pornire foarte grea la rece
Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica
pornire foarte grea la rece
Va salut! Am probleme cu pornirea masinii cand afara este rece(cand afara este cald nu am probleme) daca tin masina in garaj porneste la a-3, 4-a cheie daca o tin afara ffff greu. Am fost la service si mi sa spus ca la un injector scapa pe retur si ca din aceasta cauza pornesc foarte greu ,,la rece, (bujiile sunt bune), am citit un articol de pe acest forum si spunea ca daca folosesc ulei 2T se poate diminua scaparea motorinei pe retur? Va rog sa ma ajutati cu un sfat si unde as putea repara injectorul. Va multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
la mine e aceeasi problema la rece, porneste la sfert de cheie dar se misca masina ca si cum ar bate un titirez cu ciocanu cand e rece motorul, intr-un minut isi revine. sper sa reusesc zilele astea sa le repar... am avut sh 2 injectoare de la un 607 dar nu s-au potrivit.
cele 2 injectoare 1,3 scapa pe retur...
cele 2 injectoare 1,3 scapa pe retur...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nici eu nu prea cred ca e de la injectoare
am inteles ca ai verificat bujiile si sunt bune. ok, dar... releul l-ai verificat? adica iti vine tensiune pe bujii cand pui contactul? nu te apuca sa schimbi piese pana nu esti sigur ca sunt defecte!!! intr-adevar, injectoarele la hdi cand incep sa scape mult pe retur se manifesta cum a spus si mesersmith, adica porneste greu la cald, nu la rece! am pomenit asemenea defect la o xsara, se topise locasul unde statea plotul de forta din releu, si nu mai facea contact... am bantuit cateva ore pe langa masina pana sa ne dam seama ce are, ca nu dadea nici o eroare pe tester si bujiile erau ok. deci... spor la verificat. iar pe partea cealalta, referitor la reparatul injectorului, nu stiu ce sa zic, eu nu cunosc personal pe nimeni care sa fi avut probleme la injectoare si sa fi reusit sa le repare si sa fie ok apoi. da... stiu cativa care au incercat dar nu a iesit mai nimic.
am inteles ca ai verificat bujiile si sunt bune. ok, dar... releul l-ai verificat? adica iti vine tensiune pe bujii cand pui contactul? nu te apuca sa schimbi piese pana nu esti sigur ca sunt defecte!!! intr-adevar, injectoarele la hdi cand incep sa scape mult pe retur se manifesta cum a spus si mesersmith, adica porneste greu la cald, nu la rece! am pomenit asemenea defect la o xsara, se topise locasul unde statea plotul de forta din releu, si nu mai facea contact... am bantuit cateva ore pe langa masina pana sa ne dam seama ce are, ca nu dadea nici o eroare pe tester si bujiile erau ok. deci... spor la verificat. iar pe partea cealalta, referitor la reparatul injectorului, nu stiu ce sa zic, eu nu cunosc personal pe nimeni care sa fi avut probleme la injectoare si sa fi reusit sa le repare si sa fie ok apoi. da... stiu cativa care au incercat dar nu a iesit mai nimic.
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
Nici eu nu stiu pe nimeni sa fi reusit sa repare injectoare hdi.
Si eu am aceeasi problema, imi porneste greu, am verificat bujiile si tensiunea la ele la pornire, am verificat sistemul de alimentare sa nu fie dezamorsat, totul e ok.
Se pare ca e vorba despre tensiunea in baterie dimineata, la rece.
Verifica tensiunea inainte de a porni, apoi verifica tensiunea si pe episodul de pornire, adica din momentul in care bagi cheia in contact, pana la pornirea motorului.
Daca tensiunea scade sun 9-10V, computerele o iau razna.
Si eu am aceeasi problema, imi porneste greu, am verificat bujiile si tensiunea la ele la pornire, am verificat sistemul de alimentare sa nu fie dezamorsat, totul e ok.
Se pare ca e vorba despre tensiunea in baterie dimineata, la rece.
Verifica tensiunea inainte de a porni, apoi verifica tensiunea si pe episodul de pornire, adica din momentul in care bagi cheia in contact, pana la pornirea motorului.
Daca tensiunea scade sun 9-10V, computerele o iau razna.
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
-
- pasionat
- Mesaje: 941
- Membru din: Mie 15-Dec-2010 19:00
- Localitate: cernavoda
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mesersmith scrie:marianmarian scrie:se gaseste in comert chit pentru reparat injectoare , am vb. personal la Buzau si am trimes la reparat injectoare si totul e ok.Pretul e undeva la 300 ron.
Si eu am auzit de cei de la Buzau, dar nu stiam ca pot face pt hdi.
nu are importanta ca e hdi, tdci, etc. sunt facute de bosch si exista kituri de reparatii.
cele 2 injectoare pierd pe retur...
Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

- mesersmith
- Moderator - C5
- Mesaje: 3947
- Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
- Localitate: calarasi
- Masina: C5 III
- 2: C5 II
- 3: Peugeot 308
- Contact:
- viorelovidiu
- pasionat
- Mesaje: 788
- Membru din: Vin 10-Apr-2009 20:37
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive
- 2: Ex: 3 x Citroen c5 2005 (2.0i, 2.0hdi, 2.2hdi)
mesersmith scrie:Asa stiam si eu, dar am fost cu niste injectoare la un turc in bucuresti, care-si are sediu in aceeasi curte cu colegul khan, si mi-a spus clar ca pt hdi, modelul meu de la acea vreme, nu exista inca pe piata kituri de reparatii.
are si ala niste preturi fantastice.... preturile medii sunt intre 300 si 400 lei/buc injector bosch/delphi iar la turc 500-700lei

Citroen C6 2010 3.0HDI Exclusive 280cp dpf off 

Înapoi la “Mecanica - C5 I-II”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu