Esapamente sport

Modificari interior, exterior, motor, transmisie, suspoensie etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 19-Ian-2006 12:49

e o diferenta de calitate in favoarea Borla, da. uite spre documentare poti sa te uiti aici http://www.borla.com/
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Joi 19-Ian-2006 15:58

hai ca m ai dat gata cu asta! :D

hai sa punem mai bine o toba Borla comercializata in Ro, langa una Remus si sa vedem diferentele (alea care se pot vedea).

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 19-Ian-2006 17:48

Cu toata stima pt baietii de la Borla, Kata mi-ai cam luat vorba din gura!!!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 19-Ian-2006 20:57

maaaammmmaaa! da ce-am facut frate? mai aveti un pic si ma linsati!!! vorbim de branduri aici, si spre exemplificare am dat linkul ala ca sa vedeti ca borla nu e chiar un stift, ca sint implicati in nascar, ca lucreaza cu ingineri de motoare adevarati din state, da voi sariti pe mine de parca v-as fi obligat sa cumparati!!! de unde stii ca remus care se gaseste aici e genuine? si de unde stii cit de bine arata o borla, fie ea si facuta aici? sau cit de bine suna!!! lasind la o parte cistigul de putere!!! =D>
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Vin 20-Ian-2006 10:24

pia tocmai de aia m am apucat de vorbit.

ca inainte sa cumpar m am mai documentat si eu cat decat, si chiar am vazut cu ochisorii mei urmatoarele tobe: borla - la Pilot, supersprint - la augsburg si remus - la premiumbrands. de remus stiu sigur ca e made in austria.

sincer, lasand la o parte calitatea, ce nu mi a placut la borla e ca baietii nici macar n au auzit de citroen! (a se vedea chiar linku dat de tine) :evil:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 20-Ian-2006 19:51

pai ei sint in america unde ultimul model de Citroen importat a fost CX-ul, si ala intr-o serie f limitata si nu in mod oficial ci prin intermediul unei firme care le aducea niste modificari ca sa fie conforme cu cerintele de acolo. asa ca de aia n-au auzit, dar in subdiviziile pe care le au prin alte parti ale lumii sint sigur ca au auzit
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

klauddiu
pasionat
Mesaje: 105
Membru din: Dum 05-Sep-2004 22:00
Localitate: BUCURESTI

Mesajde klauddiu » Sâm 21-Ian-2006 11:40

Eu am toata evacuarea BORLA de la cap la coada si pe langa ca arata si suna foarte bine (cand zic foarte bine nu ma refer la huruit de toba sparta ca la baietzii de cartier) chiar am castigat putere.
Baietii de la Pilot ( nu vreau sa le fac reclama gratuita ) au lucrat impecabil si au respectat caracteristicile masinii.
Toata evacuarea incluzand catalizator, toba intermediara, toba finala si teava cu diametrul marit ma costat in jur de 15 milioane. Incearca sa faci asta cu alta marca si vezi la ce preturi ajungi.
E vorba de raportul calitate/pret.
Eu consider ca am obtinut o evacuare impecabila si chiar recomand Borla oricui.

maximus
pasionat
Mesaje: 151
Membru din: Mar 06-Sep-2005 14:21
Localitate: bucuresti

Mesajde maximus » Sâm 21-Ian-2006 14:19

cum am spus e o parere

stilul de condus difera eu nu sufar sa plec ultimul de la semafor, iar daca tie i-ti place e ok in definitiv tie trebuie sa-ti placa nu mie sau altora
CITROEN C3 1.1i (vandut).
HYUNDAI ACCENT 1.5 CRDI 110CP.
OPEL COMBO 1.7 DTI 75 CP.

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Lun 23-Ian-2006 09:48

khan scrie:asa ca de aia n-au auzit, dar in subdiviziile pe care le au prin alte parti ale lumii sint sigur ca au auzit


eu n as fi asa sigur. :? ba chiar am indoieli mari ca exista esapament borla testat si omologat pentru citroen (poate cazuri super singulare).
acum nu contest baeitii pot sa ti faca din experienta un esapament bun cap coada.

grigore adrian
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 06-Mar-2006 13:09
Localitate: bucuresti

c2

Mesajde grigore adrian » Mar 07-Mar-2006 12:05

salut!am un c2
da am tot traseul borla.
de la catalizator - iesirea finala!
daca te intereseaza ceva contacteaza-ma la www.adrian_biv@yahoo.com

Avatar utilizator
kata
pasionat
Mesaje: 768
Membru din: Joi 03-Mar-2005 15:58
Localitate: Bucuresti

Mesajde kata » Mar 07-Mar-2006 20:38

felicitari!

pe mine m-ar interesa daca ai vreun buletin de incercari sau vreun certificat de omologare...

marius_eugen
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Vin 11-Aug-2006 10:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde marius_eugen » Vin 11-Aug-2006 14:39

Off , am avut rabdare si am citit tot . Cateva concluzii as avea si vi le spun si voua pentru ca eu saptamana viitoare ma voi duce sa-mi schimb traseul incepand de dupa catalizator , din cauza de toba sparta si mare ofticare .
Acum baietii de la Pilot ( Borla ) lucreaza bine , dar eu am inteles de la mai multe persoane ca cel ai bine este sa mergi la Pitesti pentru ca acolo s-ar face treaba mai buna si mai ieftina . Pe mine se pare ca m-ar costa evacuarea , adica teava + intermediara ( amortizor ) + teava + finala aproximativ 8 mil.
Se pare ca este o mare legatura intre admisie si evacuare . Adica daca iti pui evacuare sport ( se intelege cu diametru putin mai mare si direct flow , adica vezi dintr-o parte in alta ) este bine sa-ti pui si admisie sport . ( adica filtru de aer sport )
Apoi exista si legatura intre evacuare si consum . Se pare ca un diametru mult marit fata de cel original duce la un consum mare si relati instabil , precum si comportare ciudata a motorului la turatii joase . Totul se intampla din cauza ca dispare efectul de rezistenta la inaintare a gazelor de evacuare . Este bine sa fie scoase repede din motor , dar prea repede face rau !
Admisia si evacuare sport ar duce la un consum mai mic , pentru ca admisia se aer se face mult mai usor precum si evacuarea , dar odata ce ai asa ceva pe masina esti tenta sa o tii mult mai in ture decat de obicei pentru ca simti ca ai putere . Este bine ca dupa schimbarea admisiei si a evacuarii sa se faca un reset de ECM si apoi un learning procedure pentur un consum bun si performante maxime . Ar fi bine ca dupa aceste modificari sa faceti si un chip-tuning ... dar asta inseamna alti bani , alta distractie . Eu abia la anul s-ar putea sa-l fac , dar pana atunci am alte planuri .
Nu este bine ca diferenta intre evacuarea standard si cea sport pe care o doriti sa fie prea mare . Adica , daca ai 45 sa nu depasesti 50 sau mai mult . Este bine ca ce puneti pe masina sa fie conform normelor RAR in vigoare pentur a nu avea probleme cu garcea sau la ITP sau RAR .
Zgomotul de evacuare automat se va schimba astfel incat nu trebuie sa doriti un sunet si mai tare . Poate ca pe moment va fi cool , dar duca cateva zile va ia durerea de cap , ca sa nu mai spun ca la un drum mai lung va vine sa va aruncati din masina . Am mers cu multe masini modificate si aceasta este concluzia mea .
Ar mai fi inca o problema si anume ce Euro aveti si unde sunt pozitionate sondele Lambda si catalizatorul . Este posibil sa nu se poata pune o evacuare sport in orice conditii pe orice masina . Nu se poate renunta la acele sonde si mai ales la catalizator !
Se pare ca marea rezistenta la evacuare este data de toba finala si nu de traseul pana la catalizator . Se merita sa puneti nu ctalizator sport numai daca cel vechi este defect , altfel nu-si are rostul schimbarea . Despre schimbarea serpisorilor , polizare si restul ... sincer nu cred ca are rost pentru masini sub 250 CP .
In alta ordine de idei ar trebui sa va ganditi de la ce porniti , cat va costa si unde vreti sa ajungeti . La o masina de 100 CP o evacuare sport decenta ii poate aduce 5-8 Cp singurica . O admisie sport mai aduce vre-o 4-6CP. Dar impreuna poate aduce vre-o 15 . Aici vorbesc de motoarele pe benzina aspirate . La cele turbo sau diesel este mai complicata povestea .

Bogdicj
just curious
Mesaje: 21
Membru din: Joi 11-Mai-2006 09:40
Localitate: cluj

toba sport

Mesajde Bogdicj » Vin 20-Oct-2006 11:32

recunosc ca mi-ar placea o toba borla sau remus dar prea multi bani
solutia: toba sport POWERFULL de pe www.autoaccesorii.ro
ad dat pe ea 3mil gronhaie (urla) frumos aspect placut.
o recomand tuturor.
eu am un saxo de 1.1 si va zic ca foarte bine suna pe buburuza mea si parca e si mai sprintena. poate mi se pare ...nu stiu

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Vin 20-Oct-2006 14:35

@marius_eugen
Folositor commentul, dar daca tot l-ai facut acum te si intreb: Cat ma costa finala la masina doar sa faca un pic mai mult zgomot din evacuare + filtru aer sport si cam cati caluti mai imi da pt ca eu cred ca s-ar merita mai ales daca scade si consumul.
P.S. Nu vreau ceva sa-mi rupa creeri, pur si simplu sa faca "nitel" mai multa galagie.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 20-Oct-2006 14:42

O toba finala sport la Borla e in jur de 4-5 mil cu montaj parca cu tot.
Tipsu il ai deci iti trebuie doar toba.
Un filtru de aer sport bun, nu trebuie sa fie mai mult de 100EUR.

Caluti in plus...doar din filtru si toba finala...?? Prea putini ca sa fie sesizabili.


Înapoi la “Tuning”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu