Salutare

Forum de discutii generale despre Citroen Xantia. Numai ce nu se incadreaza in categoriile de mai jos.

Moderator: Echipa Tehnica

cioacser
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 08-Ian-2009 20:59
Localitate: Onesti

Salutare

Mesajde cioacser » Lun 05-Dec-2011 12:17

De ceva zile am o problema. Intra greu in marsarier...si cand intra sare din viteza.Ce ar putea sa aiba...chiar nu ma pricep! Multumesc!
Go*4*it

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 05-Dec-2011 12:23

cablurile de la timonerie in cel mai bun caz. cazurile mai nasoale ar fi ambreiajul, dar daca zici ca si sare apoi, sau mai nasol... cutia de viteze.
Ultima oară modificat Lun 05-Dec-2011 12:30 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.

cioacser
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 08-Ian-2009 20:59
Localitate: Onesti

Mesajde cioacser » Lun 05-Dec-2011 12:30

ar putea fi cumva de la uleiul din cutie?...poate ca nu mai are ulei...nu stiu! :D intreb si eu!!
Go*4*it

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mar 06-Dec-2011 11:27

in niciun caz uleiul
cum iti tine ambreiajul?
sus?
jos?
poate scapi decat cu reglajul ambreiajului
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 06-Dec-2011 11:44

hdi are ambreiaj hidraulic si nu ai ce sa reglezi la el. problema e ca si sare apoi , deci nu prea cred ca e de la ambreiaj, dar totusi nu e chiar imposibil.
uleiul nu prea are mare legatura, dar poti sa il schimbi daca nu ai facut asta de mult timp.

madmaxhwz
simpatizant
Mesaje: 95
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 08:58
Localitate: slanic/ploiesti

Mesajde madmaxhwz » Mar 06-Dec-2011 16:34

aceeasi problema am avut-o si eu la dacie(nu stiu daca e cea mai buna comparatie,dar poate ajuta)si a fost de vina pinionul intermediar care era tocit(mai mult bontit,nemaiavand dintii ascutiti intra greu si nu statea bine)
toti oamenii sunt trecatori....dar nu toti trecatorii sunt oameni

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 07-Dec-2011 10:06

adica sincronul :D
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 07-Dec-2011 10:47

Mersul ĂŽnapoi nu are sincron :wink:
DacĂŁ problema a apĂŁrut brusc poate fi o problemĂŁ a timoneriei

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Mie 07-Dec-2011 11:54

vb de dacia de care vb mai sus :roll:
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...

Ce ciudat!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 07-Dec-2011 11:55

are sincron... cel putin la ce cutii mai moderne de xantia si xm s2 am demontat eu, aveau asa ceva.

madmaxhwz
simpatizant
Mesaje: 95
Membru din: Sâm 02-Ian-2010 08:58
Localitate: slanic/ploiesti

Mesajde madmaxhwz » Mie 07-Dec-2011 16:27

la dacie (defapt la mai multe masini de generatie mai veche pana in 2000,dupa nu prea stiu)este un 'al treilea' pinion care nu este sincronizat si intra intre pinionul arborelui principal si cautatorul sincron al arborelui secundar (cel putin asa e la dacie),faptul ca la masinile moderne l-au sincronizat e un lucru bun,deoarece cand faceai o intoarcere mai rapida sau nu opreai roata cam caraia si acest fapt ducea la tocirea sa
toti oamenii sunt trecatori....dar nu toti trecatorii sunt oameni

cioacser
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 08-Ian-2009 20:59
Localitate: Onesti

Mesajde cioacser » Mar 21-Feb-2012 19:28

alte pareri???....sau schimbam cutia?..:D
Go*4*it

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 21-Feb-2012 21:36

verifica prima data cablurile de la cutie.


Înapoi la “Citroen Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu