Azi dimineata, pe un ger groaznic (-21 grd C la Galati) am pornit-o de la prima cheie. Motorul bineinteles ca facea mai mult zgomot si schimbatorul se manevra mai greu.
Surpriza a venit dupa aprox 1 Km cand s-a taiat alimentarea in mers. Cu toate stradaniile nu a mai pornit si am lasat-o pe marginea drumului. Cred ca e vorba de un dop de gheata, undeva pe la circuitul de alimentare din cauza motorinei nenorocite de la noi.
Am sa caut un garaj unde se poate face caldura sa se topesca "dopul".
Stiti vreo metoda prin care sa pot rezolva problema asta pe marginea drumului?
(Ne)Pornire la rece (-16 grade)
Moderator: Echipa Tehnica
A, cred ca si eu am avut un mic dop de gheata, ca la un moment dat a dat sa moara, dar a fost ceva scurt de tot, apoi si-a revenit (tot in mers). Iar dupa ce se dezmorteste, nu cred ca mai are cum sa faca. Oricum, am fost la peco si am bagat mai multa motorina, sa nu mai am emotii cu cantitatea de combustibil.
Daca si benzina curge greu pe teava, e nasol, inseamna ca a fost chiar frig! Ce sa mai zicem de motorina. Noroc ca nenea Peugeot face motoare diesel reusite, altfel, pateam ca soferii de pe vremuri, care zaceau sub masina cu matauze aprinse...Mai tineti minte imaginile?
Daca si benzina curge greu pe teava, e nasol, inseamna ca a fost chiar frig! Ce sa mai zicem de motorina. Noroc ca nenea Peugeot face motoare diesel reusite, altfel, pateam ca soferii de pe vremuri, care zaceau sub masina cu matauze aprinse...Mai tineti minte imaginile?
Azi de dimineata am fost norocos. A pornit la prima cheie. DAR zgomotul motorului era asemanator cu cel de la masina anterioara, un golf II diesel din '86.
Apropo', temperatura apei nu mai ajunge nici macar la a doua liniuta si se incalzeste in masina dupa vreo 30 minute de mers.
Spor la km caldurosi.
Apropo', temperatura apei nu mai ajunge nici macar la a doua liniuta si se incalzeste in masina dupa vreo 30 minute de mers.
Spor la km caldurosi.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@Marian: poti sa imi interpretezi un pic poza aia pentru un ulei 15W50? E un pic ciudat pentru ca eu stiu alte cifre (e drept ca in poza nu se spune ce semnifica temperaturile respective). A doua ciudatenie e ca (virgula) conform pozei intre un ulei W40 si unul W50 nu e nici o diferenta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- Teo-Onesti
- pasionat
- Mesaje: 514
- Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
- Localitate: Onesti(Bacau)
paga scrie:Azi dimineata, pe un ger groaznic (-21 grd C la Galati) am pornit-o de la prima cheie. Motorul bineinteles ca facea mai mult zgomot si schimbatorul se manevra mai greu.
Surpriza a venit dupa aprox 1 Km cand s-a taiat alimentarea in mers. Cu toate stradaniile nu a mai pornit si am lasat-o pe marginea drumului. Cred ca e vorba de un dop de gheata, undeva pe la circuitul de alimentare din cauza motorinei nenorocite de la noi.
Am sa caut un garaj unde se poate face caldura sa se topesca "dopul".
Stiti vreo metoda prin care sa pot rezolva problema asta pe marginea drumului?
Cred ca stiu ce ai patit...:parafina din motorina ,la asemenea temperaturi s-a disociat de aceasta si s-a depus(mai mult ca sigur) pe filtrul de motorina din rezervor,obturand astfel alimentarea cu motorina.Trebuia sa desfaci capacul de la rezervor si sa scoti filtrul afara si sa-l cureti.Vei mai merge cativa km si apoi,probabil,problema se va repeta...Solutia este sa pui in rezervor cam 1 litru de benzina la 15-20 litri de motorina sau chiar mai bun,in loc de benzina pune 1 litru de gaz(tot la peco gasesti-NU GPL!!!)Pe viitor,incearca sa alimentezi cu motorina polar -29 grade de la Petrom.Eu dintr-asta pun si in fiecare dimineata o pornesc la ora 5(un ford transit din 2005)si nu am nici cea mai mica problema.Bafta!
Salutare,
azi la BV arata termometrul -23°C si masina a pornit destul de bine.
Nu stiu daca ajuta la ceva dar intotdeauna calc ambreiajul la pornire, iar cand e frig dau la cheie imediat ca sa rup uleiul si numai la a doua cheie astept sa se stinga becul de la bujie.Cat despre cutia de viteze aici se recomanda schimbarea uleiului in functie de anotimp T80 vara si T90 sau T100 iarna.Uleiul din cutie se poate amesteca cu putin ulei folosit la instalatiile frigotehnice care este un ulei stabil termic
Daca acum cateva saptamani ma laudam cu inchiderea centralizata acum mi-a venit randul, din cauza frigului nu am reusit sa inchui masina decat cu cheia la portiera din dreapta si asta dupa cateva incercari.
Fratilor sa vedeti cate masini zac pe langa brasov din cauza frigului.
Bujie
Citroen XsaraII, 2.0 HDI, combi
azi la BV arata termometrul -23°C si masina a pornit destul de bine.
Nu stiu daca ajuta la ceva dar intotdeauna calc ambreiajul la pornire, iar cand e frig dau la cheie imediat ca sa rup uleiul si numai la a doua cheie astept sa se stinga becul de la bujie.Cat despre cutia de viteze aici se recomanda schimbarea uleiului in functie de anotimp T80 vara si T90 sau T100 iarna.Uleiul din cutie se poate amesteca cu putin ulei folosit la instalatiile frigotehnice care este un ulei stabil termic
Daca acum cateva saptamani ma laudam cu inchiderea centralizata acum mi-a venit randul, din cauza frigului nu am reusit sa inchui masina decat cu cheia la portiera din dreapta si asta dupa cateva incercari.
Fratilor sa vedeti cate masini zac pe langa brasov din cauza frigului.
Bujie
Citroen XsaraII, 2.0 HDI, combi
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
De ce cu platforma?Ia un bidon de motorina si pune-l in locul rezervorului adica sa traga pompa de amorsare/filtrul din el; aerisita si pe urma pornita,traba de 5 min.
Poti iminge motorina de pe circuitul de alimentare cu o pompa de aer, apoi sa torni alcool tehnic pe acestea.
Cred ca este cam invers t80 iarna si t100 vara.
Poti iminge motorina de pe circuitul de alimentare cu o pompa de aer, apoi sa torni alcool tehnic pe acestea.
bujie scrie:T80 vara si T90 sau T100 iarna.
Cred ca este cam invers t80 iarna si t100 vara.
Maşina din semnătură - ieri nu am pornit-o, azi am vrut să văd ce face - face bine ;) Martorul de pre-ĂŽncălzire a stat aprins aprox 5 secunde, apoi a pornit la prima cheie. Destul de zgomotoasă, de ziceam că am schimbat-o cu un tractor, ĂŽnsă a ĂŽnceput să bage aer peste 0C ĂŽn mai puţin de 1 minut, de s-a ĂŽncălzit parbrizul. Am dat o tură cu ea, şi nu s-a comportat altfel decât o ştiam
(obs: rezervorul aproape plin, motorină Alpine Diesel de la OMV)
Lichidul de parbrize "garantat la -20C" luat de la ofertă nu a ĂŽngheţat ĂŽn "bidon", ci pe parbriz (sau numai apa din el?). Noroc că temperatura parbrizului a crescut peste 0C ĂŽn 2-3 minute şi s-au dus "floricelele" depuse ĂŽn strat uniform... Probabil că data viitoare o să ĂŽmi iau ceva mai scump la capitolul "lichid de parbriz" şi fără "surprize" ataşate la pachet :x

Lichidul de parbrize "garantat la -20C" luat de la ofertă nu a ĂŽngheţat ĂŽn "bidon", ci pe parbriz (sau numai apa din el?). Noroc că temperatura parbrizului a crescut peste 0C ĂŽn 2-3 minute şi s-au dus "floricelele" depuse ĂŽn strat uniform... Probabil că data viitoare o să ĂŽmi iau ceva mai scump la capitolul "lichid de parbriz" şi fără "surprize" ataşate la pachet :x
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@arial: incearca cu spray de pornire, se gaseste in orice benzinarie
@marin: m-am lamurit cu poza aia: confundasem gradele Farenheit cu cele Celsius
@marin: m-am lamurit cu poza aia: confundasem gradele Farenheit cu cele Celsius
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO