



A reusit un tip din Spania sa cumpere din China acele faruri aftermarket si le-a montat. Arata super. Si mai mult, a reusit sa treaca si inspectia tehnica. Farurile trebuie sa aiba o eticheta cu ceva date de la producator, el a dezlipit de pe un C5 de la dezmembrari si le-a lipit pe chinezarii si tipul de la ITV nu a fost atent si le-a trecut. Asa incat de acum are voie sa circule cu ele.
Mai nou au mai scos si lampi spate din acele cu led-uri care chiar arata bine dar din pacate vand doar cu gramada, cate 30-40 bucati/seturi.
Acum vine partea negativa, a fost la un test de luminozitate si acolo rezultatele nu au mai fost asa de bune.
Pe faza scurta au iesit mai bine i dar pe faza lunga a iesit mai slab
Dar cum se circula mai mult cu faza scurta decat cu lunga, per total e ok, omul e f multumit
Faza scurta
original Distancia Altura Luminosidad
1- 1,5 metros 63 cm 3250 Lux
2- 3 metros 63 cm 500 Lux
3- 3 metros Foco max 1010 Lux
Far nou Distancia Altura Luminosidad
1- 1,5 metros 63 cm 4170 Lux
2- 3 metros 63 cm 610 Lux
3- 3 metros Foco max 880 Lux
Faza lunga
original Distancia Altura Luminosidad
1- 1,5 metros 63 cm 4850 Lux 12500 Lux max
2- 3 metros 63 cm 440 Lux
3- 3 metros Foco max 3400 Lux
Far nou Distancia Altura Luminosidad
1- 1,5 metros 63 cm 1300 Lux 4000 Lux max
2- 3 metros 63 cm 470 Lux
3- 3 metros Foco max 970 Lux
En Cruce , el faro nuevo gana en corta y media distancia.
Sin embargo en largo alcance el faro original es casi 4 veces superior , menos en distancia media que se encuentran muy similares; la siguiente prueba sera montarlos en el coche y probar.
Pacat ca nu se vand la bucata.
Si aici angel eyes :





