca nu mi-ar trebui prezentate. Oricum, in acest fel nu poti acoperi toate facilitatile si functionalitatile oferite de masina. De cate ori asistati la o lectie (un curs de training) la cumpararea unui calculator de exemplu?
Dar sa nu se inteleaga gresit, nu sunt de parere ca aceasta prezentare nu ar trebui facuta, dar nici asa sa reclami doar pentru faptul ca tu nu stii cum se face o anumita operatiune, furnizorul este de vina... Acesta este si scopul manualului de utilizare sau prezenta dealerilor..
Pe de alta parte insa, lucrul cu clientii nu a fost niciodata usor Octavian... si tu ar trebui sa stii asta foarte bine. Eu cred ca odata ajuns aici, pana si simpla prezenta pe acest forum a unui reprezentant declarat, este considerata (cel putin de mine) un pas inainte. Dar a renunta atat de usor la aceasta provocare, si mai ales motivele punctuale care te fac sa renunti, nu denota o atitudine a unui om de vanzari...
Totusi, e foarte adevarat ca nu ai nici un fel de obligatie de a fi prezent pe acest forum si decizia iti apartine, desi aceasta prezenta precum si informatiile oferite ar putea fi apreciate foarte bine de catre multi posesori ai marcii. (mai exista cazuri de reprezentanti pe acest forum, care au trecut si acestia prin "momente grele" specifice lucrului cu clientii dar care le-au depasit pana la urma cu experienta si rabdare. Nu e usor sa "intri in gura clientului").
Oz, sunt de acord 100% cu tine.
Octavian, nu cred ca trebuie sa ne comportam asa ca-copiii. Daca intr-adevar nu mai vrei sa participi la discutii poti sa ne spui ca nu mai ai timp sau chef si din punctul meu de vedere e ok.
Bineinteles ca lucrul cu clientii e delicat, dar banuiesc ca-ti place, altfel nu cred ca ajungeai director de vanzari, nu?!?
Spor la extraverale
Octavian, nu cred ca trebuie sa ne comportam asa ca-copiii. Daca intr-adevar nu mai vrei sa participi la discutii poti sa ne spui ca nu mai ai timp sau chef si din punctul meu de vedere e ok.
Bineinteles ca lucrul cu clientii e delicat, dar banuiesc ca-ti place, altfel nu cred ca ajungeai director de vanzari, nu?!?
Spor la extraverale

eu am uitat multe lucruri din ce mi-a explicat dealerul, mai ales cele referitoare la radioCD.
de exemplu, nu mai stiu cum se reseteaza computerul de bord. iar cand ajung acasa, uit sa citesc manualul ...
nu tin partea nimanui, dar inteleg si eu ca un diagnostic nu se ofera pe mail.
de exemplu, nu mai stiu cum se reseteaza computerul de bord. iar cand ajung acasa, uit sa citesc manualul ...
nu tin partea nimanui, dar inteleg si eu ca un diagnostic nu se ofera pe mail.
Xsara 1.6 / C4 1.4
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
OCTAVIAN.GHITA scrie:Constat in ultima perioada ca unele sfaturi pe care le dau (ex : inchiderea automata la C4) in ultima perioada sunt interpretate gresit de catre dvs si luate ca pe o insulta asupra nivelului intelectual al dvs.
Ceea ce l-a facut pe "bezz" sa creada ca ai facut clientii prosti a fost asta:
Oricum ceea ce ti se explica la o masina la livrare fii convins ca peste o jumatate de ora nu iti mai aduci aminte mare lucru.
Dar probabil ca nu a vazut si continuarea:
Asta ni se intampla la toti
@ bezz: Octavian se refera la euforia in care se afla un om la achizitionarea unui bun nu la capacitatea intelectuala a acestuia.
Pentru a nu mai risca sa va simtiti jigniti de aceste interventii ale mele sunt nevoit sa ma retrag din aceste dialoguri.
Era un inceput de drum bun si nu cred ca este o idee buna sa-l abandonezi.
marian: dupa scuza CA TOT DIN CAUZA NOASTRA nu se poate face un briefing consistent la predarea unei masini, tot raspunsul pe care i l-a dat dl octavian lui Nila a fost nejustificat de caustic...Si ceea ce ai citat tu de la dl Octavian nu ofera nici o scuza nimanui sa fim tratati ca niste prosti...mie mi s-a facut prezentarea in 10 min, dupa ce am venit la timp si dupa ce am asteptat vreo 30 min.DE CE?Pentru ca la vremea aceea era un singur om care facea acest lucru in service (eu am luat-o din Pipera, nu de la showroom ca alti bastani
).
Oricum, atitudinea d-lui Octavian este foarte constructiva, ma si mir ca a rezistat atat, cred ca datorita sprijinului si aprecierii unora dintre cei care nu au avut probleme cu service-ul.Dar cand eu am patit ce am patit cu ATS Service, NU VOI AVEA CUVINTE DE LAUDA PENTRU EI 10 ANI DE AICI INCOLO!Si nici nu ingrop vreun tomahawk!!!Cand voi fi tratat cu respect in service si nu voi fi ciugulit prin buzunare degeaba, atunci poate ma voi imbuna.Culmea, pentru baietii de la receptie am numai laude (de exemplu dl. Marian C. si dl. Marian G., jos palaria, au fost foarte amabili, problemele au inceput dupa ce au intrat mecanicii pe fir).

Oricum, atitudinea d-lui Octavian este foarte constructiva, ma si mir ca a rezistat atat, cred ca datorita sprijinului si aprecierii unora dintre cei care nu au avut probleme cu service-ul.Dar cand eu am patit ce am patit cu ATS Service, NU VOI AVEA CUVINTE DE LAUDA PENTRU EI 10 ANI DE AICI INCOLO!Si nici nu ingrop vreun tomahawk!!!Cand voi fi tratat cu respect in service si nu voi fi ciugulit prin buzunare degeaba, atunci poate ma voi imbuna.Culmea, pentru baietii de la receptie am numai laude (de exemplu dl. Marian C. si dl. Marian G., jos palaria, au fost foarte amabili, problemele au inceput dupa ce au intrat mecanicii pe fir).
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
Probabil omu' ats-ului o fi crezut ca o sa cada toata lumea in fund de faptul ca cineva de la ei ar avea de gand sa se preocupe macar asa ... la modul "din varful cotului" si de clienti. Adica de aia care (nu-i asa?) dau banii. Probabil ca o fi fost surprins de cate pretentii au unii (eu ma numar printre ei). Si o fi cazut psihic...
Si cata lipsa de elementara intelegere. Doar "normalitatea lor" la citroen/ats este sa dai banii si sa zici "saru'mana coane ca ma bagi in seama atunci cand trebuie sa-mi iei alti bani".
Eu imi aduc aminte de "SICTIR-UL TOTAL" al individului de la service-ul din Pipera atunci cand mi-am luat masina in 2004! In 5 minute m-a expediat complet la...plimbare. Era omul atat de bulversat ca uite a mai venit unu' sa ia o masina... Din pacate nu-mi mai aduc aminte numele. avea totusi un nume mai putin intalnit. ma poate ajuta cineva sa mi-l reamintesc?
(daca cineva de la ats citeste asta o sa ma informeze in mod cert ca folosesc un limbaj suburban. probabil asa este. dar limbajul reflecta comportamentul individului ce le apartinea in acel moment!)



Si cata lipsa de elementara intelegere. Doar "normalitatea lor" la citroen/ats este sa dai banii si sa zici "saru'mana coane ca ma bagi in seama atunci cand trebuie sa-mi iei alti bani".
Eu imi aduc aminte de "SICTIR-UL TOTAL" al individului de la service-ul din Pipera atunci cand mi-am luat masina in 2004! In 5 minute m-a expediat complet la...plimbare. Era omul atat de bulversat ca uite a mai venit unu' sa ia o masina... Din pacate nu-mi mai aduc aminte numele. avea totusi un nume mai putin intalnit. ma poate ajuta cineva sa mi-l reamintesc?
(daca cineva de la ats citeste asta o sa ma informeze in mod cert ca folosesc un limbaj suburban. probabil asa este. dar limbajul reflecta comportamentul individului ce le apartinea in acel moment!)
-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
as mai adauga ceva.
cred ca retragerea asta a fost un gest prostesc in totalitate.
care e departe de un director de vanzari care stie ceva despre meseria asta.
a trata plangerile cleintilor necesita chiar un director de vanzari adevarat!
toti cei de pe forum care reclama ceva intr-un mod chiar deloc prietenesc sau poate chiar foarte abrupt ar trebui sa primeasca un premiu de la ei!
pe timpul fiecaruia si gratis (!!!!!) ei au putut sa afle care sunt problemele lor! deci practic au primit un feed-back fenomenal cu toate problemele pe care clientii in mare parte le au in relatia cu ei. nu mai au nimic de facut decat sa le corecteze!
cred ca retragerea asta a fost un gest prostesc in totalitate.
care e departe de un director de vanzari care stie ceva despre meseria asta.
a trata plangerile cleintilor necesita chiar un director de vanzari adevarat!
toti cei de pe forum care reclama ceva intr-un mod chiar deloc prietenesc sau poate chiar foarte abrupt ar trebui sa primeasca un premiu de la ei!
pe timpul fiecaruia si gratis (!!!!!) ei au putut sa afle care sunt problemele lor! deci practic au primit un feed-back fenomenal cu toate problemele pe care clientii in mare parte le au in relatia cu ei. nu mai au nimic de facut decat sa le corecteze!
-
- Director Vanzari ATS
- Mesaje: 71
- Membru din: Sâm 24-Dec-2005 14:55
- Localitate: BUCURESTI
Stimate Domnule Costin Munteanu.
Va sunt recunoscator ca m-ati facut sa inteleg ce se intampla pe acest forum. Voi urma sfatul dvs si voi proceda in consecinta ca un adevarat Director de Vanzari: problemele dvs nu le pot trata decat in cadrul firmei si prin prezenta atat a clientului cat si a personalului de specialitate. Cred ca de aceea nici un director de vanzari de la alte firme din domeniul auto nu participa la discutiile care se poarta pe forumurile respective (cel putin asta ati sustinut ca macar sunt singurul reprezentant la unei firme care intervine pe forum) pentru ca nu se poate comunica si rezolva ceva cu adevarat multumitor tastand la calculator. Dar pentru a afla problemele dvs va recomand sa va adresati dealer-ului preferat de dvs.
Din pacate timpul acum la inceput de an nu mai imi permite sa ma informez de pe acest forum asupra nemultumirilor dvs. Vreau sa va asigur ca retragerea mea din acest forum nu este cauzata de amploarea reactiilor pe care le aveti dvs fata de serviciile oferite de ATS si nici nu e o reactie la " limbajul suburban'' practicat de anumiti participanti.
Prin urmare raspunsuri la intrebarile dvs legate de vanzari ( si nu de service), in ceea ce ma priveste, le puteti afla la sediul firmei noastre si nu pe internet.
La inceput de an va doresc ca zambetul pe buze sa va revina cat mai repede in acest an si sper ca serviciile oferite de dealer-ii Citroen in tara sa aiba o influenta cat mai rapida asupra acestei urari
Octavian
.
Va sunt recunoscator ca m-ati facut sa inteleg ce se intampla pe acest forum. Voi urma sfatul dvs si voi proceda in consecinta ca un adevarat Director de Vanzari: problemele dvs nu le pot trata decat in cadrul firmei si prin prezenta atat a clientului cat si a personalului de specialitate. Cred ca de aceea nici un director de vanzari de la alte firme din domeniul auto nu participa la discutiile care se poarta pe forumurile respective (cel putin asta ati sustinut ca macar sunt singurul reprezentant la unei firme care intervine pe forum) pentru ca nu se poate comunica si rezolva ceva cu adevarat multumitor tastand la calculator. Dar pentru a afla problemele dvs va recomand sa va adresati dealer-ului preferat de dvs.
Din pacate timpul acum la inceput de an nu mai imi permite sa ma informez de pe acest forum asupra nemultumirilor dvs. Vreau sa va asigur ca retragerea mea din acest forum nu este cauzata de amploarea reactiilor pe care le aveti dvs fata de serviciile oferite de ATS si nici nu e o reactie la " limbajul suburban'' practicat de anumiti participanti.
Prin urmare raspunsuri la intrebarile dvs legate de vanzari ( si nu de service), in ceea ce ma priveste, le puteti afla la sediul firmei noastre si nu pe internet.
La inceput de an va doresc ca zambetul pe buze sa va revina cat mai repede in acest an si sper ca serviciile oferite de dealer-ii Citroen in tara sa aiba o influenta cat mai rapida asupra acestei urari
Octavian
.
Desi la Cluj, am ajuns si eu la mana ATS-ului( in mod indirect).De aproape o luna astept, o piesa care trebuie schimbata pe garantie, de la Bucuresti...si piesa ...nu mai vine. Norocul meu este ca pot merge cu masina si in conditiile actuale,dar...o luna de zile...
Eram curios sa aflu de la Octavian un termen de livrare a unei piese, componente, etc. de la ATS la un service Citroen din tara.(sau din Franta catre ATS)-nu de alta dar poate sint eu prea grabit...
Eram curios sa aflu de la Octavian un termen de livrare a unei piese, componente, etc. de la ATS la un service Citroen din tara.(sau din Franta catre ATS)-nu de alta dar poate sint eu prea grabit...

-
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Vin 13-Ian-2006 12:02
- Localitate: Constanta
OCTAVIAN.GHITA scrie:Stimate Domnule Costin Munteanu.
Va sunt recunoscator ca m-ati facut sa inteleg ce se intampla pe acest forum. Voi urma sfatul dvs si voi proceda in consecinta ca un adevarat Director de Vanzari: problemele dvs nu le pot trata decat in cadrul firmei si prin prezenta atat a clientului cat si a personalului de specialitate. Cred ca de aceea nici un director de vanzari de la alte firme din domeniul auto nu participa la discutiile care se poarta pe forumurile respective (cel putin asta ati sustinut ca macar sunt singurul reprezentant la unei firme care intervine pe forum) pentru ca nu se poate comunica si rezolva ceva cu adevarat multumitor tastand la calculator. Dar pentru a afla problemele dvs va recomand sa va adresati dealer-ului preferat de dvs.
Din pacate timpul acum la inceput de an nu mai imi permite sa ma informez de pe acest forum asupra nemultumirilor dvs. Vreau sa va asigur ca retragerea mea din acest forum nu este cauzata de amploarea reactiilor pe care le aveti dvs fata de serviciile oferite de ATS si nici nu e o reactie la " limbajul suburban'' practicat de anumiti participanti.
Prin urmare raspunsuri la intrebarile dvs legate de vanzari ( si nu de service), in ceea ce ma priveste, le puteti afla la sediul firmei noastre si nu pe internet.
La inceput de an va doresc ca zambetul pe buze sa va revina cat mai repede in acest an si sper ca serviciile oferite de dealer-ii Citroen in tara sa aiba o influenta cat mai rapida asupra acestei urari
Octavian
.
Stimate Domnule Octavian Ghita,
Personal nu imi aduc aminte sa fi sustinut eu ca sunteti singurul implicat in acest gen de activitate care participati pe un astfel de forum. Nu m-a interesat prea mult ce se intampla pe forumurile altor marci. Sunt nu-i asa, un posesor de Citroen. Firma pe care o conduc detine in parc din 2004, alaturi de alte autoturisme, 2 Xsara (HDi si 1,6 16V). Anul acesta ne propuneam sa inlocuim o parte din autoturismele mai vechi cu unele marca Citroen. Deci pe mine ma intereseaza exclusiv problemele legate de Citroen. Este clar ca de-acum incolo va trebui sa parcurgem si alte forumuri ale unor marci care asigura aici la Constanta si un suport tehnic macar multumitor.
Postura de paratrasnet pentru probleme creeate de alti colegi/angajati ai ats-ului sigur ca poate creea si sentimente de frustrare. De aceea probabil ca o exprimare initiala de genul:
" eu sunt directorul de vanzari.
am intrat si eu pe acest forum pentru a va vinde si alte masini Citroen. Pentru belele pe care urmeaza sa le aveti cu firma pe care o reprezint si pe care eu nu vi le spun pentru ca am interesul sa dati banii, trebuie sa va inarmati cu rabdare, nervi de otel, multi bani si oricum sa nu ma intrebati pe mine de ce se intampla si cand se vor rezolva. Adresati-va altcuiva din firma. dar nu ma intrebati pe mine nici macar cui trebuie sa va adresati. Si oricum nu va asteptati decat la rezolvari "in curand" si "suntem pe drumul cel bun" "
v-ar fi ferit de sentimentele de frustrare.
Probabil exista un efort din partea ats-ului, a dvs personal de a face ceva care sa schimbe in bine unele lucruri. Unii dintre participantii la forum au facut si astfel de afirmatii. Si eu le consider afirmatiile unor oameni de buna credinta si le iau in considerare cu tot respectul. Dar din pregatirea de director de vanzari ar fi trebuit sa stiti ca vestile proaste si problemele clientilor se transmit si se multiplica de cel putin 10 ori mai repede decat orice fapta buna.
Dealer-ul preferat ar fi fost implicit cel din Constanta. Multumita politicii, preocuparii si efortului continuu al companiei pe care o reprezentati de a creea plusvaloare si servicii prompte clientilor, la un inalt standard tehnic si cu costuri cat mai mici pentru client, in acest moment pentru orice posesor de autoturism Citreon in garantie, totul costa cu aproximativ 150 RON mai mult! Aceasta insa fara a lua in calcul celelalte costuri indirecte (timp, etc). Sunt curios cum aceasta situatie un director de vanzari profesionist o poate transforma intr-un avantaj competitiv solid!
Forumul este o modalitate ieftina pentru orice posesor de Citroen de a intra in legatura cu alti posesori de Citroen. Este o modalitate foarte ieftina si confortabila de a aduce in atentia tuturor din problemele cu care se confrunta din postura de posesor de Citroen. Recitind mesajul dvs am mai inteles un lucru: orice plangere se ia in considerare exclusiv la sediul ats-ului. Si am mai inteles ca timpul nu va mai permite nici macar sa mai deschideti acest forum. Sigur, este o formula de lucru care poate avea eficienta ei. Ce rost are sa va informati si sa preveniti. Nu e mai simplu ca cine are ceva de spus sa vina pe timpul,banii si nervii lui de client pana la ats? Probabil pentru un posesor de Citroen de la Constanta chestiunea asta se transforma intr-un adevarat chilipir.
Solutiile de genul "buna ziua domnule client. suntem de la ats si am citit pe forum ca aveti o problema. va multumim in primul rand ca ne-ati indicat-o. haideti sa vedem cum o putem rezolva repede, bine si ieftin pt dvs !" probabil ca nu intra in viziunea imediata a ats-ului decat poate in versiunea "in curand"...
Cat despre zambetul pe buze... nu pot decat sa va multumesc pentru urare. Nici aceasta nu costa nimic si probabil de aceea e disponibila pentru toata lumea. Iar "cat mai repede" se incadreaza tot la categoria termene precise.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199