SCHIMBARE SFERE
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
SCHIMBARE SFERE
pentru schimbarea sferelor trebuie sa ma duc la un service specializat citroen? ce necesita aceasta operatiune? poate fi facut si intr-un service multimarca?
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
cred ca si eu as reusi sa schimb sferele cu o cheie cu lant, eu fiind anti-talent la mecanica. in principiu, se face urmatoarea operatiune: cu masina pe normal slabesti un pic (doar un pic) sferele cu cheia cu lant, dupa care dai pe minim (motor pornit si astepti sa se lase de tot. dupa aceea desfaci de tot sfera si pui sfera noua. daca sferele nu is intepenite, ai putea sa le pui masina pe minim si sa le schimbi direct, dar nu ai de unde sti.
"If in doubt, flat out!"
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
mbs,vad ca te pricepi la criticat , dar la citroen cam slab,incerci sa il copi pe colegul mesersmith.
Mariane, daca nu te potolesti si daca nu-ti bagi mintile in cap, iti promit eu ca o sa stai pe dinafara.
Acum esti total offtopic si te avertizez ca o sa suporti consecintele, pentru ca mereu ai fost asa.
mesersmith
Mariane, daca nu te potolesti si daca nu-ti bagi mintile in cap, iti promit eu ca o sa stai pe dinafara.
Acum esti total offtopic si te avertizez ca o sa suporti consecintele, pentru ca mereu ai fost asa.
mesersmith
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mbc scrie:eu nu il contrazic, doar ca chiar nu stiam de depresurizarea instalatiei. btw, asteapt sa treaca la C6. C5-ul deja e banal :p
parca era cineva pe forum care ne-a promis un c6.... ce s-a intamplat cu promisiunea?

C6? ar fi visul meu! dar m-am apropriat foarte mult de el trecand pe 2.2hdi cu bva si H3+. imi mai lipseste doar double wishbone

mbc, cand schimbi masina?

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
mesersmith,eu nu eram atent cind scriam si vedeam dupa aceia,dar sa sti ca eu nu ma ghidez dupa "forum" vad ce ce altii vb. dupa manual de reparatii.Bafta si nu ma intereseaza parerea cuiva pina ce nu vb. la adresa mea .Tu te crezi prea intelectual si vb la misto cu mine,ma numesc marian si atentie ca mai bagat in alte discutii,cu cei de la Galati ca ii pot rezolva eu.Pentru persoana ta nu ma sperie ce avertisment dai tu uitate la tine si dupa aceia la alte persoane.O SEARA BUNA mesermith.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Gata, Mariane, nu mai polua topicurile.
Pana acum, si colegul mbc si alti colegi au demonstrat ca au habar de citroen, spre deosebire de tine, care nu ai facut altceva decat sa scrii intr-o limba necunoscuta mie si nu ai facut decat reclama unui om care chiar nu are nevoie de ea. L-am numit aici pe Mugurel Parscoveanu, care e mai mult decat cunoscut si apreciat pe forumul asta.
Cu siguranta nu are nevoie de reclama ta obsesiva, postata aiurea in zeci de topicuri consecutive.
Daca vei mai posta offtopic, iti voi sterge mesajele.
Ai face mai bine sa te abtii de la comentarii rautacioase si sa vii cu solutii concrete la problemele colegilor, asta daca vrei sa ajuti cu ceva comunitatea noastra.
Daca-ti amintesti, ai avut o solutie pt un coleg si, la vremea aia, te-am felicitat.
Sper sa renunti la comentarii si sa te axezi pe solutii.
Daca vii cu solutii tehnice, eu iti promit ca-ti editez si corectez fiecare mesaj in parte, ca sa sune romaneste.
Nici Hagi nu stia lb romana, dar stia fotbal.
Fii tu un Hagi in ceea ce inseamna Citroen.
Pana acum, si colegul mbc si alti colegi au demonstrat ca au habar de citroen, spre deosebire de tine, care nu ai facut altceva decat sa scrii intr-o limba necunoscuta mie si nu ai facut decat reclama unui om care chiar nu are nevoie de ea. L-am numit aici pe Mugurel Parscoveanu, care e mai mult decat cunoscut si apreciat pe forumul asta.
Cu siguranta nu are nevoie de reclama ta obsesiva, postata aiurea in zeci de topicuri consecutive.
Daca vei mai posta offtopic, iti voi sterge mesajele.
Ai face mai bine sa te abtii de la comentarii rautacioase si sa vii cu solutii concrete la problemele colegilor, asta daca vrei sa ajuti cu ceva comunitatea noastra.
Daca-ti amintesti, ai avut o solutie pt un coleg si, la vremea aia, te-am felicitat.
Sper sa renunti la comentarii si sa te axezi pe solutii.
Daca vii cu solutii tehnice, eu iti promit ca-ti editez si corectez fiecare mesaj in parte, ca sa sune romaneste.
Nici Hagi nu stia lb romana, dar stia fotbal.
Fii tu un Hagi in ceea ce inseamna Citroen.
-
- pasionat
- Mesaje: 4211
- Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
- Localitate: Cluj-Napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004
@radu-stefan: nu stiu daca vrei sa pui sfere confort sau nu, dar iti zic preventiv: ai grija ca sferele de confort iti fac masina foarte moale. Eu am avut pe spate si in anumite situatii imi dadea o senzatie de nesiguranta.
@ViorelOvidiu: de la BX facelift la C5 facelift sunt 4 facelifturi / modele, si momentan exista 1 peste ce am eu (cel din 2011 nu se pune pentru ca diferenta e minora), deci peste inca 3 facelifturi / modele. Abia astept sa vad cum arata viitoarea mea masina
@ViorelOvidiu: de la BX facelift la C5 facelift sunt 4 facelifturi / modele, si momentan exista 1 peste ce am eu (cel din 2011 nu se pune pentru ca diferenta e minora), deci peste inca 3 facelifturi / modele. Abia astept sa vad cum arata viitoarea mea masina

"If in doubt, flat out!"
-
- simpatizant
- Mesaje: 26
- Membru din: Sâm 09-Apr-2011 17:11
- Localitate: arges
vreau un sfat ca nu stiu ce sa fac.
la masina mea ma deranjeaza ca suspensia este foarte rigida, topaie la denivelari dar pe drum bun sta impecabil.
m-am uitat ieri la ea si m-am lasat pe fiecare parte, spatele si partea dr foarte rigide, abia daca se lasa. partea stanga mai moale, se lasa ca o masina normala pe arcuri (am comparat cu un passat de il aveam landa in parcare).
nu stiu ce sa fac, tare ma bate gandul sa iau toate 4 sferele si sa scap de grija.
la masina mea ma deranjeaza ca suspensia este foarte rigida, topaie la denivelari dar pe drum bun sta impecabil.
m-am uitat ieri la ea si m-am lasat pe fiecare parte, spatele si partea dr foarte rigide, abia daca se lasa. partea stanga mai moale, se lasa ca o masina normala pe arcuri (am comparat cu un passat de il aveam landa in parcare).
nu stiu ce sa fac, tare ma bate gandul sa iau toate 4 sferele si sa scap de grija.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
La C5 nu se pot reincarca sferele si nici nu merita sa faci asta, pt ca sunt relativ ieftine.
Verifica daca in pozitia normala de rulare, masina este echilibrata ca si inaltime, fata-spate.
Cand masina e mai lasata sau mai sus decat pozitia normala, suspensia se intareste si ma gandesc ca ai putea avea dereglat un traductor de asieta.
Verifica daca in pozitia normala de rulare, masina este echilibrata ca si inaltime, fata-spate.
Cand masina e mai lasata sau mai sus decat pozitia normala, suspensia se intareste si ma gandesc ca ai putea avea dereglat un traductor de asieta.
- urzica
- pasionat
- Mesaje: 799
- Membru din: Mie 10-Oct-2007 15:39
- Localitate: Medgidia
- Masina: CITROEN C5 II HDI 1997 cc 2007
mesersmith scrie:La C5 nu se pot reincarca sferele si nici nu merita sa faci asta, pt ca sunt relativ ieftine.
Verifica daca in pozitia normala de rulare, masina este echilibrata ca si inaltime, fata-spate.
Cand masina e mai lasata sau mai sus decat pozitia normala, suspensia se intareste si ma gandesc ca ai putea avea dereglat un traductor de asieta.
Ce inseamna "suspensia se intareste" ? Adica ce element din circuitul hidraulic de suspensie ar putea face ca suspensia sa se intareasca si in ce conditii? Uneori la masina mea dupa ce ma opresc la primul semafor, masina se lasa de fata. Dar nu se intampla totdeauna, si tot atunci suspensia este intradevar mai rigida dar nu stiu ce poate cauza asta.
Înapoi la “Hidraulica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu