In spume...

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

In spume...

Mesajde Catalin Radu » Sâm 24-Dec-2011 15:30

acum cateva zile imi laudam masina ca nu s-a stricat nimic de mai mult de un an.....azi, dupa mai bine de 2 luini de la ultima verificare de lichide, ridic capota si ma apuc sa desurubez capace...SURPIZA: pe capacul de la ulei am o spuma de toata frumusetea ( arata cam ca polistirenul ala expandabil la culoare) si pe joja am observat niste picaturi de apa, pe toata lungimea ei ( 5-6, nu multe si foarte mici). Pe varful jojei era si un pic din spuma descrisa mai sus. Totusi nivelul uleiului e acelasi ca atunci cand l-am schimbat si nici la nivelul antigelului nu vad vreo diferenta....masina se comporta norma, apa nu urca peste 90 grade nici cand urc pe pante( cand merg la tara am o portiune de 11-12 km de panta si nu a sarit acul de 90). Cu masina merg zilnic, de luni-vineri cam 50 km (acasa-serviciu-acasa) si nu am observat nici un comportament anormal ( in afara de balbaiala motorului, care dateaza de 3 ani); trage normal, se tureaza usor, nu am fum alb, nimic...Are cineva vreo explicatie pentru acest fenomen ( si daca toata lumea va spune "garnitura de chiuloasa", cum pot verifica ca ea e vinovata?)? Chiar nu as vrea sa stau prin service-uri de sarbatori.....oare ma mai tine asa inca 2-300 km, daca pana acum nu a avut nimic?

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Sâm 24-Dec-2011 15:56

garnitura de chiuloasa se compaorta in mai multe feluri,de ex daca scoate fum alb e dusa,daca uleiul face spume si are o culoare asa spre gri la fel e dusa garnitura si automat duce la lipsa puterii deoarece in unele cazuri ajung picaturi de apa in camera de ardere,si amestecu nui corect.in locul tau as incerca lucruri simple,de ex pune un paharel de unica folosinta jos sub baie si slabeste un pic busonu de golire de la ulei sa umplii paharelul sa vezi ce culoare are uleiul.vezi sa nu ai vreun epurator infundat de la condens etc

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 24-Dec-2011 17:44

tine, vezi de sarbatori si da-i pace acum, ca ai timp sa vezi de ea la anul. eu am mers asa 2 ani si nu m-a deranjat cu nimic...

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 24-Dec-2011 20:18

Când ai fãcut schimbul de ulei ai pus alt tip? Poate face spumã ºi din cauza asta. O altã cauzã ar putea fi condensul... Dacã nu dispare apa ºi nu creºte nivelul uleiului, nu cred cã are ceva chiulasa. Bucurã-te de sãrbãtori ºi dacã te face sã te simÞi mai bine, ºi a mea face spume :D

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Sâm 24-Dec-2011 20:52

http://www.sculeauto.com/detaliiproduse.php?id=143, aici gasesti:


TESTER GARNITURA DE CHIULOASA
Cod produs:TK-7230C

Descriere: cel mai eficient tester pentru ganituri chiuloasa

Detalii:
-este considerat testerul cel mai eficient pentru a detecta chiar si ce-a mai mica fisura la garnitura de chiuloasa ( pierde apa in 2 saptamani si nu stim pe unde)
-testerul functioneaza cu un lichid activ care schimba culoarea in contact cu vapori de CO2
-testarea propriuzisa se face prin amplasarea eprubetei cu lichidul activ deasupra vasului de expansiune si cu ajutorul amorsorului de cauciuc se absorb vapori din sistemul de racire daca se detecteaza particule de CO2 la motoarele pe benzina lichudul fiind de culoare albastra se schimba in culoare galbena iar la moatoarele diesel se schimba din albastru in verde
-dispunem de lichid pentru reincarcare cod produs:TK-7230C-REP,
Provenienta Toolrack Spania. Sper sa te ajute cu toate ca este cam scump oricum nu fac reclama site-ul.
MESERIAS

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Dum 25-Dec-2011 13:38

cam scump testeru asta pentru saracia noastra.cu banii aia isi schimba garnitura

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Lun 26-Dec-2011 16:01

multumesc de sfaturi !! m-am mai linistit, daca ma tine pana la anul e ok. ii dau eu de cap dupa sarbatori ( sa ne revenim cu finantele, na..). Sarbatori fericite tuturor si un an nou mai bun !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 26-Dec-2011 18:55

eu as zice sa o lasi asa cum e, ca daca merge ok nu are rost sa o demontezi. daca incepe sa dispara apa din vas sau sa vezi ulei in apa, atunci sa te alarmezi si sa desfaci. dar pentru 2-3 picaturi de apa pe joja, nu are rost atata munca, poate fi de la condens. spuma aia pe capac e in neregula, dar merge asa mult si bine, nu te va lasa in drum.

Avatar utilizator
the judge
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Vin 24-Aug-2007 14:58
Localitate: craiova
Masina: Citroen C5 III Exclusive, Citroen Saxo VTS 16v
2: ex: 2x Xantia I, 2 x Xantia II, Xsara HDI
3: ex: Citroen Xsara VTS 16V, Peugeot 106 Rallye,

Mesajde the judge » Mar 27-Dec-2011 08:24

Si a mea face la fel iarna. e pur condens. nu are nicio problema.
CITROEN...covorul fermecat

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Mar 27-Dec-2011 10:06

Acum, asa ca idee : cat ar costa un motor de 1,6 ( sau de 1,8 ca de mult ma bate gandul :wink: :twisted: ) in mintile lui ( adica sa nu schimb la el decat distributia si consumabilele, sa fiu eu linistit) cu tot cu montaj?? La mine toata partea electrica de la motor e magneti marelli , daca are vreo importanta.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 27-Dec-2011 13:28

daca vrei 1.8 mai bine pui internele in blocul tau si scapi de omologare... e mai funny asa :lol:

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Mar 27-Dec-2011 19:31

eeeeeeeeeeeee......eu si mecanica aplicata = not love :oops: ; acum serios, ma gandesc la o schimbare a motorului, dar doar in cazul in care, in urma unei constatari va rezulta ca reparatia actualului ( pentru care presupun ca-mi vor trebui vreo 2000- 2500 ron -cu tot cu manopera) va fi mai scumpa decat inlocuirea.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 27-Dec-2011 20:15

inteleg... motor am eu, dar sper sa nu ai nevoie :lol:

Catalin Radu
pasionat
Mesaje: 368
Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
Localitate: Ploiesti

Mesajde Catalin Radu » Vin 20-Ian-2012 14:16

Dar ca idee, ca nu am habar, cam cat costa ( macar aproximativ) un motoras de 1,6 in stare buna ?????????

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 20-Ian-2012 14:34

"in stare buna" este un termen relativ. nu ai de unde sa stii cat de bun este decat daca il demontezi sa te uiti inauntru. si daca tot faci asta, mai bine o faci la ala al tau si pui totul nou inautnru, si macar stii o treaba. eu iti spun, lasa-l asa ca merge mult si bine. nu te mai stresa cu el ca faci riduri (desigur, e gluma), ca daca e sa se strice se strica. un lucru care merge si nu deranjaza, nu e bine sa il scarmeni. ti-am spus doar ca eu merg cu ea intr-o stare similara si nu ma deranjaza cu nimic socoteala asta.


Înapoi la “Mecanica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11812
    Cel mai nou membru JewellEMats