croncane si da suturi

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

croncane si da suturi

Mesajde saco » Mie 14-Dec-2011 21:36

ajutor baieti,o am de o luna ,eram incantat de cat de bine merge,am schimbat distributie,transmisie,ulei toate alea,cand in mers din senin scoate niste sunete de zici a se rupe toata,gen avans care bate la motoare pe benzina dar mai rau,croncane si daca o accelerez se opreste din croncanit,am observat ca face asta la subturare , tot in mers la deplasare constanta in viteza "da suturi" rateuri putin sesizabile,ce sa fie oare,motorina proasta,injectoare,ori :?: nu ma prea pricep dar sunt disperat,la prima chestie de genu am oprit motorul m am dat jos si am zis gata sa rupt,dar dupa aia nimic,am mai mers o vreme si azi din nou aceasi chestie.motor 2.1 td,xantia.am vazut ca sunt destui baieti priceputi pe aici, sper sa primesc un raspuns,mersi

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Mie 14-Dec-2011 21:59

Eu aÂş mai verifica distribuĂžia... sĂŁ nu fi sĂŁrit un dinte...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 15-Dec-2011 00:19

in primul rand cum a spus si marian trebuie verificata distributia, cu toate ca ma cam indoiesc, dar totusi. daca nu sti cum se verifica, pot sa iti explic eu. dupa aia, daca distributia e ok ar trebui sa faci o testare lexia, pentru ca spune multe. eu banuiesc totusi ca este din pompa si nu mai corecteaza avansul, de aia trancane si balbaie. testare lexia poti face la sandor mihai in cluj, ca banuiesc ca esti pe acolo prin zona, iar daca cumva descoperi ca ai probleme cu pompa, ceea ce sincer nu iti doresc, imi dai de stire si vedem cu ce te pot ajuta.
injectoarele nu au legatura cu asta, motorina nici atat. eu am mers cu a mea numai pe ulei ars, si nu a marait nimic, asa ca...
singurele posibilitati care le vad eu sunt distributia, cu toate ca daca e doar un dinte mutat la pompa, epic-ul e capabil sa corecteze maxim un dinte + sau -, apoi pompa care e cel mai probabil, sau si alt senzor care face ECU sa innebuneasca, si iarasi e mai putin probabil.

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Joi 15-Dec-2011 07:14

zimi ceva de distributie, a mai spus cineva de ea ca ar fi gresit pusa, el zicea ca ar trebui sa scoata zgomot continuu daca sa gresit , cum se verifica e simplu? apropo tare forumul asta si voi la fel =D> =D> =D>

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Joi 15-Dec-2011 09:19

Salutare, la tine e posibil sa faca asa din tachetii hidraulici..., au prostul obicei sa nu mai tina presiunea din cand in cand.. mai ales dupa ce schimbi uleiul...
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 15-Dec-2011 20:31

stiu eu una la care s-a rupt cureaua de distributie, a fost trasa 90 de km din care aproape toti bagata in viteza ca sa aibe directie, si nu a patit nimic nici motorul, nici supapele nici tachetii, si a mers perfect dupa aia doar cu o cuea noua. la prima generatie de motoare da, era o problema majora cu acesti tacheti, dar eu la motoarele de pe xm 2 si de pe xantia nu am auzit sa fi patit ceva de genul.
nu zic ca e imposibil, dar daca face numai in turatie constanta, si in accelerare sau decelerare nu face... m-am gandit ca nu are cum sa fie de aici. daca erau tachetii aia, nu trebuia sa trancane in orice regim de turatie?

Avatar utilizator
Rica
Moderator - Bazar
Mesaje: 2369
Membru din: Lun 05-Sep-2011 08:04
Localitate: Birmingham
Masina: Peugeot 407 SW
Contact:

Mesajde Rica » Joi 15-Dec-2011 20:37

adica la X1 e probleme cu tachetii?
Toti isi fac probleme de kilogramele in plus, dar nimeni nu isi face probleme de creierul care este in minus...
Ce ciudat!

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Vin 16-Dec-2011 07:09

deci sa imi iau gandul de la tacheti hidraulici si alea?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 16-Dec-2011 13:44

nu, pentru ca nu am zis ca e exclus. am spus doar ca mi se pare putin probabil sa fie de la ei, dar nu ca e imposibil. din experienta proprie cu acest model de motor am banuit ca e de la pompa. la mine si inca la fro 3-4 xantii cu motor dinasta a fost de la pompa, asa ca... trage si tu concluzia. la tine, poate sa fie si alta cauza, trebuie doar sa o aflii.
in locul tau as face o testare in prima faza, e cel mai simplu asa si poate chiar descoperi din prima problema. testare poti sa faci numai cu lexia, ca sa citesti si parametrii in timpul functionarii motorului, iar cine face testul trebuie sa si stie ce citeste acolo. testerele universale doar citesc erorile...

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Vin 16-Dec-2011 18:39

ok.mersi
revin dupa test

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Mar 20-Dec-2011 20:08

am facut testul, totul e ok la motor, face galagie din ce am observat cand motorul ajunge la 90 grade

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mar 20-Dec-2011 20:32

saco scrie:am facut testul, totul e ok la motor, face galagie din ce am observat cand motorul ajunge la 90 grade

Salutare, in ce a constat testul...?
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Mie 21-Dec-2011 06:31

lexia

Avatar utilizator
stan cristian
pasionat
Mesaje: 530
Membru din: Mie 30-Iun-2004 22:30
Localitate: ploiesti

Mesajde stan cristian » Mie 21-Dec-2011 09:07

bun, acu trebuie verificat mecanic ....
,, WE MAKE HONEY OUT OF DOGSHIT , MIRACLES TAKE LONGER AND COST A LOT MORE ,,

saco
simpatizant
Mesaje: 59
Membru din: Dum 04-Dec-2011 19:59
Localitate: gherla

Mesajde saco » Mie 21-Dec-2011 14:53

cu ce sa incep?


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats