stie cineva? ENGINE IMMOBILISER FAULT
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Masina este superba, oscilez intr-e Mitsubishi Carisma , C5 si A4. Fiecare are punctele forte. Carisma este pt performante (146 CP aprox) C5 pt comfortul ce ofera, iar A4 pt consum. Pt o plimbare linistita, prefer C5-ul. Chiar daca este "doar LX", are multe peste Carisma si A4.
C 5 MK1 rules...dreaming at C5 MK3
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu e eroare, pur si simplu se intrerupe comunicarea si nu pot face nimic. stiu ca si la xantia face la fel daca nu bag codul, si mai stiu ca nu se conecteaza lexia daca nu iti citeste cheia sau nu bagi codul, deci aici e problema undeva. chiar am incercat la mine la xantia sa pun contactul si sa am cititorul de cheie deconectat si tot asa face testerul. ideea e ca a aparut problema asta exact ca la mihai, dupa ce a dat jos cutia pentru un schimb de ambreiaj, si de atunci nu a mai reusit nimeni sa o porneasca. as avea alt ecu, dar nu am cheia de la el, deci este egal cu zero...
Salut,
A rezolvat cineva ceva pana la urma?
Si la mine a stat cam o luna si ceva, aproape doua, fara baterie, eu fiind plecat din "tarisoara noastra atat de draga", bateria era "pe sfarsite", a "murit" de cand a dat frigul si acum cu una nou-nouta nu mai porneste desi invarte bine si se sting toate becurile in bord, inainte de a da "la automat".
Nu o mai recunoaste sau ce s-o intampla?
Mentionez ca nu porneste nici cu cheia de rezerva , fara butoane pentru inchiderea centralizata si geamuri.
Si ca inainte de episodul asta, pana s-o aduc in parcarea unde am lasat-o, pornea "sfert".
Deci ma gandesc ca , logic, trebuie sa fie ceva electronic ca la altceva nu s-a umblat.
Rezervorul este plin "ochi" cu Alto 55...
Multumesc!
A rezolvat cineva ceva pana la urma?
Si la mine a stat cam o luna si ceva, aproape doua, fara baterie, eu fiind plecat din "tarisoara noastra atat de draga", bateria era "pe sfarsite", a "murit" de cand a dat frigul si acum cu una nou-nouta nu mai porneste desi invarte bine si se sting toate becurile in bord, inainte de a da "la automat".
Nu o mai recunoaste sau ce s-o intampla?
Mentionez ca nu porneste nici cu cheia de rezerva , fara butoane pentru inchiderea centralizata si geamuri.
Si ca inainte de episodul asta, pana s-o aduc in parcarea unde am lasat-o, pornea "sfert".
Deci ma gandesc ca , logic, trebuie sa fie ceva electronic ca la altceva nu s-a umblat.
Rezervorul este plin "ochi" cu Alto 55...
Multumesc!
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
baieti daca lexia da eroare de comunicare cu masina atunci pe mufa de diagnoza a masina aia cu 16 pini va lipseste un plus sau o masa.
trebuie sa aveti + pe pinul 1 si 16 daca nu ma insel.problema e ca nu se alimenteaza interfata de comunicare.dupa ce rez aceasta problema apoi cautati problema masinii.
pe citroen service veti gasi alocarea pinilor din mufa de diagnoza.
spor la munca.
trebuie sa aveti + pe pinul 1 si 16 daca nu ma insel.problema e ca nu se alimenteaza interfata de comunicare.dupa ce rez aceasta problema apoi cautati problema masinii.
pe citroen service veti gasi alocarea pinilor din mufa de diagnoza.
spor la munca.
mesersmith scrie:Cand pui contactul, auzi pompa de joasa din rezervor?
Intreb asta pt ca la c5 e deranj mare cu contactele pompei in mufa din calculator.
Si daca a stat mult, ma gandesc ca aici ar putea fi problema.
Da. Se aude bazaind pompa din rezervor (cu usa deschisa si urechea ciulita, ca altfel nu se aude).
Bazaie un pic si pompa suspensiei pana ma "cantareste" si-si face asieta.
Pana si muzica am daca pun contactul...
Si mesaje cu "airbag fault" uneori, dar astea nu ma mai sperie deloc, ca le stiu. "Asa face toate"...
E tare suparator... Urmatoarea masina va fi, clar, Mercedes.
M-am "jucat" suficient cu suspensia si alte chestii d-astea pline de "bug"-uri.
Sunt "om batran". Am si eu pretentia ca pe o masina care mergea perfect, atunci cand pui o baterie noua, sa porneasca "sfert", ca atunci cand ai parcat-o, fara incantatii, dansul ploii, carticele de rugaciune si inchisul si deschisul usilor, geamurilor, gurii, ultimului nasture de la gat, s.a.m.d. Si asta, fara "galeria" compatimitoare a vecinilor de parcare...
Daca te numesti companie producatoare de automobile ar trebui sa ai si un pic de grija fata de satisfactia/satisfacerea clientilor, in sensul de a oferi produse utilizabile.
Mai astept idei!
Cele bune!
da nu e tragedie
de ce o iei asa, uneori din cauza bateriei se pierde codul de cheie din computerul de bord.
trebuie sa reinveti codul de cheie, pe ambele chei. si vina iti apartine sincer. daca lasi o masina moderna cu tehnologie CAN la naftalina, ea se lasa cu bateria scoasa din masina.
astepti sa adoarma reteaua, aprox 5 min, dupa care debansezi bateria. si apoi la reutilizare ori pui o baterie noua, ori o tii pe redresor pe cea veche in jur de 24 de ore, mai ales daca stii ca e slaba. in caz contrar, daca dai la automat cu o baterie slaba si tensiunea scade sub 9v, apar fenomene de sters cod de cheie din bsi, sau calculatoare care nu au tensiunea necesara functionarii. adica min 10v.
sau ai varianta sa iei Mercedes. si crede-ma ca nu e neaparat cea mai buna solutie.
de ce o iei asa, uneori din cauza bateriei se pierde codul de cheie din computerul de bord.
trebuie sa reinveti codul de cheie, pe ambele chei. si vina iti apartine sincer. daca lasi o masina moderna cu tehnologie CAN la naftalina, ea se lasa cu bateria scoasa din masina.
astepti sa adoarma reteaua, aprox 5 min, dupa care debansezi bateria. si apoi la reutilizare ori pui o baterie noua, ori o tii pe redresor pe cea veche in jur de 24 de ore, mai ales daca stii ca e slaba. in caz contrar, daca dai la automat cu o baterie slaba si tensiunea scade sub 9v, apar fenomene de sters cod de cheie din bsi, sau calculatoare care nu au tensiunea necesara functionarii. adica min 10v.
sau ai varianta sa iei Mercedes. si crede-ma ca nu e neaparat cea mai buna solutie.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Salut,
Deci, mesersmith, nu da vreun mesaj mai special pe afisajul central.
Cu Lexia, inainte de a "intrerupe" comunicarea, da "Engine Immobiliser fault", si...gata. Se "plictiseste" si se inchide.
Sorin, pai Mercedes am mai avut (un W 201) si nu oferea nici pe departe confortul C5-ului.
O masina mai degraba "militara", cu suspensie tare si scaune asemenea, cam zgomotoasa, insa cu atat mai "de incredere" in orice situatie fata de Citroen-ul "efeminat" si "pufos" insa plin de "bug"-uri. Idei bune insa realizate...No comment...
Bateria a avut borna de minus scoasa pe perioada cat a stat masina "la naftalina".
Trebuia sa o scot din masina? Oare stiu "atotputernicele" calculatoare ale C5-ului si pe unde e bateria asezata daca ea este decuplata?
Am si intrebat pe forum ce se intampla cu suspensia cand e bateria decuplata ca ma temeam sa nu se lase "pe burta".
Nu s-a lasat deloc. A ramas undeva intr-o pozitie intermediara, perfect orizontala (Slava Domnului!). Insa a pierdut datele din cheie sau cam asa ceva, se pare...Nu se "lasa" diagnosticata cu Lexia, intrerupand comunicarea cum am mai zis, si...asta e...
Poate ca o voi porni pana la urma.
Orice idee e binevenita! Incercati!
Multumesc!
Deci, mesersmith, nu da vreun mesaj mai special pe afisajul central.
Cu Lexia, inainte de a "intrerupe" comunicarea, da "Engine Immobiliser fault", si...gata. Se "plictiseste" si se inchide.
Sorin, pai Mercedes am mai avut (un W 201) si nu oferea nici pe departe confortul C5-ului.
O masina mai degraba "militara", cu suspensie tare si scaune asemenea, cam zgomotoasa, insa cu atat mai "de incredere" in orice situatie fata de Citroen-ul "efeminat" si "pufos" insa plin de "bug"-uri. Idei bune insa realizate...No comment...
Bateria a avut borna de minus scoasa pe perioada cat a stat masina "la naftalina".
Trebuia sa o scot din masina? Oare stiu "atotputernicele" calculatoare ale C5-ului si pe unde e bateria asezata daca ea este decuplata?
Am si intrebat pe forum ce se intampla cu suspensia cand e bateria decuplata ca ma temeam sa nu se lase "pe burta".
Nu s-a lasat deloc. A ramas undeva intr-o pozitie intermediara, perfect orizontala (Slava Domnului!). Insa a pierdut datele din cheie sau cam asa ceva, se pare...Nu se "lasa" diagnosticata cu Lexia, intrerupand comunicarea cum am mai zis, si...asta e...
Poate ca o voi porni pana la urma.
Orice idee e binevenita! Incercati!
Multumesc!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu