
croncane si da suturi
Moderator: Echipa Tehnica
croncane si da suturi
ajutor baieti,o am de o luna ,eram incantat de cat de bine merge,am schimbat distributie,transmisie,ulei toate alea,cand in mers din senin scoate niste sunete de zici a se rupe toata,gen avans care bate la motoare pe benzina dar mai rau,croncane si daca o accelerez se opreste din croncanit,am observat ca face asta la subturare , tot in mers la deplasare constanta in viteza "da suturi" rateuri putin sesizabile,ce sa fie oare,motorina proasta,injectoare,ori
nu ma prea pricep dar sunt disperat,la prima chestie de genu am oprit motorul m am dat jos si am zis gata sa rupt,dar dupa aia nimic,am mai mers o vreme si azi din nou aceasi chestie.motor 2.1 td,xantia.am vazut ca sunt destui baieti priceputi pe aici, sper sa primesc un raspuns,mersi

- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
in primul rand cum a spus si marian trebuie verificata distributia, cu toate ca ma cam indoiesc, dar totusi. daca nu sti cum se verifica, pot sa iti explic eu. dupa aia, daca distributia e ok ar trebui sa faci o testare lexia, pentru ca spune multe. eu banuiesc totusi ca este din pompa si nu mai corecteaza avansul, de aia trancane si balbaie. testare lexia poti face la sandor mihai in cluj, ca banuiesc ca esti pe acolo prin zona, iar daca cumva descoperi ca ai probleme cu pompa, ceea ce sincer nu iti doresc, imi dai de stire si vedem cu ce te pot ajuta.
injectoarele nu au legatura cu asta, motorina nici atat. eu am mers cu a mea numai pe ulei ars, si nu a marait nimic, asa ca...
singurele posibilitati care le vad eu sunt distributia, cu toate ca daca e doar un dinte mutat la pompa, epic-ul e capabil sa corecteze maxim un dinte + sau -, apoi pompa care e cel mai probabil, sau si alt senzor care face ECU sa innebuneasca, si iarasi e mai putin probabil.
injectoarele nu au legatura cu asta, motorina nici atat. eu am mers cu a mea numai pe ulei ars, si nu a marait nimic, asa ca...
singurele posibilitati care le vad eu sunt distributia, cu toate ca daca e doar un dinte mutat la pompa, epic-ul e capabil sa corecteze maxim un dinte + sau -, apoi pompa care e cel mai probabil, sau si alt senzor care face ECU sa innebuneasca, si iarasi e mai putin probabil.
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
stiu eu una la care s-a rupt cureaua de distributie, a fost trasa 90 de km din care aproape toti bagata in viteza ca sa aibe directie, si nu a patit nimic nici motorul, nici supapele nici tachetii, si a mers perfect dupa aia doar cu o cuea noua. la prima generatie de motoare da, era o problema majora cu acesti tacheti, dar eu la motoarele de pe xm 2 si de pe xantia nu am auzit sa fi patit ceva de genul.
nu zic ca e imposibil, dar daca face numai in turatie constanta, si in accelerare sau decelerare nu face... m-am gandit ca nu are cum sa fie de aici. daca erau tachetii aia, nu trebuia sa trancane in orice regim de turatie?
nu zic ca e imposibil, dar daca face numai in turatie constanta, si in accelerare sau decelerare nu face... m-am gandit ca nu are cum sa fie de aici. daca erau tachetii aia, nu trebuia sa trancane in orice regim de turatie?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu, pentru ca nu am zis ca e exclus. am spus doar ca mi se pare putin probabil sa fie de la ei, dar nu ca e imposibil. din experienta proprie cu acest model de motor am banuit ca e de la pompa. la mine si inca la fro 3-4 xantii cu motor dinasta a fost de la pompa, asa ca... trage si tu concluzia. la tine, poate sa fie si alta cauza, trebuie doar sa o aflii.
in locul tau as face o testare in prima faza, e cel mai simplu asa si poate chiar descoperi din prima problema. testare poti sa faci numai cu lexia, ca sa citesti si parametrii in timpul functionarii motorului, iar cine face testul trebuie sa si stie ce citeste acolo. testerele universale doar citesc erorile...
in locul tau as face o testare in prima faza, e cel mai simplu asa si poate chiar descoperi din prima problema. testare poti sa faci numai cu lexia, ca sa citesti si parametrii in timpul functionarii motorului, iar cine face testul trebuie sa si stie ce citeste acolo. testerele universale doar citesc erorile...
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
- stan cristian
- pasionat
- Mesaje: 530
- Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
- Localitate: ploiesti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats